favore.pl
Planowanie ścieżki kariery  -  Warsztaty

Planowanie ścieżki kariery - Warsztaty nr 36073

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 484 / osoba
Użytkownik
tql ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
The Quality of Life
Wyślij e-mail
Plac Defilad 1/309
00-901 Warszawa

tel: 22 374 31 3122 374 31 31
tel: 22 620209222 6202092
www.tql.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPIS USŁUGI

Wprowadzenie do tematyki szkolenia:
Projektowanie ścieżek kariery w organizacji polega na planowaniu rozwoju pracowników oraz podejmowaniu takich działań, które przygotują ich do wykonywania pracy i zajmowania stanowisk o większej / innej tematycznie odpowiedzialności. Dobre planowanie opiera się na umiejętnym rozpoznaniu i zweryfikowaniu potrzeb, aspiracji i umiejętności pracownika, a następnie zbudowaniu schematu rozwoju pracownika w firmie oraz zapewnieniu jego potrzeb samorealizacji. Działanie takie zabezpiecza przed utratą najcenniejszych i ambitnych pracowników, spowodowaną znużeniem zajmowanym stanowiskiem oraz bieżącym zakresem obowiązków. W dzisiejszych przedsiębiorstwach, posiadających spłaszczone struktury organizacyjne, działanie takie jest prawdziwym wyzwaniem i realną inwestycją w posiadane zasoby ludzkie.

Jak tego dokonać, jak efektywnie motywować pracowników?

Na to i na inne pytania odpowiedzi znajdziesz podczas szkolenia!!!

Grupa docelowa
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów personalnych, osób odpowiedzialnych za HR, menedżerów zarządzających pracownikami, odpowiedzialnych za budowanie skutecznych i efektywnych zespołów pracowniczych.

Cele szkolenia
Zdobycie wiedzy na temat znaczenia i zasad budowania ścieżek kariery, zasad budowania ścieżki kariery w organizacji o płaskiej strukturze zarządzania. Rozwój pracowników na różnych poziomach struktury organizacyjnej. Wielostanowiskowość jako inwestycja w wiedzę organizacyjną oraz narzędzie ograniczania ryzyka biznesowego. Rozwój umiejętności w aspekcie określania kwalifikacji pracowniczych i ich diagnozy. Podniesienie umiejętności motywowania pozafinansowego, wspólnego określania celów oraz realizacji tychże.

Jakie korzyści odniesiesz…
W trakcie szkolenia dowiesz się:
- na czym polega proces ludzkiej motywacji?
- czy rozwój motywuje?
- co motywuje, a co demotywuje do działania?
- jak planować rozwój pracownika
- jak planować rozwój pracownika wspólnie z nim
- jak inspirować innych do działania?

Program szkolenia

1. Budowanie ścieżek kariery jako element strategii personalnej firmy
- gdzie jesteśmy i jaki jest stan organizacji pod względem zasobów ludzkich?
- gdzie chcemy być i jaki stan chcemy uzyskać w przyszłości?
- jak to osiągnąć?

2. Znaczenie kultury organizacyjnej dla zarządzania kadrami
- system wartości i ukierunkowanie rozwoju
- system motywacyjny jako odzwierciedlenie systemu wartości
- rekrutacja i selekcja pracowników pod względem najbardziej pożądanych cech osobowości
- kształtowanie postaw proklienckich
- styl kierowania i rola pracy zespołowej
- system komunikacji i klimat organizacyjny
- identyfikacja z firmą i jej misją

3. Kryteria uwzględniane przy tworzeniu planu rozwoju pracownika
- określenie pożądanych kwalifikacji pracownika
- określenie niezbędnych doświadczeń zawodowych
- analiza wyników osiągniętych w realizacji wcześniejszych zadań

4. Czynniki decydujące o planowaniu kariery
- indywidualne preferencje zawodowe pracowników
- predyspozycje pracowników
- możliwości pozyskania i rozwijania niezbędnych kompetencji i kwalifikacji
- cele i możliwości firmy w zakresie szkolenia i awansowania pracownika

5. Diagnoza potencjału rozwojowego pracownika
- rozmowa dotycząca kariery (system wartości, najważniejsze aspekty pracy , zakres zainteresowań   zawodowych, stopień przywiązania do firmy )
- badanie kwalifikacji
-przedmiot analizy : osobowość , umiejętności, kondycja fizyczna; osobista analiza SWOT ;
-metody badania: dane z okresowej oceny pracowniczej, obserwacja na miejscu pracy , rozmowa , ankieta , kwestionariusz, coaching indywidualny, assessment i development center, obserwacja podczas szkoleń i badanie efektywności szkoleń

