- sporządzony wg wytycznych dla dotacji udzielanych w ramach przyznawania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej z Funduszy Unijnych w 2018 r.;
- wnioskowana kwota dotacji: 23 500,00 zł;
- objętość opracowania: 40 stron formatu A4;
- identyfikator ISBN: 978-83-951315-3-0;
Charakterystyka działalności
W dzisiejszych czasach oryginalność jest w cenie, a konsumenci coraz bardziej doceniają wartość produktów jedynych w swoim rodzaju. Produkowane własnoręcznie wyroby są być może niedoskonałe, ale wyróżniają się na plus na tle towarów produkowanych masowo w fabrykach. To ekologiczna alternatywa dla rzeczy wykonywanych seryjnie sposobem maszynowym. Drugą sprawą jest cena. Za jakość oraz unikalność samego produktu klient otrzymuje przystępne ceny. Nie płaci za markę, a za sam gatunek zakupionego artykułu.
Ręcznie wytworzone przedmioty pozwalają kupującym wyróżnić się z tłumu za pomocą oryginalnej, jedynej w swoim rodzaju rzeczy.
Prowadzenie własnej, małej pracowni zajmującej się szyciem i haftem i tworzenie przedmiotów własnego projektu i wykonania nie jest działalnością regulowaną i nie wiąże się z koniecznością uzyskania koncesji, licencji lub zezwoleń. Dla tego profilu działalności gospodarczej nie są też wymagane specjalistyczne uprawnienia zawodowe, które mogłyby stanowić bariery wejścia przedsiębiorstwa na rynek.
Specyfiką rynku rękodzieła jest to, że wystarczą stosunkowo niewielkie nakłady finansowe i może zacząć na nim działać właściwie każdy, kto tylko ma pomysł i zdolności manualne.
Przy rejestracji działalności gospodarczej należy wpisać nr PKD odpowiadające wytwarzaniu rękodzieła oraz sprzedaży detalicznej prowadzonej przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet:
13.92.Z – Produkcja gotowych wyrobów tekstylnych:
47.91.Z - Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet
Spis treści opracowania:
SEKCJA A: DANE WNIOSKODAWCY
A - 1 Dane przedsiębiorstwa
A - 2 Życiorys zawodowy wnioskodawcy
SEKCJA B: OPIS PLANOWANEGO PRZEDSIĘWZIĘCIA
SEKCJA C: PLAN MARKETINGOWY
C - 1 Opis produktu / usługi
C - 2 Charakterystyka rynku
C - 3 Konkurencja na rynku
C - 4 Dystrybucja i promocja
C - 5 Cena
C - 6 Prognoza sprzedaży
C - 7 Przychody
SEKCJA D: PLAN INWESTYCYJNY
D - 1 Opis planowanej inwestycji
D - 2 Aktualne zdolności wytwórcze
D - 3 Informacja o planowanej inwestycji
SEKCJA E: SYTUACJA EKONOMICZNO- FINANSOWA
E - 1 Źródła finansowania wkładu własnego (gotówka, kredyt, pożyczka, inne)
E - 2 Analiza finansowa
Komplet materiałów wysyłamy e-mailem w formacie PDF / JPG.