Favore.plBaza wiedzy

"Konsument" w bazie wiedzy (strona 2)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Regulamin e - sklepu. Co powinien zawierać?

    Autor: KarolinaRoksela   |   4 sie 2021, 12:16   |   Dział: Artykuły
    Regulamin e-sklepu. Co powinien zawierać? Jest jednym z kluczowych filarów nowoczesnych stron internetowych i pozwala uporządkować każdą działalność e-commerce. Bez niego nie może istnieć żadna platforma sprzedażowa. Regulamin e-sklepu, bo o nim mowa to zbiór przepisów, który stanowi gwarancję bezpiecznej transakcji dla wszystkich stron. Przekonaj się, co należy zawrzeć w treści i jak powinien wyglądać taki dokument.
  • Z jakich elementów składa się nowoczesny sklep internetowy?

    Autor: KarolinaRoksela   |   8 lip 2021, 11:14   |   Dział: Artykuły
    Z jakich elementów składa się nowoczesny sklep internetowy? Czy wiesz, że już 73% polskich internautów robi zakupy w sieci? Wykorzystanie tak ogromnego potencjału gwarantuje tylko dostosowany do potrzeb klientów e-handel. Jeśli jeszcze nie sprzedajesz w sieci, to najwyższa pora to zmienić. Przedstawiamy kluczowe elementy skutecznej platformy sprzedażowej. Sprawdź, bez czego nie może obejść się żaden nowoczesny sklep online.
  • Jaki powinien być nowoczesny sklep online?

    Autor: KarolinaRoksela   |   24 maj 2021, 9:38   |   Dział: Artykuły
    Jaki powinien być nowoczesny sklep online?Zmiana nawyków zakupowych i częstsze pozyskiwanie produktów za pośrednictwem sieci zachęciły sprzedawców do rozpoczęcia przygody z e-commerce. Jednak, aby odnieść sukces na tak konkurencyjnym rynku, należy przystosować e-sklep do potrzeb i wymagań odbiorców. Jak stworzyć przyjazną dla klienta i przynoszącą zyski platformę? Poznaj najważniejsze cechy nowoczesnego sklepu internetowego.
  • Czy warto korzystać z darmowych kreatorów stron WWW?

    Autor: KarolinaRoksela   |   17 maj 2021, 14:24   |   Dział: Artykuły
    Czy warto korzystać z darmowych kreatorów stron WWW?Obecnie nie da się prowadzić skutecznego biznesu bez aktywności w sieci. Strona internetowa to rozwiązanie zwiększające sprzedaż i pozyskujące nowych klientów. Jak stworzyć firmową platformę, która spełni wszelkie wymagania pod względem atrakcyjności, użyteczności i bezpieczeństwa? Jednym ze sposobów są darmowe kreatory serwisów WWW. Sprawdź wady i zalety takiego rozwiązania.
  • Kogo i co chroni prawo autorskie?

    Autor: KarolinaRoksela   |   30 kwi 2021, 8:54   |   Dział: Artykuły
    Kogo i co chroni prawo autorskie?Bezprawne rozpowszechnianie oraz korzystanie z utworów innych autorów to ogromny problem ostatnich lat. Każdy twórca chroniony jest jednak przez ustawodawstwo. Liczne akty i rozporządzenia gwarantują pisarzom, muzykom, aktorom i innym artystom szereg kluczowych uprawnień. Dowiedz się, w jakich sytuacjach przysługuje ochrona i poznaj rodzaje praw autorskich.
  • 7 powodów, dla których warto prowadzić firmowego bloga

    Autor: KarolinaRoksela   |   29 kwi 2021, 14:40   |   Dział: Artykuły
    7 powodów, dla których warto prowadzić firmowego blogaStrona internetowa to klucz do sukcesu biznesu w sieci. Odpowiednia witryna nie realizuje jednak wszystkich celów marketingowych, które można osiągnąć, tworząc firmowego bloga. Choć efekty tej formy content marketingu nie są widoczne natychmiast, to mogą przerosnąć najśmielsze oczekiwania. Sprawdź, dlaczego warto tworzyć dobre treści. Poznaj zalety popularnego narzędzia każdego marketera.
  • 4 skuteczne wskazówki, jak kupować używaną odzież

    Autor: KarolinaRoksela   |   23 kwi 2021, 13:23   |   Dział: Artykuły
    4 skuteczne wskazówki, jak kupować używaną odzieżW ostatnich latach coraz częściej wiele osób zaczęło ograniczać zakupy w sieciach handlowych. Popularna staje się idea less waste, czyli ograniczenie konsumpcji do minimum. Jednym z ciekawych rozwiązań jest wybór odzieży używanej. Second-handy i tak zwane vintage shopy to miejsca specyficzne. Sprawdź, jak kupować rzeczy z drugiej ręki, aby trafić na prawdziwe perełki.
  • Google Moja Firma, czyli jak być widocznym na mapie lokalnego biznesu?

    Autor: KarolinaRoksela   |   23 kwi 2021, 9:00   |   Dział: Artykuły
    Google Moja Firma, czyli jak być widocznym na mapie lokalnego biznesu?Poszukując obecnie informacji, coraz częściej instynktownie sięgamy po telefon lub komputer. Nic więc dziwnego, że wyszukiwarka internetowa okazuje się powszechnym źródłem wiadomości i opinii. Jednym z jej ciekawszych narzędzi stało się GMB, które stanowi ogromną szansę dotarcia do klientów dla właścicieli firm. Dowiedz się, czym jest ta popularna usługa i czy warto z niej skorzystać. Sprawdź, co zyskasz dzięki Google Moja Firma.
  • Własny sklep internetowy. Od czego należy zacząć przygodę z e - handlem?

    Autor: KarolinaRoksela   |   6 kwi 2021, 15:12   |   Dział: Artykuły
    Własny sklep internetowy. Od czego należy zacząć przygodę z e-handlem? Zmieniające się nawyki współczesnych konsumentów zachęciły wielu sprzedawców do rozpoczęcia przygody z e-commerce. Okazuje się bowiem, że większość spraw można załatwić za pośrednictwem sieci, a zakupy w internecie są wygodne i szybkie. Jeśli chcesz założyć własny e-sklep, to musisz pamiętać o kilku ważnych kwestiach. Podpowiadamy, jak stworzyć sklep internetowy, który przyniesie sukces.
  • Bezpieczeństwo strony a certyfikat SSL: czym jest, dlaczego warto i jak wpływa na SEO?

    Autor: KarolinaRoksela   |   31 mar 2021, 10:49   |   Dział: Artykuły
    Bezpieczeństwo strony a certyfikat SSL: czym jest, dlaczego warto i jak wpływa na SEO?Kwestią priorytetową obok widoczności firmowej strony internetowej jest jej bezpieczeństwo. Od lat aspekt ten jest usprawniany i dopracowywany przez Google. W ostatnim czasie jednym z niezbędnych narzędzi gwarantujących poufność konsumentów stał się standard SSL. Dowiedz się, jaką wartość ochronną gwarantuje posiadanie certyfikatu, czym on właściwie jest oraz jak wpływa na odbiór witryny przez odwiedzających ją użytkowników.