Zapraszamy na naszą stronę internetową:
W czasach marketingu klasycznego było stosunkowo niewiele instrumentów marketingowych: reklama prasowa i TV, Public Relations, sprzedaż promocyjna. Brand manager nadzorował wszystkie aspekty Marketing Mix i kontrolował narzędzia Promotion Mix. Otoczenie oznaczało stosunkowo niewielki „wszechświat” z policzalną liczbą mediów, co umożliwiało osiągnięcie oczekiwanego zakresu wpływu podejmowanych działań.
Porównując to z dzisiejszym obszarem oddziaływania firmy poprzez reklamę w tradycyjnych kanałach, reklamą online (wyszukiwarki, bandery), outdoor, event marketing, marketing bezpośredni, guerilla marketing, dodając do tego Customer Relationship Management, marketing ukryty, szeptany i wirusowy… naprawdę może zakręcić się w głowie.
Proponujemy Państwu szkolenie warsztatowe dotyczące nowoczesnych trendów w marketingu. Będziemy pracować porządkując informacje dotyczące marketingu klasycznego i powodów jego zmian, charakterystyki klienta, bodźców, jakie na niego oddziaływają i na jakie reaguje, porozmawiamy o komunikacji i wywieraniu wpływu, a przede wszystkim poszerzymy wiedzę o najnowszych narzędziach marketingowych oraz ich przydatności w branży handlu detalicznego.
Wyślij e-mail
Termin szkolenia:
2010-03-04 / 2010-03-05
Miejsce:
Kraków: Hotel ***
Cena:
1280 PLN
Rabat (First minute):
100 PLN
Korzyści dla uczestników:
Szkolenie stanowi przekrój wszystkich technik, zasad i prawidłowości marketingowych. Da Uczestnikom kompleksową wiedzę na temat marketingu.
Szkolenie polecamy dla:
Osób pracujących w działach marketingu oraz wszystkich tych, którzy chcą poznać zasady panujące w tym świecie.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Szkolenie ma charakter warsztatów. Mini wykłady wprowadzają w dany blok tematyczny, który następnie realizowany jest w oparciu o burze mózgów, dyskusje, ćwiczenia praktyczne, gry, symulacje oraz analizy przypadków.
Program szkolenia:
- Wczoraj i dziś
- Marketing klasyczny a marketing nowoczesny
- Orientacja marketingowa
- Komunikacja marketingowa w aspekcie globalizacji
- Strategie marketingowe: Produkt, Cena, Dystrybucja
- Promocja - specyfika i przydatność działań: Reklama, Sprzedaż osobista, Promocja dodatkowa
- Public Relations
- ATL i BTL
- Marketing a sprzedaż
- Psychologia zachowań i decyzje konsumentów
- Psychologia zachowań konsumenckich
- Konsument w działaniu - uczenie się , pamięć , postawy
- Proces podejmowania decyzji „zakupowych”
- Rola emocji w podejmowaniu decyzji zakupu
- Reakcje klienta na zabiegi marketingowe
- Dlaczego Klienci odchodzą
- Komunikacja i wywieranie wpływu
- Docieramy do klienta: trendy, zastosowanie narzędzi marketingowych oraz ich przydatność w branży handlu detalicznego
- Tradycyjne kanały reklamy - skuteczne? nieskuteczne?
- Marketing internetowy: witryny, wyszukiwarki, reklama - formy i trendy, e-mailing, kampanie
- Społeczności internetowe - znaczenie dla biznesu
- Marketing wirusowy, spamy, blogi, chat-y, fora dyskusyjne
- Marketing bezpośredni
- Marketing partyzancki, guerilla marketing
- Marketing szeptany i ukryty
- Experiential Marketing
- Event marketing
- Customer Relationship Management
- Programy lojalnościowe
- Relationship marketing
- Customer Experience Management
- Outdoor
- Badanie skuteczności kampanii
- Kreatywność pracowników marketingu
Szkolenia o podobnej tematyce
:
Dodatkowe informacje:
Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań dla Waszego zadowolenia i najlepszych efektów
.
Harmonogram szkolenia:
I dzień: 10:00 - 18:00
II dzień: 09:00 - 17:00
W ramach szkolenia gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Profesjonalizm trenera
- Ciekawe materiały szkoleniowe
- Dyplomy ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne Wyślij e-mail , stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby. Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeniami i wnioskami z innymi uczestnikami szkolenia:
Wyślij e-mail
Oraz:
- Dwie przerwy kawowe - w każdym dniu
- Smaczne obiady
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach. Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum Krakowa. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg (zapewniamy wtedy darmowy dowóz taksówką na szkolenie)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu w Krakowie - doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Dbamy o zagospodarowanie Państwa wolnego czasu po dniu szkolenia:
Wszelkich, szczegółowych informacji udzieli Państwu nasz
Opiekun szkolenia
:
Dbamy o wygodę naszych Klientów, dlatego hotele, w których organizujemy szkolenia otwarte mają bardzo dobrą lokalizację:
Szkolenie prowadzi:
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.