Przedstawiamy rozwiązania, które zmienią oblicze marketingowa produktów i usług w Twojej firmie
Masz firmę działającą w sektorze automotive? Brak strategii marketingowej skutecznie hamuje rozwój Twojej firmy? A może Twoja strategia jest nie działai nie możesz znaleźć nowych klientów? To znaczy, że nasze usługi są skierowane właśnie do Ciebie.
Priorytetem jest dla nas realizacja celów biznesowych i marketingowych naszych klientów. Generujemy wzrost sprzedaży, budujemy silne i rozpoznawalne marki.
Dzięki współpracy z nami przekonasz się, że Twoją firmę można wrzucić na wyższy bieg. Nie podążamy utartymi ścieżkami. Zawsze staramy się dostosować do Twoich potrzeb i wybrać najlepszą drogę dla rozwoju firmy.
Motoryzacja to nasza pasja, więc potrafimy spojrzeć na nią z perspektywy odbiorcy. Staramy się dostarczać rozwiązania, z których sami chcielibyśmy skorzystać jako klienci.
1. KIM JESTEŚMY I CO ROBIMY?
Projekt AUTOMOTIVE to grupa strategiczno-kreatywna, skupiająca ekspertów z branży motoryzacyjnej. Zajmujemy się szeroko pojętym marketingiem, od tworzenia stron internetowych, przez pozycjonowanie, obsługę social media, projektowanie wizualne aż po tworzenie długofalowych kampanii reklamowych.
Projektujemy internetowe strony firmowe, landing pages, serwisy produktowe, portale informacyjne i blogi. Misją naszej firmy jest tworzenie narzędzi, dzięki którym nasi klienci sprzedają swoje produkty czy usługi.
2. CO GWARANTUJE SKUTECZNOŚĆ NASZYCH DZIAŁAŃ?
Jeśli masz problem z dotarciem do nowych klientów lub utrzymaniem obecnych, a Twoje działania reklamowe nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, to wdrożenie strategii sprzedaży jest praktycznie niezbędne.
Skuteczna kreacja contentu sprawi, że zauważalnie wzrośnie nie tylko ruch na stronie internetowej, ale także zwiększy się współczynnik konwersji. Odpowiedni content pozwoli zbudować bazę lojalnych i zaangażowanych klientów.
Misją naszej firmy jest tworzenie narzędzi, dzięki którym nasi klienci sprzedają swoje produkty i usługi. Projekt AUTOMOTIVE od kilkunastu lat działa w branży motoryzacyjnej.
Branża motoryzacyjna daje wiele możliwości: Facebook, Instagram, YouTube. Nie musisz płacić za reklamy we wszystkich social media.
Jako projekt AUTOMOTIVE jesteśmy z Tobą w stałym kontakcie. Nigdy nie zwalniamy tempa. Możesz nie tylko śledzić efekty naszej pracy, ale także mieć na nią realny wpływ. Z nami błyskawicznie wyprzedzisz konkurencję.
3. JAK BUDUJEMY INNOWACYJNE STRATEGIE MARKETINGOWE?
Opracowanie strategii marketingowej rozpoczynamy od zdefiniowania profilu docelowego firmy. Niezależnie od tego w jakiej branży sektora automotive działasz, zapotrzebowanie na Twoje produkty i usługi wynika w dużej mierze z technologii produkcji zastosowanej przy konstruowaniu pojazdów. Ściślej rzecz ujmując z niedoskonałości poszczególnych elementów oraz tego, że z czasem po prostu się zużywają i wymagają wymiany.
Usługi dla klientów indywidualnych i biznesowych w sektorze automotive pod wieloma względami bardzo się różnią. Podstawową różnicą jest oczywiście cena, wynikają przede wszystkim z zakresu usług, który zazwyczaj jest dużo bardziej rozbudowany niż w przypadku klienta indywidualnego oraz ze względu na rodzaj zastosowanych narzędzi i czas pracy konieczny do wykonania danych usług.
Jeśli zależy Ci na dotarciu do jak największej grupy klientów powinieneś zadbać o właściwe pogrupowanie i sklasyfikowanie produktów i usług Twojej firmy. Katalog produktów i usług powinien być przejrzysty i zrozumiały dla każdego klienta, a nie tylko dla eksperta w branży automotive. W przypadku gdy opisy będą zbyt specjalistyczne i nastawione jedynie na specyfikację techniczną, może to zniechęcić laików i uniemożliwić zaspokojenie ich potrzeb.
Kanały marketingowe to inaczej drogi, którymi możesz dotrzeć do klientów, zainteresować ich Twoimi produktami i usługami oraz zachęcić do zakupu. Z kolei sam sposób komunikacji jest dostosowany do danego kanału komunikacji, w którym będziesz chciał pozyskać zainteresowanie odbiorców. Sposób komunikacji określamy mianem contentu, czyli tematyki przekazu mającego przyciągnąć uwagę klientów. Każda firma ma swoje kanały marketingowe, w których należy wykorzystać odpowiedni content.
Twoja historia marketingu pokazuje jakie przychody osiągnęła firma w danym okresie rozliczeniowym. Na podstawie okresów rozliczeniowych tworzy się raport prognozowania marketingu stanowiący fundament planu marketingowego. Prognozowanie marketingu nie powinno opierać się tylko na jednym czynniku warunkującym marketing, ponieważ w różnych miesiącach wpływ na popyt Twoich produktów i usług mogą mieć różne czynniki zewnętrzne.
4. CO ZAWIERA KOMPLEKSOWA STRATEGIA MARKETINGOWA
5. PŁAĆ TAK JAK LUBISZ
Możesz rozłożyć płatność na raty, zarówno za pojedynczą usługę jak i cały projekt Twojej strategii sprzedaży. Proponujemy Ci usługę w ramach abonamentu miesięcznego, w którym zapłacisz zarówno za stworzenie strategii, jak i bieżącą obsługę przez cały rok. Masz poczucie bezpieczeństwa, mierząc efektywność naszych działań, a tym samym minimalizujesz koszty reklamy i promocji Twoich usług.
6. DOPASUJ STRATEGIE DO SWOICH POTRZEB
Strategia marketingowa - od 399 zł/mc