Favore.plBaza wiedzy

"Klient" w bazie wiedzy (strona 40)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Skuteczna reklama firmy w internecie

    Autor: Kasiamer   |   23 gru 2014, 13:16   |   Dział: Artykuły
    Aby liczyć na rozpoznawalność i coraz większy poczet klientów, firma musi pogodzić się z wizją skonstruowania dobrej kampanii reklamowej w sieci. Tylko jak zrobić to skutecznie?
  • Dlaczego outsourcing usług informatycznych się opłaca?

    Autor: Graphcom   |   17 gru 2014, 10:00   |   Dział: Artykuły
    Dynamiczny rozwój technologii informatycznych determinuje przedsiębiorców do nieustannej modernizacji stosowanych rozwiązań informatycznych. Dla firm, które chcą mieć stały dostęp do nowych technologii i wykwalifikowanych specjalistów najlepszym rozwiązaniem jest outsourcing IT.
  • Sposoby prowadzenia księgowości w firmie

    Autor: konsultant_finansowy   |   15 gru 2014, 13:28   |   Dział: Artykuły
    Sposoby prowadzenia księgowości w firmiePolskie przedsiębiorstwa mają kilka możliwości prowadzenia księgowości, każde z dozwolonych rozwiązań charakteryzuje się innymi cechami i jest odpowiednie dla innych podmiotów gospodarczych. Dobrze prowadzona księgowość stanowi fundament prawidłowego funkcjonowania na rynku. Wybierając właściwe rozwiązanie każdy z przedsiębiorców powinien rozważyć wszystkie możliwości, aby w efekcie końcowym nie żałować podjętej decyzji.
  • Prowadzisz biznes? Zbieraj opinie klientów

    Autor: Kasiamer   |   12 gru 2014, 14:06   |   Dział: Artykuły
    Prowadzisz biznes? Zbieraj opinie klientów Pozytywne opinie klientów to niezwykle ważny element budowania wizerunku firmy. Wiele przedsiębiorców bagatelizuje jednak ten czynnik i nie kontroluje tego, co o marce mówi się w internecie. A przecież każdy z nas nie raz szukał opinii o danej firmie i na tej podstawie podejmował decyzję, czy zostanie jej klientem. Wynika z tego, że warto dbać o to, aby w internecie pojawiały się oceny zadowolonych klientów. Sprawdźmy, jak tego dokonać.
  • Trzy powody, dla których powinieneś skorzystać z BIG

    Autor: Kasiamer   |   12 gru 2014, 9:47   |   Dział: Artykuły
    BIG, czyli biuro informacji gospodarczej, to instytucja, która zajmuje się gromadzeniem, przechowywaniem i przekazywaniem informacji gospodarczych o rzetelnych płatnikach i dłużnikach. Dlaczego powinieneś skorzystać z BIG już dziś? Poznaj trzy powody.
  • Formy reklamy zewnętrznej, które wciąż działają

    Autor: Kasiamer   |   11 gru 2014, 10:15   |   Dział: Artykuły
     Formy reklamy zewnętrznej, które wciąż działająWydawać by się mogło, że w erze totalnej komputeryzacji reklama outdoor zacznie zanikać. Nic bardziej mylnego! W końcu każdego dnia większość z nas wychodzi z domu, przemieszcza się do pracy samochodem, środkami komunikacji miejskiej czy pieszo. A to sprawia, że na każdym kroku czyha na nas reklama. Dziś przyjrzymy się, jakie formy reklamy outdoor są nadal stosowane.
  • Stylowa i praktyczna ława ogrodowa z drewna

    Autor: KarolinaDziedzic   |   5 gru 2014, 9:13   |   Dział: Artykuły
    Stylowa i praktyczna ława ogrodowa z drewnaDrewno tu surowiec naturalny, który pięknie prezentuje się w ogrodzie. Z meblami wykonanymi z litego drewna stworzyć można niecodzienne aranżacje, przez które przemawia szyk i klasa. Drewno to surowiec naturalny, który ze środowiskiem naturalnym, jakim jest ogród, świetnie się komponuje. Dlatego też nierzadko do ogrodów wybierane są przedmioty z tego właśnie tworzywa. Drewniane ławy ogrodowe to przedmioty, które cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem.
  • Jak sobie radzić w Łodzi

    Autor: Kasiamer   |   3 gru 2014, 14:48   |   Dział: Artykuły
    Jak sobie radzić w ŁodziWielu osobom Łódź kojarzy się z miejscem zapomnianym przez nowoczesne technologie. Jednak mało kto wie, iż obecnie miasto to obecnie prężnie się rozwija. Swe siedziby oraz odziały mają tam światowe marki.
  • Jak wybrać dobrą agencję reklamową w 5 krokach

    Autor: Kasiamer   |   3 gru 2014, 7:45   |   Dział: Artykuły
    Jak wybrać dobrą agencję reklamową w 5 krokachW internecie można znaleźć mnóstwo agencji reklamowych. Każda z nich zapewnia, że jest najlepsza w swojej branży. Jednak gdy przyjrzymy się bliżej ich ofercie, może się okazać, iż nie spełnia ona naszych oczekiwań. Jak zatem szybko (bo przecież zależy nam na czasie) znaleźć odpowiadającą nam agencję reklamową? Nie będzie to trudne, jeżeli zastosujemy się do poniższych wskazówek.
  • Założyłeś firmę? Zacznij ją promować

    Autor: Kasiamer   |   24 lis 2014, 9:12   |   Dział: Artykuły
    W końcu udało Ci się dopiąć na ostatni guzik wszelkie formalności i twoja firma może wystartować. Jednak co zrobić, aby zdobyć pierwszych klientów? Jak zwrócić ich uwagę, jeśli na rynku jest tylu konkurentów?