6. Sporządzanie planu ścieżki kariery zawodowej
- określenie ścieżki awansu z uwzględnieniem perspektywy czasowej
- stopień szczegółowości planowania w perspektywie czasu
- uwzględnienie faz rozwoju indywidualnego i czynników społecznych
- uwzględnienie alternatywnych wariantów rozwoju zawodowego
- ustalenie sposobu weryfikacji postępów w rozwoju i nabywania kwalifikacji

7. Cechy planu ścieżki kariery zawodowej
- spójność z rodzajem działalności firmy
- dostosowanie do obecnej i przyszłej kultury organizacyjnej
- uwzględnienie różnorodnych elementów funkcji personalnej: ocena , kształcenie, przesunięcia poziome, awans i degradacja pracownika
- elastyczność – uwzględniający zmiany wewnątrz i na zewnątrz organizacji
- zawierający co najmniej dwa warianty rozwoju

8. Zespół odpowiedzialny za planowanie ścieżek kariery – skład i zadania

9. Korzyści z budowania ścieżek kariery
- dla organizacji
- dla pracownika.

10. Motywacja i jej zmienne
- co wpływa na poziom motywacji pracowników,
- cele ’ego’, zaangażowanie i kompetencja, nagrody zewnętrzne,
- motywacja pozytywna,
- motywacja negatywna.

11. Jak motywować?
- 9 praw motywacji

12. To co nas demotywuje..
- stawianie pracownikom celów, które są narzucone z góry i nie konsultowane z nimi,
- poczucie niesprawiedliwości,

13. Zależność pomiędzy jawnością wynagrodzeń, poczuciem sprawiedliwości, a motywacją do pracy,

14. Przydzielanie pracownikom zadań niezgodnych z prawem

15. Nagrody i kary

16. Zasady przyznawania nagród, zróżnicowanie nagród.

17. Zachowanie proporcji między nagradzaniem i karaniem.

18. Podsumowanie

 
Metodologia
Warsztaty, prezentacje, case study, konsultacje indywidualne. Szkolenie ma charakter autorski i opracowane zostało w oparciu o doświadczenia trenera wynikające w pełnienia funkcji kierowniczych w organizacjach oraz z prowadzonych projektów doradczych i szkoleniowych dla dużych i małych organizacji w tym dla międzynarodowych koncernów.

Czas trwania szkolenia

Szkolenie trwa 2 dni, 16 godzin dydaktycznych

 

Prowadzący szkolenie
Szkolenie poprowadzi  wykładowca posiadający bogate doświadczenie praktyczne oraz głęboką wiedzę teoretyczną. Wykładowca akademicki w zakresie zarządzania, zarządzania polityką szkoleniową oraz rozwijania kapitału intelektualnego w organizacji. Pracował jako dyrektor pionu organizacyjnego w spółce giełdowej oraz jako dyrektor operacyjny w spółce produkcyjnej branży mechanicznej. Absolwent Politechniki Warszawskiej w specjalności informatyczne systemy zarządzania oraz Szkoły Głównej Handlowej w zakresie zarządzania wiedzą.
Autor publikacji w tematyce zarządzania personelem, wykorzystania telepracy w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz wykorzystania funduszy strukturalnych na działania szkoleniowe i doradcze w przedsiębiorstwach. Doświadczony trener biznesu i konsultant, posiadający w portfelu doświadczeń współpracę zarówno z małymi jak i największymi polskimi przedsiębiorstwami.

Koszt uczestnictwa
1484,- PLN Dotyczy udziału w szkoleniu jednej osoby i zawiera: udział w wykładach, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia, napoje oraz posiłki podawane podczas spotkania. Do ceny należy doliczyć 22% podatek VAT.

Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. (0-22) 374 31 31



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 484 / osoba
Użytkownik
tql ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
The Quality of Life
Wyślij e-mail
Plac Defilad 1/309
00-901 Warszawa

tel: 22 374 31 3122 374 31 31
tel: 22 620209222 6202092
www.tql.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU tql
brak opinii neutralnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Planowanie ścieżki kariery - Warsztaty - galeria
Planowanie ścieżki kariery - Warsztaty Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: Dietetyk - PORADY, KONSULTACJE, DIETY DLA KAŻDEGO   Następna usługa: Sprzedaż uchwytów rowerowych i narciarskich