Favore.plBaza wiedzy

"Konsument" w bazie wiedzy (strona 6)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Dzień Informacji Pozytywnej

    Autor: LenaMikorosk   |   7 maj 2015, 10:54   |   Dział: Artykuły
    Czy wiesz, co to jest informacja pozytywna? Jeśli nie, zapisz sobie datę 21 maja w kalendarzu. Wtedy w całej Polsce obchodzony będzie Dzień Informacji Pozytywnej, podczas którego poznasz wiele interesujących faktów o zaletach wpisów do biura informacji gospodarczej. Przeczytaj, co warto wiedzieć na temat tego wydarzenia.
  • Dżem na początek dnia

    Autor: magdalena_r   |   4 maj 2015, 14:33   |   Dział: Artykuły
    Dżem na początek dniaNarodowy spis biegaczy 2014 stworzony przez portal Polska Biega pokazał, że osoby biegające stanowią dużą grupę konsumentów, z którą warto się liczyć. Według raportu aż 84% z nich zgadza się ze stwierdzeniem, że warto zapłacić więcej za produkty dobrej jakości. Wiedzą o tym doskonale nie tylko marki sprzedające sprzęt czy stroje do biegania, ale również producenci żywności, m.in. marka Scandic Food produkująca dżemy.
  • Na czym polega kuchnia molekularna?

    Autor: joanna143   |   4 mar 2015, 15:54   |   Dział: Artykuły
    Na czym polega kuchnia molekularna?Lody o smaku sardynek, czekoladowy makaron czy stekowa galaretka - jeszcze niedawno takie potrawy ocierały się o wymysły rodem z powieści SF. Dziś możemy próbować ich w restauracjach.
  • Reklama internetowa: tak czy nie?

    Autor: Kasiamer   |   27 lut 2015, 14:10   |   Dział: Artykuły
    Sieć stała się jednym z głównych obszarów działania reklamy. Większość firm nie może sobie już dziś wyobrazić kampanii marketingowej bez internetu. A dla tych, którzy jeszcze nie zdecydowali się, czy zainwestować w reklamę internetową, mamy zestawienie wszystkich argumentów za i przeciw.
  • Nagonka na SKOK - i

    Autor: DarthLemon   |   27 lut 2015, 13:21   |   Dział: Artykuły
    W mediach coraz częściej pojawiają się Spółdzielcze Kasy Oszczędnościowo-Kredytowe, często jak w przypadku bankructwa SKOK Wołomin w kontekście negatywnym. Skąd tak zmasowany atak na instytucje, które obecne są na naszym rynku od ponad dwudziestu lat a jeżeli weźmiemy pod uwagę tradycje sprzed okresu Polski Ludowej od ponad stulecia?
  • Kim jest klient, czyli festiwal osobowości

    Autor: Kasiamer   |   29 sty 2015, 10:47   |   Dział: Artykuły
    Obcowanie z ludźmi to rzecz niezwykle interesująca, a interakcje z klientami należą do najciekawszych tematów. Poznawanie osobowości konsumenta jest nie tylko intrygującym, ale także koniecznym procesem, aby móc dokładnie spełnić jego oczekiwania.
  • Wino na co dzień

    Autor: DarthLemon   |   22 sty 2015, 12:33   |   Dział: Artykuły
    Wino na co dzieńWino jest doskonałym trunkiem, bardzo aromatycznym i eleganckim. W sprzedaży dostępnych jest wiele różnych rodzajów win, z których każdy może znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. Dostępne są wina czerwone, białe oraz różowe, wytrawne, półwytrawne, słodkie, półsłodkie, lekkie i orzeźwiające oraz te bardziej aromatyczne i smakowe.
  • Czy stereotyp Polaka - alkoholika ma podstawy w rzeczywistości?

    Autor: DarthLemon   |   20 sty 2015, 13:53   |   Dział: Artykuły
    Czy stereotyp Polaka - alkoholika ma podstawy w rzeczywistości?Popularność wódki wśród Polaków narodziła się już kilka stuleci temu. W średniowiecznych manuskryptach możemy znaleźć zapiski, które jednoznacznie dowodzą ówczesnej popularności wódki. W tym przypadku, nie była to jedynie chwilowa moda... Aktualnie, Polska znajduje się w ścisłej czołówce krajów europejskich, pod względem ilości spożywanego alkoholu. Niestety, ma to wpływ na kształtowanie negatywnych stereotypów względem naszych rodaków. Zastanówmy się jednak, czy w stereotypie Polaka-alkoholika jest przysłowiowe ,,ziarnko prawdy.
  • Zwiększenie efektów sprzedaży

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:56   |   Dział: Artykuły
    Zwiększenie efektów sprzedażyDobry sprzedawca dwoi się i troi, żeby osiągać jak najkorzystniejsze rezultaty. Próbuje różnych technik, analizuje każde obiecujące pomysły. Stara się bo jest pewien, że od tego zależą przyszłe lata jego firmy. Z drugiej strony dobry pracodawca dobrze wie, że w to, w co często należy inwestować i na czym nie można oszczędzać to szkolenia. Techniki sprzedaży to w tym miejscu jedna z najważniejszych dziedzin, w których organizacje prowadzące szkolenia dla pracowników specjalizują się.
  • Zbiór metod na zwiększenie rezultatów sprzedaży

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:49   |   Dział: Artykuły
    Zbiór metod na zwiększenie rezultatów sprzedażyKażdy sprzedawca dwoi się i troi, żeby osiągać jak najlepsze rezultaty. Próbuje różnych metod, analizuje każde obiecujące pomysły. Robi to gdyż wie, że od tego zależą przyszłe lata jego firmy. Z kolei każdy rozsądny biznesmen dobrze wie, że w to, w co zawsze trzeba wkładać i na czym nie należy szukać oszczędności to szkolenia. Techniki sprzedaży to tutaj jedna z najistotniejszych dziedzin, gdzie organizacje przeprowadzające treningi dla pracowników operują.