favore.pl
Szkolenie :: Skuteczne techniki sprzedaży

Szkolenie :: Skuteczne techniki sprzedaży nr 74673

Lokalizacja: Kraków (woj. małopolskie)Więcej: Hotel *** w centrum Krakowa lub każde inne miejsce (przy szkoleniach zamkniętych)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 280 / osoba
Użytkownik
avenhansen ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Sendorek
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
30-053 Kraków

tel: 0515 212 4510515 212 451
tel: 12 399 41 9012 399 41 90
fax: 12 383 23 45
www.szkolenia.avenhansen.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
Zawsze do dyspozycji naszych Klientów
rozwiń
OPIS USŁUGI

Program Wyślij e-mail

Zbiór podstawowej wiedzy i umiejętności, które powinien posiadać każdy pracownik działu handlowego.

Wyślij e-mail Termin szkolenia: 2010.06.10 - 2010.06.11
Miejsce: Kraków, Hotel ***
Cena: 1280 zł
Rabat (First Minute): 100 zł
Niniejszy warsztat przekazuje wiedzę i podnosi kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i podnosić sprzedaż działu handlowego. Sukces firmy zależy od handlowców. Każdy z nich powinien posiadać najlepsze narzędzia do działania.


Korzyści dla uczestników

Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Biegle posługiwać się technikami sprzedaży
  • Swobodnie prowadzić negocjacje nawet z trudnymi klientami
  • Sprzedawać bez zbędnego obniżania cen
  • Dopasowywać produkty i usługi do wymagań klientów
  • Lepiej komunikować się z klientami i być odbieranymi, jako profesjonaliści


Szkolenia polecamy dla

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów handlowych, sprzedawców i przedstawicieli handlowych bezpośrednio odpowiedzialnych za sprzedaż towarów i usług.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów


Program szkolenia

  1. Postawa handlowca
    • Podejście do pracy
    • Najważniejsze przykazania
    • Emocjonalne zagrożenia i sposoby zapobiegania
    • Przygotowanie handlowca do sprzedaży
  2. Etapy procesu obsługi
    • Jak je rozpoznać i kiedy przechodzić do następnej
    • Kiedy warto przerwać rozmowę
    • Jakie będziemy wyróżniać
  3. Komunikacja werbalna i niewerbalna
    • Percepcja i pierwsze wrażenie
    • Komponowanie stroju
    • Używanie przestrzeni i różnych bodźców w sprzedaży
    • Schemat i zakłócenia w komunikacji
    • Dbanie o emocje i aktywne słuchanie
  4. Rozpoznanie potrzeb
    • Motywacje zakupowe klientów
    • Rodzaje potrzeb i jak je rozpoznawać
    • Otwarcie i dalsze prowadzenie rozmowy
    • Sterowanie rozmową i zdobywanie istotnych informacji poprzez odpowiednie pytania
  5. Prezentacja oferty
    • Odwołanie do potrzeb
    • Odpowiednia argumentacja
    • Schemat potrzeba - cecha - korzyść - „marzenie”
    • Środki ostrożności
  6. Obiekcje i zastrzeżenia
    • Przygotowanie listy obiekcji
    • Zasady retoryki i wywierania wpływu
    • Zasady obrony przed manipulacją
    • Rozpoznawanie decyzji zakupowych
  7. Negocjacje i rozmowa o cenie
    • Zasady prezentowania ceny
    • Łagodzenie negatywnych reakcji na cenę
    • Wczesne wyzwania cenowe
  8. Zamknięcie sprzedaży i zakończenie rozmowy
    • Próby zamknięcia
    • Techniki składania obietnic
    • Błędy w zamykaniu rozmów
    • Ostateczne domykanie sprzedaży
  9. Działania posprzedażowe
    • Cel podejmowania dalszych działań
    • Jakie i kiedy podejmować kroki
    • Jak zapobiegać obiekcjom po transakcji
  10. Obsługa reklamacji
    • Dlaczego warto załatwiać reklamacje
    • Jak przyjmować reklamacje i jak je rozpatrywać



Harmonogram Wyślij e-mail (2 dni / 16 godzin):

I dzień: 10:00 - 18:00
II dzień: 09:00 - 17:00



Dbamy o zagospodarowanie Państwa wolnego czasu po dniu szkolenia:

Wszelkich, szczegółowych informacji udzieli Państwu nasz Opiekun szkolenia:

Aleksandra Pomykaj
Manager ds. Organizacji Szkoleń

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Katarzyna Jędrzejczyk
Doradca Klienta ds. Szkoleń

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Elżbieta Zwolak
Doradca Klienta ds. Szkoleń

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Dbamy o wygodę naszych Klientów, dlatego hotele, w których organizujemy szkolenia otwarte mają bardzo dobrą lokalizację.

Wyślij e-mail



W ramach szkolenia gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Profesjonalizm trenera
  • Ciekawe materiały szkoleniowe
  • Dyplomy ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne Wyślij e-mail , stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.


Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeniami i wnioskami z innymi uczestnikami szkolenia:

Wyślij e-mail

Oraz:

  • Dwie przerwy kawowe - w każdym dniu
  • Smaczne obiady
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach. Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum Krakowa. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg (zapewniamy wtedy darmowy dowóz taksówką na szkolenie)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu w Krakowie - doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Szkolenie prowadzą:

Krzysztof Mika

Wyślij e-mail

Doświadczony trener, konsultant i coach - posiadający wypracowany warsztat, poparty 17 letnią praktyką zawodową w pracy trenerskiej.


Inne terminy tego szkolenia:

 


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 280 / osoba
Użytkownik
avenhansen ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Sendorek
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
30-053 Kraków

tel: 0515 212 4510515 212 451
tel: 12 399 41 9012 399 41 90
fax: 12 383 23 45
www.szkolenia.avenhansen.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
Zawsze do dyspozycji naszych Klientów
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU avenhansen
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Szkolenie :: Skuteczne techniki sprzedaży - galeria
Szkolenie :: Skuteczne techniki sprzedaży Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 5 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Trans. - Przepr. - kraj oraz (EU)   Następna usługa: Biuro Tłumaczeń Merit - www. merit. org. pl