favore.pl
Szkolenie :: Nowoczesny marketing

Szkolenie :: Nowoczesny marketing nr 73287

Lokalizacja: Kraków (woj. małopolskie)Więcej: Hotel *** w centrum Krakowa lub każde inne miejsce (przy szkoleniach zamkniętych)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 280 / osoba
Użytkownik
avenhansen ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Sendorek
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
30-053 Kraków

tel: 0515 212 4510515 212 451
tel: 12 399 41 9012 399 41 90
fax: 12 383 23 45
www.szkolenia.avenhansen.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
Zawsze do dyspozycji naszych Klientów
rozwiń
OPIS USŁUGI
Zapraszamy na naszą stronę internetową:
Wyślij e-mail
 

W czasach marketingu klasycznego było stosunkowo niewiele instrumentów marketingowych: reklama prasowa i TV, Public Relations, sprzedaż promocyjna. Brand manager nadzorował wszystkie aspekty Marketing Mix i kontrolował narzędzia Promotion Mix. Otoczenie oznaczało stosunkowo niewielki „wszechświat” z policzalną liczbą mediów, co umożliwiało osiągnięcie oczekiwanego zakresu wpływu podejmowanych działań.


Porównując to z dzisiejszym obszarem oddziaływania firmy poprzez reklamę w tradycyjnych kanałach, reklamą online (wyszukiwarki, bandery), outdoor, event marketing, marketing bezpośredni, guerilla marketing, dodając do tego Customer Relationship Management, marketing ukryty, szeptany i wirusowy… naprawdę może zakręcić się w głowie.
Proponujemy Państwu szkolenie warsztatowe dotyczące nowoczesnych trendów w marketingu. Będziemy pracować porządkując informacje dotyczące marketingu klasycznego i powodów jego zmian, charakterystyki klienta, bodźców, jakie na niego oddziaływają i na jakie reaguje, porozmawiamy o komunikacji i wywieraniu wpływu, a przede wszystkim poszerzymy wiedzę o najnowszych narzędziach marketingowych oraz ich przydatności w branży handlu detalicznego.

 

Wyślij e-mail

Termin szkolenia:

2010-03-04 / 2010-03-05

Miejsce:

Kraków: Hotel ***

Cena:

1280 PLN

Rabat (First minute):

100 PLN

 

Korzyści dla uczestników:

 
Szkolenie stanowi przekrój wszystkich technik, zasad i prawidłowości marketingowych. Da Uczestnikom kompleksową wiedzę na temat marketingu.
 

Szkolenie polecamy dla:

 
Osób pracujących w działach marketingu oraz wszystkich tych, którzy chcą poznać zasady panujące w tym świecie.
 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

 
Szkolenie ma charakter warsztatów. Mini wykłady wprowadzają w dany blok tematyczny, który następnie realizowany jest w oparciu o burze mózgów, dyskusje, ćwiczenia praktyczne, gry, symulacje oraz analizy przypadków.
 

Program szkolenia:

 
  1. Wczoraj i dziś
    • Marketing klasyczny a marketing nowoczesny
    • Orientacja marketingowa
    • Komunikacja marketingowa w aspekcie globalizacji
    • Strategie marketingowe: Produkt, Cena, Dystrybucja
    • Promocja - specyfika i przydatność działań: Reklama, Sprzedaż osobista, Promocja dodatkowa
    • Public Relations
    • ATL i BTL
    • Marketing a sprzedaż
  2. Psychologia zachowań i decyzje konsumentów
    • Psychologia zachowań konsumenckich
    • Konsument w działaniu - uczenie się , pamięć , postawy
    • Proces podejmowania decyzji „zakupowych”
    • Rola emocji w podejmowaniu decyzji zakupu
    • Reakcje klienta na zabiegi marketingowe
    • Dlaczego Klienci odchodzą
    • Komunikacja i wywieranie wpływu
  3. Docieramy do klienta: trendy, zastosowanie narzędzi marketingowych oraz ich przydatność w branży handlu detalicznego
    • Tradycyjne kanały reklamy - skuteczne? nieskuteczne?
    • Marketing internetowy: witryny, wyszukiwarki, reklama - formy i trendy, e-mailing, kampanie
    • Społeczności internetowe - znaczenie dla biznesu
    • Marketing wirusowy, spamy, blogi, chat-y, fora dyskusyjne
    • Marketing bezpośredni
    • Marketing partyzancki, guerilla marketing
    • Marketing szeptany i ukryty
    • Experiential Marketing
    • Event marketing
    • Customer Relationship Management
    • Programy lojalnościowe
    • Relationship marketing
    • Customer Experience Management
    • Outdoor
  4. Badanie skuteczności kampanii
     
  5. Kreatywność pracowników marketingu
 



Szkolenia o podobnej tematyce
:
 


Dodatkowe informacje:

 
Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań dla Waszego zadowolenia i najlepszych efektów
Wyślij e-mail
.
 

 

Harmonogram szkolenia:

 
I dzień: 10:00 - 18:00
 
II dzień: 09:00 - 17:00
 

W ramach szkolenia gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Profesjonalizm trenera
  • Ciekawe materiały szkoleniowe
  • Dyplomy ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne Wyślij e-mail , stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby. Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeniami i wnioskami z innymi uczestnikami szkolenia:

    Wyślij e-mail
Oraz:
  • Dwie przerwy kawowe - w każdym dniu
  • Smaczne obiady
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach. Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum Krakowa. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg (zapewniamy wtedy darmowy dowóz taksówką na szkolenie)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu w Krakowie - doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Wyślij e-mail

 

Dbamy o zagospodarowanie Państwa wolnego czasu po dniu szkolenia:


Wyślij e-mail
Wszelkich, szczegółowych informacji udzieli Państwu nasz
Opiekun szkolenia
:
 

Aleksandra Pomykaj

Manager ds. Organizacji Szkoleń
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail

Elżbieta Zwolak

Doradca Klienta ds. Szkoleń
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail

Katarzyna Jędrzejczyk

Doradca Klienta ds. Szkoleń
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail



Wyślij e-mail

 

Dbamy o wygodę naszych Klientów, dlatego hotele, w których organizujemy szkolenia otwarte mają bardzo dobrą lokalizację:


Wyślij e-mail

 

Szkolenie prowadzi:

Agnieszka Brongiel
Wyślij e-mail
 
 


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 280 / osoba
Użytkownik
avenhansen ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Sendorek
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
30-053 Kraków

tel: 0515 212 4510515 212 451
tel: 12 399 41 9012 399 41 90
fax: 12 383 23 45
www.szkolenia.avenhansen.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
Zawsze do dyspozycji naszych Klientów
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU avenhansen
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Szkolenie :: Nowoczesny marketing - galeria
Szkolenie :: Nowoczesny marketing Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 12)
Poprzednia usługa: Usługi Dźwigowe - Żuraw Samochodowy   Następna usługa: Kamieniarka - ogrodzenie z kamienia, kominki, elewacje