Favore.plBaza wiedzy

"Oc" w bazie wiedzy (strona 119)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Jak założyć prywatną galerię sztuki?

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:44   |   Dział: Artykuły
    Jak założyć prywatną galerię sztuki?Kiedy nasza pasja kolekcjonerska rozwinie się na tyle, że dom stanie się za mały na nasze zbiory warto pomyśleć o założeniu prywatnej galerii sztuki. Jest o tyle proste, że nie wymaga żadnych pozwoleń, koncesji ani nie wiąże się z żadnymi prawnymi obostrzeniami. Nie trzeba nawet dysponować specjalnie dużym kapitałem, bo prowadzenie galerii sztuki nie wiąże się z koniecznością zakupu żadnych maszyn czy urządzeń. Jedyne co jest niezbędne do założenia tego rodzaju działalności gospodarczej to prawdziwa pasja i trochę cierpliwości.
  • Jak chronić dzieła sztuki?

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:39   |   Dział: Artykuły
    Jak chronić dzieła sztuki?Jak powszechnie wiadomo wypadki chodzą po ludziach; po dziełach sztuki też. Dlatego po zakupie wymarzonego obrazu warto sprawdzić możliwość jego ubezpieczenia.
  • Konserwacja antyków i dzieł sztuki

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:37   |   Dział: Artykuły
    Konserwacja antyków i dzieł sztukiKupiłeś już wymarzony obraz czy mebel? Niestety nie jest on w najlepszym stanie? Nic straconego na rynku jest wiele firm i pracowni profesjonalnie zajmujących się konserwacją dzieł sztuki i antyków, którym można bez obaw powierzyć swój skarb.
  • Jak sprawdzić autentyczność dzieła sztuki?

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:35   |   Dział: Artykuły
    Jak sprawdzić autentyczność dzieła sztuki?Kupując dzieło sztuki warto zyskać pewność, że nie jest to falsyfikat. W Polsce przyjął się zwyczaj, że ekspertyzę sporządza sprzedający. Wynika do z oszczędności potencjalnych klientów, którzy kupując obraz za kilkadziesiąt tysięcy złotych nie chcą dopłacać jeszcze dodatkowo za opinię rzeczoznawcy. Niestety w ostatecznym rozrachunku często wychodzą na tym jak Zabłocki na mydle, bo w interesie sprzedającego jest potwierdzenie za wszelką cenę autentyczności dzieła, które chce sprzedać.
  • Gdzie kupować obrazy?

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:31   |   Dział: Artykuły
    Gdzie kupować obrazy?Kiedy już zdecydujemy jakie obrazy i dzieła sztuki chcemy kolekcjonować, pora wybrać się na zakupy i tu powstaje kolejne pytanie gdzie najlepiej je kupować? Możliwości jest oczywiście wiele, a każda ma swoje wady i zalety, więc decyzja nie będzie łatwa. Dużą rolę w procesie decyzyjnym będzie oczywiście odgrywał rodzaj i styl sztuki, w jaką chcemy zainwestować.
  • Jak inwestować w sztukę?

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:29   |   Dział: Artykuły
    Jak inwestować w sztukę?Ogólnie rzecz biorąc inwestowanie w sztukę wymaga umiejętności kupowania dzieł sztuki w atrakcyjnych cenach, wyszukiwania młodych talentów i przewidywania trendów. Inwestowanie w sztukę dawną zdecydowanie rożni się od inwestowania w sztukę współczesną. Głównie dlatego, że decydując się na gromadzenie dzieł sztuki dawnej zwykle są to one autorstwa nieżyjącego już artysty, którego twórczość często została już przeanalizowana przez specjalistów. Mamy więc pełen obraz jego dorobku, znamy etapy jego twórczości i możemy ocenić wartość jego talentu.
  • Malarstwo i dzieła sztuki w domu

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:27   |   Dział: Artykuły
    Malarstwo i dzieła sztuki w domuProjektowanie wnętrz nowego mieszkania to nie lada wyzwanie. Poza wyborem koloru ścian, mebli i standardowego wyposażenia mieszkania warto zastanowić się nad zainwestowaniem w malarstwo i dzieła sztuki, które nie dość, że nadadzą wnętrzu niepowtarzalnego charakteru, to jeszcze mogą okazać się opłacalną inwestycją. Nie trzeba od razu mieć ambicji aby w naszym domu powstała galeria sztuki, ale obrazy i dzieła sztuki umiejętnie rozmieszczone w mieszkaniu zwiększą jego wartość nie tylko estetyczną ale też ekonomiczną.
  • Podstawy Public Relations

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:17   |   Dział: Artykuły
    Podstawy Public RelationsPublic relations (PR) jest sposobem dla firm, organizacji lub osób na polepszenie ich reputacji. Zadanie to zazwyczaj jest wykonywane przez specjalistów public relations lub firmy PR na zlecenie swoich klientów. PR zazwyczaj polega komunikowaniu się z mediami by poprzez media przedstawić klientów w najkorzystniejszy z możliwych sposobów. To również często wymaga wspólnych działań z innymi ludźmi i organizacjami, aby stworzyć dobrą wolę we wspólnocie i zmocnić wizerunek klienta.
  • Reklama zrób to sam

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:55   |   Dział: Artykuły
    Reklama  zrób to sam Wiele małych firm niepokojąco rzadko podejmuje działania w celu sprawdzenia, czy ich wysiłki reklamowe przynoszą pożądany efekt. Zamiast tego po prostu uruchamiają kampanię i żywią nadzieję na najlepsze, opierając się na ogólnym zdrowym rozsądku, co do kondycji firmy przy określaniu, czy kontynuować, zakończyć lub wprowadzić zmiany do kampanii reklamowej. Właściciele małych firm wydają się nie rozpoznawać czynników wpływających na powodzenie biznesu i nie przywiązywać wagi do faktu, że takich czynników może być niezliczona ilość (regionalne ekonomiczne fluktuacje, pojawienie się nowej konkurencji, sezonowe wahania zakupu itp.). Właściciel małej firmy, której nie zależy, aby odpowiednio analizować jego lub jej działania reklamowe prowadzi do niebezpieczeństwa wyrzucania idealnie dobrej strategii reklamowej (lub zachowania wyjątkowo nieudanych), jeśli nie jest się w stanie określić czy wzrost sprzedaży lub spowolnienia spowodowane są reklamą, czy innym czynnikiem.
  • Budżet reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:42   |   Dział: Artykuły
    Budżet reklamy          Budżet reklamowy może być napisany przed lub po tym, jak właściciel firmy opracował strategię reklamową. Kiedy podjąć decyzję budżetowe zależy od znaczenia reklamy i dostępnych zasobów do prowadzenia działalności gospodarczej. Jeśli na przykład firma wie, że ma tylko pewną kwotę pieniędzy na reklamę, wtedy budżet będzie miał tendencję do dyktowania tego, jak reklama ma być rozwijana i co będzie ogólnym celem marketingowym. Z drugiej strony, jeśli firma ma nieco dostępnych środków, strategia reklamowa może być opracowana w celu spełnienia wcześniej określonych celów marketingowych. Dla małych firm, jest to zwykle najlepiej ułożyć budżet reklamowy na wczesnym etapie procesu reklamowego.