-
Dobra strategia marketingowa jest dziś filarem działalności. Co trzeba o niej wiedzieć i kto ją właściwie tworzy?
-
Zarządzanie przedsiębiorstwem, skuteczne kierowanie ludźmi, budowa wizerunku biznesowego. To główne problemy, z którymi zmagają się właściciele firm. Niektórzy wspomagają się pracą drogich specjalistów. A czy jest tańszy sposób? Oczywiście! Rozwiązaniem jest samodzielne stworzenie profesjonalnej strategii. Tylko jak ją napisać? Jakie elementy powinna zawierać?
-
Historia e-learningu, powszechnie uważanego za narzędzie nowoczesne i innowacyjne, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Polsce, sięga początków XVIII wieku, kiedy to pojawiły się pierwsze ogłoszenia proponujące naukę na odległość. Przykładowo Uniwersytet Krakowski pierwszy kurs korespondencyjny (dotyczący rzemieślnictwa) uruchomił już w 1776 roku. Przełomem w historii nauczania na odległość było jednak dopiero upowszechnienie się radia i telewizji, a przede wszystkim komputera i Internetu. Dziś e-learning rozumiany jest przede wszystkim jako nauczanie w 100% przez komputer i Internet, pozwalające na pełną niezależność geograficzną...
-
E-learning, jako alternatywna forma dla szkoleń tradycyjnych, bardzo szybko zyskuje na popularności. Coraz częściej wykorzystywany jest nie tylko w firmach prywatnych, ale również w urzędach, na uczelniach wyższych oraz w innych instytucjach.
-
Coraz więcej firm inwestuje w zdalne nauczanie pracowników, a e-learning, jako alternatywa dla tradycyjnych szkoleń, zyskuje na popularności. Niestety, wciąż nie brak problemów przy wdrażaniu tego systemu. Jednym z najważniejszych jest brak motywacji uczestników do pełnego zaangażowania się w prowadzone szkolenia. Jak zatem wybrać efektywny e-learning i mądrze zainwestować w pracowników?
-
Współczesne organizacje osiągają przewagę konkurencyjną głównie w oparciu o czynniki niematerialne: wiedzę, reputację, wartości czy etykę. Odpowiednie kompetencje - nie tylko w obszarze twardej wiedzy fachowej, ale przede wszystkim w obszarze postaw i umiejętności miękkich są podstawą rozwoju firmy. Oprócz tradycyjnych szkoleń, skuteczny w ich wzmacnianiu jest nowoczesny e-learning. Jak jednak sprawić, aby uczestnicy wykazali niezbędną motywację i efektywnie wykorzystali tę formę edukacji?
-
Liderem w wykorzystaniu technologii dachów zielonych są Niemcy, którzy od lat 70-tych budują najwięcej na świecie i badają efektywnośc ekologiczną tych rozwiązań. W Polsce do niedawna była to nowa i mało znana technologia.
-
Jeszcze do niedawna usługi prawne były świadczone przez prawników wyłącznie w ich kancelariach. To klient musiał zabiegać o spotkania, nierzadko czekać w kolejce interesantów. Obecnie mamy możliwość dostępu do porad prawnych przez Internet. Na polskim rynku istnieje już kilkanaście serwisów tego typu, które poza standardowymi poradami prawnymi oferują też sporządzanie umów czy pism procesowych. Przeniesienie usług do sieci pozwoliło prawnikom na znaczne obniżenie cen za swoje porady. Jednak jak mieć pewność, że atrakcyjna cena zagwarantuje dobrą jakość rozwiązania naszego problemu prawnego? Co warto wiedzieć przed skorzystaniem z pomocy prawnej on-line?
-
Po pierwsze - należy określić ilość środków, jakie możemy przeznaczyć na wykonanie strony www. Ceny są różne, od kilkuset złotych, do kilkunastu tysięcy.
-
W tym artykule opiszę - krok po kroku - jak wygląda proces tworzenia strony internetowej. Pierwszym etapem jest uzgodnienie z klientem ogólnych informacji branży firmy klienta, oraz o stronie - jaki ma pełnić cel (sprzedaż, zdobycie klienta, kreowanie marki)...