favore.pl
Asertywność  w komunikacji z klientem

Asertywność w komunikacji z klientem nr 482685

Lokalizacja: Warszawa, Cała Polska, Wrocław, Kraków, Poznań (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 290 / sztuka
Użytkownik
wstronerozwoju (1)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Ewelina Zdzieszyńska
Wstronerozwoju Ewelina Zdzieszyńska
Wyślij e-mail
Winorośli 12/24
03-142 Warszawa

tel: 500 029 886500 029 886
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 08:00-18:00
OPIS USŁUGI

Wyślij e-mail

Asertywność i empatia w komunikacji z klientem

 

Uczestnicy szkolenia:
Każda osoba, która pragnie świadomie komunikować się z innymi z poszanowaniem potrzeb i godności wszystkich uczestników relacji

 

Korzyści dla uczestnika:

Dzięki dwóm dniom szkolenia prowadzonym w formie warsztatowej, uczestnik zdobędzie i uporządkuje wiedzę na temat:
► Zasad asertywnej i empatycznej komunikacji zarówno w relacjach z klientami, jaki w innych sytuacjach interpersonalnych.
► Stylów komunikacji i ich konsekwencji dla relacji i poczucia własnej wartości
► Narzędzi asertywnej i empatycznej komunikacji

 

 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
1 290 / sztuka
Użytkownik
wstronerozwoju (1)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Ewelina Zdzieszyńska
Wstronerozwoju Ewelina Zdzieszyńska
Wyślij e-mail
Winorośli 12/24
03-142 Warszawa

tel: 500 029 886500 029 886
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 08:00-18:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU wstronerozwoju
brak opinii neutralnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Asertywność w komunikacji z klientem - galeria
Asertywność w komunikacji z klientem Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 13)
Poprzednia usługa: Stomatolog Konin - Przychodnia Jowisz   Następna usługa: Pergole ogrodowe Poznań