favore.pl
Profesjonalna Asystentka  /  Sekretarka

Profesjonalna Asystentka / Sekretarka nr 78527

Lokalizacja: Kraków (woj. małopolskie)Więcej: Hotel *** w centrum Krakowa lub każde inne miejsce (przy szkoleniach zamkniętych)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 280 / osoba
Użytkownik
avenhansen ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Sendorek
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
30-053 Kraków

tel: 0515 212 4510515 212 451
tel: 12 399 41 9012 399 41 90
fax: 12 383 23 45
www.szkolenia.avenhansen.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
Zawsze do dyspozycji naszych Klientów
rozwiń
OPIS USŁUGI

Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności autoprezentacji, poznanie efektywnych zasad komunikacji, zapoznanie z technikami zarządzania sekretariatem.

Wyślij e-mail Termin szkolenia: 2010.09.09 - 2010.09.10
Miejsce: Kraków, Hotel ***
Cena: 1280 zł
Rabat (First Minute): 100 zł

Patronat medialny nad szkoleniem sprawuje Krakowski serwis informacyjny Wyślij e-mail


Korzyści dla uczestników

  • Poznanie technik skutecznej organizacji biura
  • Zdobycie umiejętności profesjonalnego reprezentowania firmy przy pomocy własnego wizerunku
  • Uświadomienie znaczenia obowiązków sekretarskich dla sprawnego funkcjonowania firmy
  • Możliwość omówienia swoich metod pracy z profesjonalistą
  • Poznanie zasad tworzenia profesjonalnego makijażu biznesowego


Szkolenia polecamy dla

Szkolenie dla Asystentek, Sekretarek, które pragną podnieść swoje kwalifikacje, a także dla osób planujących rozpocząć pracę na tych stanowiskach.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

W celu jak najlepszego przekazania uczestnikom wiedzy, przez cały czas trwania zajęć stosowana będzie forma interaktywnych warsztatów w oparciu o wykłady i dyskusje, burzę mózgów, a także analizowanie sytuacji przy użyciu kamery. Wszystkie wprowadzane zagadnienia będą nie tylko omawiane, ale również ćwiczone praktycznie - indywidualnie i grupowo.

Profesjonalny wizaż

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma indywidualne wskazówki odnośnie strojów i kolorów pasujących do reprezentowanego typu urody. Podczas szkolenia prezentowany będzie także profesjonalny makijaż biznesowy.

Specjalista wizerunku będzie obecny przez cały czas trwania warsztatów z wizażu, tak by w każdej chwili, udzielać wskazówek odnośnie zasad autoprezentacji.


Program szkolenia

  1. Rola asystentki / sekretarki w zarządzaniu firmą
    • podział i omówienie obowiązków pracowników biurowych
  2. Jak moja praca wpływa na wizerunek firmy - obowiązki reprezentacyjne asystentek / sekretarek
    • kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez profesjonalny wygląd - zajęcia z wizażystą – strój i makijaż biznesowy, indywidualna analiza kolorystyczna
    • Kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez sposób prowadzenia rozmów - zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej, sztuka prowadzenia rozmów telefonicznych
    • kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez organizację pracy własnej i współpracowników
    • kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez sposób przyjmowania gości - zasady doboru pomieszczeń, menu, formy przyjęcia itd. w zależności od charakteru uroczystości, rangi gości i okazji
  3. Czy potrafię skutecznie przekazywać informację - obowiązki informacyjne sekretarek / asystentek
    • różnice między przekazywaniem informacji, a interpretacją informacji
    • metody skutecznego informowania
    • jak skutecznie docierać do informacji, które są mi niezbędne
    • różnice i podobieństwa pomiędzy komunikacją wewnętrzną, a zewnętrzną w firmie
  4. Organizacja pracy sekretariatu - obowiązki administracyjno – biurowe sekretarek / asystentek
    • Skuteczne zarządzanie korespondencją przychodzącą w firmie
      • prezentacja istniejących systemów organizacji korespondencji przychodzącej
      • instrukcja kancelaryjna – jaki stworzyć jednolity system zarządzania dokumentacją przychodzącą w firmie
      • metody ewidencjonowania, znakowania i dekretacji korespondencji
    • Tworzenie korespondencji wychodzącej
      • podział tworzonych pism ze względu na ich zawartość i charakter
      • graficzne zasady tworzenia dokumentów firmowych
      • merytoryczne zasady tworzenia dokumentów z uwzględnieniem specyfiki firmy, treści i przeznaczenia dokumentu
      • zasady ewidencjonowania korespondencji wychodzącej
    • Zarządzanie dokumentacją firmową
      • zasady archiwizacji dokumentów w firmie,
      • wymogi prawne związane z czasem przechowywania dokumentacji kadrowej i finansowej
    • Organizacja sekretariatu
        zagadnienia związane z efektywnym planowaniem, organizowaniem oraz wykorzystaniem czasu pracy, organizacja czasu pracy szefa (kalendarz spotkań, harmonogram zajęć, hierarchia zadań, pojęcie „złodzieje czasu”)


Harmonogram szkolenia (2 dni / 16 godzin):

I dzień: 10:00 - 18:00
II dzień: 09:00 - 17:00



Dbamy o zagospodarowanie Państwa wolnego czasu po dniu szkolenia:

Wszelkich, szczegółowych informacji udzieli Państwu nasz Opiekun szkolenia:

Aleksandra Pomykaj
Manager ds. Organizacji Szkoleń

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Katarzyna Jędrzejczyk
Doradca Klienta ds. Szkoleń

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Elżbieta Zwolak
Doradca Klienta ds. Szkoleń

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Dbamy o wygodę naszych Klientów, dlatego hotele, w których organizujemy szkolenia otwarte mają bardzo dobrą lokalizację.

Wyślij e-mail



W ramach szkolenia gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Profesjonalizm trenera
  • Ciekawe materiały szkoleniowe
  • Dyplomy ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne Wyślij e-mail , stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.


Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Wyślij e-mail

Oraz:

  • Dwie przerwy kawowe - w każdym dniu
  • Smaczne obiady
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach. Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum Krakowa. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg (zapewniamy wtedy darmowy dowóz taksówką na szkolenie)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu w Krakowie - doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Szkolenie prowadzą:

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Jestem certyfikowanym trenerem biznesu i doradcą personalnym - praktykiem biznesu.
 

Wyślij e-mail

Charakteryzator, wizażystka, stylistka.
 


Inne terminy tego szkolenia:


Szkolenia o podobnej tematyce:

 


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 280 / osoba
Użytkownik
avenhansen ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Sendorek
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
30-053 Kraków

tel: 0515 212 4510515 212 451
tel: 12 399 41 9012 399 41 90
fax: 12 383 23 45
www.szkolenia.avenhansen.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
Zawsze do dyspozycji naszych Klientów
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU avenhansen
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Profesjonalna Asystentka / Sekretarka - galeria
Profesjonalna Asystentka / Sekretarka Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 11)
Poprzednia usługa: Klimatyzacja, wentylacja, ogrzewanie nadmuchowe   Następna usługa: Świadectwo energetyczne Koszalin