favore.pl
Merchandising  -  efektywna ekspozycja towaru

Merchandising - efektywna ekspozycja towaru nr 70903

Lokalizacja: Kraków (woj. małopolskie)Więcej: Hotel *** w centrum Krakowa lub każde inne miejsce (przy szkoleniach zamkniętych)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 280 / osoba
Użytkownik
avenhansen ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Sendorek
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
30-053 Kraków

tel: 0515 212 4510515 212 451
tel: 12 399 41 9012 399 41 90
fax: 12 383 23 45
www.szkolenia.avenhansen.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Program Wyślij e-mail


Merchandising - czyli sztuka ułożenia towarów w sklepie w taki sposób aby z każdego metra bieżącego powierzchni sklepu uzyskać maksymalnie możliwą sprzedaż.

Wyślij e-mail Termin szkolenia: 2010.05.06 - 2010.05.07
Miejsce: Kraków, Hotel ***
Cena: 1280 zł

W dzisiejszych czasach sprzedaż odbywa się sama. Udział sprzedawców w sklepach jest ograniczony bo od czasów gdy w sklepach zniknęły lady sklepowe i kolejki rolę cichego sprzedawcy przejął Merchandising - czyli sztuka ułożenia towarów w sklepie w taki sposób aby z każdego metra bieżącego powierzchni sklepu uzyskać maksymalnie możliwą sprzedaż. Dziś sprzedaż polega na walce zmysłów pomiędzy organizatorem przestrzeni w sklepie i mniej lub bardziej świadomymi klientami, którzy robiąc zakupy poddają się urokom Merchandisingu.

Różnica pomiędzy obrotem takiego samego sklepu stosującego zasady Merchandisingu a obrotem sklepu układającego towar intuicyjnie (tak aby ładnie wyglądało) wynosi aż 30%. Dziś praktycznie żadnego sklepu nie stać jest na to, aby nie stosować zasad Merchandisingu. Ignorancja tych zasad odbiera cały zysk sklepu. Doskonalenie się w praktycznym Merchandisingu - zawsze zwiększa sprzedaż.



Korzyści dla uczestników

Uczestnicy szkolenia nauczą się:

  • Podstawowych zasad i reguł Merchandising’u
  • Jak prawidłowo wykonać ekspozycje sklepu i półki z towarem
  • Jak urządzać promocje w taki sposób, aby skutecznie zwiększać sprzedaż
  • Jak rozmawiać z dostawcami i przedstawicielami handlowymi negocjującymi dostawy


Dodatkowy bonus dla uczestników:
Uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności, w jaki sposób robić własne prywatne zakupy tak, aby nie ulegać wpływom, kupować mądrze a nie koniecznie najtaniej, dzięki czemu zachowają we własnych prywatnych domowych budżetach 20-30% gotówki.



Szkolenia polecamy dla

Szkolenie dedykowane dla: właścicieli małych i średnich sklepów detalicznych, personelu sklepu niezależnie od zajmowanego stanowiska i funkcji na sali sprzedaży, przedstawicieli handlowych dostarczających produkty do sklepów, zawodowych projektantów i merchandiser’ów oraz wszystkich konsumentów, którzy chcą świadomie robić zakupy i nie ulęgać wpływom reklamy i merchandising’u.



Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

Aktywne dyskusje o branżach i sklepach uczestników szkolenia, techniki kreatywnego rozwiązywania kwestii, wykłady przeplatane ćwiczeniami praktycznymi, testów zmysłów wpływających na decyzje o zakupach, ćwiczenia w parach i grupach, prezentacje przykładów ze sklepów.

UWAGA:
Integralną częścią szkolenia jest "wycieczka" do Galerii Krakowskiej 270 sklepów na 3 poziomach gdzie uczestnicy zaobserwują najciekawsze trendy merchandising'owe w swoich branżach, będą pracować na arkuszach obserwacji i wyciągną wnioski odbytego szkolenia przekuwając je na praktyczne kreatywne pomysły do zastosowania w swoim przypadku.



