favore.pl
Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta

Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta nr 482278

Lokalizacja: Warszawa, Cała Polska, Wrocław, Kraków, Poznań (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 290 / sztuka
Użytkownik
wstronerozwoju (1)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Ewelina Zdzieszyńska
Wstronerozwoju Ewelina Zdzieszyńska
Wyślij e-mail
Winorośli 12/24
03-142 Warszawa

tel: 500 029 886500 029 886
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Wyślij e-mail

 

Cele szkolenia:

►  Wykorzystanie elementów składowych skutecznego komunikowania się dla doskonalenia własnego warsztatu pracy z klientem
►  Uświadomienie roli i strategii pracy z emocjami własnymi oraz emocjami Klienta
►  Poznanie roli strategii uprzedzania sytuacji trudnych. Wypracowanie umiejętności przeprowadzenia skutecznej rozmowy z zastosowaniem poznanych technik. Uświadomienie sobie osobistych zasobów możliwych do wykorzystania podczas głównych zadań pracownika obsługi klienta
► Uświadomienie różnorodności Klientów i konieczności indywidualizowania środków komunikacji. Wypracowanie umiejętności postępowania z „trudnym” Klientem. Wzmacnianie skuteczności radzenia sobie ze stresem.
► Wykorzystanie postaw i technik asertywnych dla zachowania spokoju w sytuacjach trudnych i budowania pozytywnych więzi z Klientem. Wzmacnianie skuteczności radzenia sobie ze stresem.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
1 290 / sztuka
Użytkownik
wstronerozwoju (1)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Ewelina Zdzieszyńska
Wstronerozwoju Ewelina Zdzieszyńska
Wyślij e-mail
Winorośli 12/24
03-142 Warszawa

tel: 500 029 886500 029 886
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU wstronerozwoju
brak opinii neutralnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta - galeria
Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 12)
Poprzednia usługa: Podnośnik koszowy, zwyżka 19 metrów, wynajem   Następna usługa: Konstrukcje stalowe - Badania wizualne proszkowe