Favore.plBaza wiedzy

"Opinie" w bazie wiedzy (strona 8)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Google glass krótka ocena

    Autor: Robert_1988   |   10 lut 2015, 11:06   |   Dział: Artykuły
    Google glass krótka ocenaWersja testowa jednego z najbardziej oczekiwanych produktów minionego roku właśnie została wycofana z rynku, by na nowo przyjrzeć się pomysłowi i wyeliminować powstałe po drodze błędy.
  • Co można upolować w sieci

    Autor: Kasiamer   |   16 sty 2015, 13:34   |   Dział: Artykuły
    Nie trzeba nikogo przekonywać do tego, że zakupy przez internet mają w sobie wiele zalet. Od lat kupujemy w sieci odzież i obuwie, elektronikę, sprzęty RTV i AGD. Coraz częściej też kupujemy żywność, elementy wystroju wnętrz, a nawet meble.
  • Na zdrowie - leczenie prywatne czy państwowe?

    Autor: JoannaMarchocka   |   30 gru 2014, 16:50   |   Dział: Artykuły
    Na zdrowie - leczenie prywatne czy państwowe?Prywatnie czy państwowo? To pytanie zadaje sobie coraz więcej Polaków. Polska służba zdrowia od lat stoi w tym samym miejscu, a pacjenci stoją razem z nią w kolejkach. Z powodów niespełnionych obietnic rządzących, musimy pogodzić się z obecnym stanem narodowych placówek, choć i to nie przychodzi nam łatwo. Dlatego coraz więcej osób wiedząc, że nie może liczyć na państwo, zastanawia się nad prywatnymi centrami medycznymi. Prywatnie czy państwowo? To pytanie zadaje sobie coraz więcej Polaków. Polska służba zdrowia od lat stoi w tym samym miejscu, a pacjenci stoją razem z nią w kolejkach. Z powodów niespełnionych obietnic rządzących, musimy pogodzić się z obecnym stanem narodowych placówek, choć i to nie przychodzi nam łatwo. Dlatego coraz więcej osób wiedząc, że nie może liczyć na państwo, zastanawia się nad prywatnymi centrami medycznymi.
  • Sekrety udanych polowań, czyli jak skutecznie kupić markowe ubrania w lumpeksie

    Autor: Kasiamer   |   17 gru 2014, 14:05   |   Dział: Artykuły
    Aby z sukcesem zakupić dobrą markową odzież, niekoniecznie trzeba buszować po butikach. Chociaż może to się wydawać niepojęte, równie owocne bywa poszukiwanie markowych ubrań w second handach. Trzeba tylko opracować skuteczny plan działania, a upolujemy prawdziwe perełki. I to nierzadko z metką dobrych zachodnich projektantów, których ciuchy ciężko w Polsce zdobyć. Oto etapy udanej ekspedycji poszukiwawczej.
  • Prowadzisz biznes? Zbieraj opinie klientów

    Autor: Kasiamer   |   12 gru 2014, 14:06   |   Dział: Artykuły
    Prowadzisz biznes? Zbieraj opinie klientów Pozytywne opinie klientów to niezwykle ważny element budowania wizerunku firmy. Wiele przedsiębiorców bagatelizuje jednak ten czynnik i nie kontroluje tego, co o marce mówi się w internecie. A przecież każdy z nas nie raz szukał opinii o danej firmie i na tej podstawie podejmował decyzję, czy zostanie jej klientem. Wynika z tego, że warto dbać o to, aby w internecie pojawiały się oceny zadowolonych klientów. Sprawdźmy, jak tego dokonać.
  • Jak sobie radzić w Łodzi

    Autor: Kasiamer   |   3 gru 2014, 14:48   |   Dział: Artykuły
    Jak sobie radzić w ŁodziWielu osobom Łódź kojarzy się z miejscem zapomnianym przez nowoczesne technologie. Jednak mało kto wie, iż obecnie miasto to obecnie prężnie się rozwija. Swe siedziby oraz odziały mają tam światowe marki.
  • Bezpieczne zakupy w internecie, czyli jak zaszaleć bez ryzyka

    Autor: Kasiamer   |   3 gru 2014, 12:19   |   Dział: Artykuły
    Bezpieczne zakupy w internecie, czyli jak zaszaleć bez ryzykaZakupy internetowe cieszą się coraz większą popularnością. Nic dziwnego, skoro są łatwe (wystarczy jedno kliknięcie), szybkie (z tego samego powodu) i przyjemne (nie musimy ruszać się z domu). Jednak nie możemy zapominać, że sieć nie jest miejscem całkowicie bezpiecznym. I tak jak w supermarkecie może przyczaić się na nas złodziej, tak w sklepie internetowym może nas oszukać nieuczciwy sprzedawca. Jak się od tego uchronić, i przede wszystkim, nie zostać z pustym portfelem?
  • Jak wybrać dobrą agencję reklamową w 5 krokach

    Autor: Kasiamer   |   3 gru 2014, 7:45   |   Dział: Artykuły
    Jak wybrać dobrą agencję reklamową w 5 krokachW internecie można znaleźć mnóstwo agencji reklamowych. Każda z nich zapewnia, że jest najlepsza w swojej branży. Jednak gdy przyjrzymy się bliżej ich ofercie, może się okazać, iż nie spełnia ona naszych oczekiwań. Jak zatem szybko (bo przecież zależy nam na czasie) znaleźć odpowiadającą nam agencję reklamową? Nie będzie to trudne, jeżeli zastosujemy się do poniższych wskazówek.
  • Jak sprawdzić autentyczność dzieła sztuki?

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:35   |   Dział: Artykuły
    Jak sprawdzić autentyczność dzieła sztuki?Kupując dzieło sztuki warto zyskać pewność, że nie jest to falsyfikat. W Polsce przyjął się zwyczaj, że ekspertyzę sporządza sprzedający. Wynika do z oszczędności potencjalnych klientów, którzy kupując obraz za kilkadziesiąt tysięcy złotych nie chcą dopłacać jeszcze dodatkowo za opinię rzeczoznawcy. Niestety w ostatecznym rozrachunku często wychodzą na tym jak Zabłocki na mydle, bo w interesie sprzedającego jest potwierdzenie za wszelką cenę autentyczności dzieła, które chce sprzedać.
  • Reklama zrób to sam

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:55   |   Dział: Artykuły
    Reklama  zrób to sam Wiele małych firm niepokojąco rzadko podejmuje działania w celu sprawdzenia, czy ich wysiłki reklamowe przynoszą pożądany efekt. Zamiast tego po prostu uruchamiają kampanię i żywią nadzieję na najlepsze, opierając się na ogólnym zdrowym rozsądku, co do kondycji firmy przy określaniu, czy kontynuować, zakończyć lub wprowadzić zmiany do kampanii reklamowej. Właściciele małych firm wydają się nie rozpoznawać czynników wpływających na powodzenie biznesu i nie przywiązywać wagi do faktu, że takich czynników może być niezliczona ilość (regionalne ekonomiczne fluktuacje, pojawienie się nowej konkurencji, sezonowe wahania zakupu itp.). Właściciel małej firmy, której nie zależy, aby odpowiednio analizować jego lub jej działania reklamowe prowadzi do niebezpieczeństwa wyrzucania idealnie dobrej strategii reklamowej (lub zachowania wyjątkowo nieudanych), jeśli nie jest się w stanie określić czy wzrost sprzedaży lub spowolnienia spowodowane są reklamą, czy innym czynnikiem.