Program szkolenia

  1. Merchandising - podejście praktyczne
    • Zdefiniowanie pojęcia
    • Słownik Merchandisingu
    • Producent kontra detalista
    • Czynniki skłaniające do zakupów
    • Zasady zachowań konsumentów
    • Ewolucja handlu i kierunki rozwoju
  2. Skuteczność Merchandising’u
    • Elementy Merchandising’u i narzędzia pracy Merchandisera
    • Strategiczne miejsca w sklepie
    • Poziomy ekspozycji w sklepach
    • Reguła prawej ręki
  3. Potęga impulsu podświadomości
    • Merchandising zmysłów
    • Impuls wzrokowy i jego potęga
    • Możliwość dotyku
    • Zmysły zapachu i smaku
    • Impuls słuchowy
    • Kolory i światło
    • Przestrzeń i ruch
    • Bramy zmysłowe i ich wpływ na decyzje o gustach
  4. Techniki Ekspozycji
    • Rodzaje sklepów detalicznych
    • Idealna półka z produktami
    • Organizacja promocji
    • Wykorzystanie POS-ów
    • Ćwiczenia na własnych produktach (w przypadku szkoleń zamkniętych)
  5. Bonus:

  6. Praktyczne ćwiczenie zasad merchandisingu z pozycji konsumenta
    • Świadome zachowania konsumenckie
    • Tanio czy dobrze (zawsze masz wybór)
    • Koszyk pełen okazji - kto najskuteczniej drenuje portfel klientów
    • (ćwiczenie praktyczne w dużej galerii handlowej)
    • Jak świadomie kupować? (burza mózgów)
    • Asertywność w zakupach i negocjowanie w sklepach
    • Jak ograniczyć wpływ reklamy i marchandising’u w swoim życiu


Harmonogram Wyślij e-mail (2 dni / 16 godzin):

I dzień:  10:00 - 18:00
II dzień: 09:00 - 17:00



Dbamy o zagospodarowanie Państwa wolnego czasu po dniu szkolenia:

Wszelkich, szczegółowych informacji udzieli Państwu nasz Opiekun szkolenia:


Aleksandra Pomykaj
Manager ds. Organizacji Szkoleń

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail


Katarzyna Jędrzejczyk
Doradca Klienta ds. Szkoleń

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail


Elżbieta Zwolak
Doradca Klienta ds. Szkoleń

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail


Wyślij e-mail


Dbamy o wygodę naszych Klientów, dlatego hotele, w których organizujemy szkolenia otwarte mają bardzo dobrą lokalizację.



Wyślij e-mail




W ramach szkolenia gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Profesjonalizm trenera
  • Ciekawe materiały szkoleniowe
  • Dyplomy ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne Wyślij e-mail , stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.


Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeniami i wnioskami z innymi uczestnikami szkolenia:

Wyślij e-mail


Oraz:

  • Dwie przerwy kawowe - w każdym dniu
  • Smaczne obiady
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach. Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum Krakowa. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg (zapewniamy wtedy darmowy dowóz taksówką na szkolenie)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu w Krakowie - doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji




Społeczności

Wyślij e-mail



Szkolenie prowadzą:

Krzysztof Mika

Wyślij e-mail

Doświadczony trener, konsultant i coach - posiadający wypracowany warsztat, poparty 17 letnią praktyką zawodową w pracy trenerskiej.



Inne terminy tego szkolenia:



Szkolenia o podobnej tematyce:



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 280 / osoba
Użytkownik
avenhansen ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Sendorek
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
30-053 Kraków

tel: 0515 212 4510515 212 451
tel: 12 399 41 9012 399 41 90
fax: 12 383 23 45
www.szkolenia.avenhansen.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU avenhansen
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Merchandising - efektywna ekspozycja towaru - galeria
Merchandising - efektywna ekspozycja towaru Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 10)
Poprzednia usługa: Cięcie, grawerowanie, znakowanie laserem   Następna usługa: ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM W SYTUACJACH KRYZY