Oto lista głównych aplikacji wchodzących w skład platformy Bizplatform.
1. Zarządzanie projektami
Czas życia projektów - Moduł umożliwia zarządzanie czasem życia projektu, budową projektu i terminami
wykonywania poszczególnych elementów projektu/ etapów i podetapów.
Statystyki - Moduł statystyk umożliwia śledzenie postępów projektu, sprawdzanie tego co zostało wykonane w danej jednostce czasu, rozliczanie pracowników z godzin poświęconych na wykonywania określonych operacji czy ocenę projektu pod kątem pracochłonności. Dane takie pozwalają oszacować prace nad kolejnymi podobnymi projektami
2. Obieg dokumentów
możliwość przechowywania w systemie dowolnej liczby dokumentów;
możliwość zamieszczenia wielu plików w ramach jednego dokumentu;
proste ładowanie dokumentów o nieograniczonej wielkości - wielu jednocześnie;
dowolne nadawanie praw użytkownikom/ grupom użytkowników do dokumentów;
wprowadzenie typów dokumentów np. zarządzenia, komunikaty, oferty, itp.;
dystrybucja dla określonych grup użytkowników;
potwierdzenia mailowe o zamieszczeniu/modyfikacji dokumentów;
potwierdzenia przeczytanych dokumentów;
pełnotekstowe wyszukiwanie w treści zamieszczanych dokumentów
3. CRM - Zarządzanie klientami
uporządkowanie i usystematyzowanie wiedzy o klientach
wsparcie sprzedaży – procesu planowania, składania ofert, prowadzenia negocjacji, podpisywania kontraktu
zarządzanie sprzedażą – ludźmi, procesami, zasobami
wsparcie obsługi klienta – posprzedażnej
baza wiedzy o produktach oferowanych i posiadanych przez poszczególnych klientów
wsparcie marketingu i innych działów współpracujących z dostawcami i odbiorcami
ułatwienie pracy hotline , telemarketerów itd.
zintegrowanie wiedzy o klientach i produktach i udostępnienie jej poszczególnym grupom użytkowników w danej firmie i poza nią
Funkcje te są spełniane dzięki wprowadzonych do tej aplikacji funkcjonalności:
raporty z pracy handlowców, z wyników sprzedaży, prognozowanie;
możliwość opisywania klientów, osób kontaktowych;
możliwość opisu aktywności dotyczących klientów, planowania zdarzeń na przyszłość;
możliwość opisu oferty oraz zintegrowania jej z zamówieniami;
baza danych o kontrahentach, dostawcach, warunkach;
zintegrowanie z kalendarzem, z pocztą e-mail;
łatwe nadawanie uprawnień do poszczególnych elementów dla użytkowników i grup użytkowników
możliwość dowolnej customizacji (dostosowania/modyfikacji do potrzeb klienta), np. wprowadzenie obsługi posprzedażnej klientów;
współpraca z innymi aplikacjami i modułami w ramach BizPlatform, np. z przepływem dokumentów, z zarządzaniem projektami;
integracja z innymi systemami używanymi w firmie (fakturowanie, kadry, helpdesk);
4. Przepływ informacji w firmie - Zadaniem aplikacji jest wspomaganie komunikacji wewnętrznej. Główną zaletą jest integracja wszystkich składników, automatyczna wymiana danych między nimi oraz prosta kontrola i zarządzanie. W skład aplikacji wchodzą następujące elementy:
Nowości - Zadaniem modułu Nowości jest informowanie w określonych sekcjach platformy o wydarzeniach, które dotyczą wszystkich użytkowników lub wybranych grup - w zależności od ustawień systemu. Moduł ten potrafi także zbierać informacje o nowościach z innych sekcji platformy (także z innych aplikacji).
Kalendarz - Moduł posiada funkcjonalność podobną do kalendarza Microsoft Outlook. Podstawową zaletą jest pełne zintegrowanie z platformą. Kalendarz pozwala na zarządzanie czasem, rezerwację zasobów, ustalaniem spotkań itp. Posiada on także wbudowane mechanizmy informowania grup użytkowników, uczestników spotkania potwierdzeniami mailowymi.
Fora dyskusyjne - Zadaniem modułu for dyskusyjnych jest zapewnienie komunikacji na wybrane tematy między pracownikami. Moduł jest w pełni zintegrowany z pozostałymi elementami platformy.
Wnioski kadrowe
Wniosek o rezerwację zasobu (samochód, projektor, sala)
Formularze z wykonania określonych czynności
Formularze z wykonywanych zadań
Ankiety - Moduł pozwala na budowanie dowolnych ankiet, które później są dystrybuowane wśród użytkowników systemu.
Galerie - Moduł galerii umożliwia publikowanie zdjęć. Jego głównym zadaniem jest zarządzanie zdjęciami. Moduł może być instalowany w wielu miejscach platformy.
Tablice ogłoszeń - Tablica ogłoszeń służy do wewnątrz firmowej komunikacji w ramach ogłoszeń w dowolnych kategoriach tematycznych.
5. Raportowanie i analizy
Aplikacja ta umożliwia generowanie raportów i analiz ze wszelkiego typu aplikacji i systemów działających w przedsiębiorstwie: zarówno z innych aplikacji i modułów platformy, jak i z systemów zewnętrznych.
6. Helpdesk
Helpdesk jest aplikacją służącą do zgłaszania błędów i uwag od użytkowników z wewnątrz lub zewnątrz firmy. Umożliwia obsługę zgłoszeń od klientów, śledzenie postępów prac nad rozwiązaniem zgłoszenia. Wszystkie zgłoszenia są potwierdzane drogą mailową, dzięki czemu użytkownik może w prosty sposób śledzić proces rozwiązywania zgłaszanych problemów. Aplikacja ta może być zintegrowana z aplikacją Zarządzania projektami.
7. Aplikacje dedykowane
BizPlatform oprócz domyślnych aplikacji i modułów umożliwia proste tworzenie nowych komponentów - zarówno aplikacji jak i modułów. Do tej pory stworzyliśmy setki modułów dla wielu firm. Zapraszamy do kontaktu z nami - pokażemy jak mogą wyglądać moduły dedykowane i jakie mogą mieć funkcjonalności.
Przykładowe realizacje nie mieszczące się w ramach powyższych aplikacji, które zrealizowaliśmy dotychczas to:
program do obsługi agencji nieruchomości w zakresie zarządzania kontaktami z klientami, ofertami oraz współpracą z portalami branżowymi
kalkulatory dla towarzystw ubezpieczeniowych wyliczające składki, generujące raporty, wykorzystane na stronach Wyślij e-mail
program wspierający codzienną pracę agentów ubezpieczeniowych
aplikacja do fakturowania oraz rozliczania wpłat i wypłat bankowych
porównywarka cen produktów