-
Skuteczna i oryginalna prezentacja firmy na rynku pracy.
Jak powinna wyglądać? Na co zwracać uwagę?
-
W jaki sposób można ułatwić rekrutację? Jakich systemów do tego używać?
Na czym polega proces rekrutacji?
-
Aby nasze ogłoszenie o pracę trafiło do szerokiego grona odbiorców, warto skorzystać z internetowych serwisów ogłoszeniowych. W ten szybki i łatwy sposób zwiększymy swoje szanse na znalezienie idealnego kandydata na oferowane przez nas stanowisko.
-
Trudno byłoby nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że powierzenie komuś prowadzenia finansów musi być wynikiem gruntownie przemyślanej decyzji. Od kandydata na to stanowisko pracodawca niezależnie od tego, czy chodzi o osobę prywatną lub o firmę ma prawo oczekiwać zarówno wszelkich kompetencji, jak i uczciwego podejścia do wykonywanego zawodu.
-
Rekrutacja pracowników to jeden z głównych elementów strategii zarządzania zasobami ludzkimi. Szukając nowego pracownika na stanowisko w Twojej firmie, możesz szukać kandydata spośród swoich obecnych współpracowników (rekrutacja wewnętrzna) bądź pozyskać z zewnątrz (rekrutacja zewnętrzna). Którą metodę wybrać? Przeanalizujmy obie z nich.
-
Szukając pracy, wysyłasz jak najwięcej aplikacji. Czy to jednak dobre rozwiązanie? Nie do końca. Odpowiadanie na ogromną liczbę ogłoszeń przy braku ich czytania skutkuje kłopotami w znalezieniu zatrudnienia.
-
Postęp technologiczny i coraz większa wiedza, a także mnóstwo ułatwień w zdobywaniu informacji wpływają na każdą dziedzinę życia. Ten fakt możemy zaobserwować również w obszarze poszukiwania pracy. Magazynier, elektromonter, architekt - każdy z nich może znaleźć zatrudnienie dzięki internetowi. A jak rozwijająca się technologia wpływa na rekrutujące pracowników firmy?
-
Organizacja studencka kojarzy się nam głównie z amerykańskimi bractwami oraz wszechobecną imprezą. Te stereotypowe podejście, tworzy zły PR organizacjom, które za główny cel nie stawiają sobie integrację i zabawę w zamkniętym gronie, a wyjście do innych studentów i pomaganie im w trakcie studiowania. Dlaczego warto wiedzieć więcej na ten temat? Oto kilka faktów, które pozwolą Wam odpowiedzieć na to pytanie.
-
Czy niektóre teksty sprawiają, że ogarnia cię senność? Tak samo czuje się rekruter czytający CV, które wyglądem przypomina rozprawę naukową - dużo mądrych słów, mało akcji. Aby CV przyciągało uwagę pracodawcy, powinno być dynamiczne. Jak można osiagnąć ten cel?
-
Wbrew pozorom czytanie ogłoszeń o pracę nie jest proste. Często okazuje się, że osoby poszukujące posady zgłaszają się na stanowiska, które w ogóle ich nie interesują bądź trafiają na bardzo nieuczciwych pracodawców. Warto więc pamiętać o kilku zasadach dotyczących czytania ogłoszeń o wolnych stanowiskach i nauczyć się widzieć to, co nie zawsze jest napisane.