Favore.plBaza wiedzy

"Produkt" w bazie wiedzy (strona 19)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Prawa e - konsumentów

    Autor: ak488586   |   13 sty 2017, 12:59   |   Dział: Artykuły
    Prawa e-konsumentówZakupy w internecie są bardzo korzystne dla użytkowników i jak wiemy, mają wiele zalet. Mając wiedzę, jak się bronić przed wadami jesteśmy w stanie dokonać prawidłowych transakcji. Podstawowym pojęciem z zakresie zakupów internetowych jest e-konsument. To osoba, która dokonuje zakupu w sieci i posiada swoje prawa, o czym często się zapomina
  • Zakupy przez Internet - zalety i wady

    Autor: ak488586   |   13 sty 2017, 12:52   |   Dział: Artykuły
    Zakupy przez Internet - zalety i wady Zakupy w internecie to doskonały sposób na zaoszczędzenie czasu, który jest dzisiaj coraz cenniejszy. To nieoceniona wygoda dla każdego użytkownika. Ponadto możemy sami oferować usługi i towary, które są wytwarzane przez nasze przedsiębiorstwo. Oferta na portalach internetowych jest ogromna i różnorodna. Kupić można wszystko, czegokolwiek byśmy nie potrzebowali.
  • Otwarcie sklepu internetowego

    Autor: pbugaj006   |   13 sty 2017, 12:46   |   Dział: Artykuły
    Otwarcie sklepu internetowego Sklepy internetowe stają się z dnia na dzień coraz bardziej popularne. Coraz więcej ludzi korzysta z tej formy robienia zakupów. Nie ma w tym nic dziwnego, są łatwe, szybkie, bardziej komfortowe, a przede wszystkim tańsze od tradycyjnych zakupów.
  • Porównywarki cenowe

    Autor: pbugaj006   |   13 sty 2017, 12:29   |   Dział: Artykuły
    Porównywarki cenoweZakupy przez Internet są coraz bardziej popularne. Można kupić co się chce nie wychodząc z domu, a w dodatku możliwy jest dostęp do różnych sklepów. Jedynym mankamentem może być konieczność przeszukiwania wielu witryn zanim znajdzie się odpowiadającą ofertę. Jest to bardzo czasochłonna czynność. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników internetu powstały porównywarki cenowe.
  • Programy lojalnościowe czy wato z nich korzystać ?

    Autor: pbugaj006   |   13 sty 2017, 12:25   |   Dział: Artykuły
    Programy lojalnościowe czy wato z nich korzystać ?Każdy sklep chce dbać o swoich stałych klientów oraz przyciągać nowych. Oprócz atrakcyjnych cen i wysokiej jakości produktów stosuje się różne działania marketingowe. Jednym z nich są programy lojalnościowe przeznaczone dla stałych klientów. Służą one do budowania oraz podtrzymywania pozytywnych relacji z najbardziej wartościowymi i atrakcyjnymi dla firmy klientami.
  • Zakupy z dowozem do domu

    Autor: pbugaj006   |   13 sty 2017, 12:15   |   Dział: Artykuły
    Zakupy z dowozem do domuZakupy w Internecie to bardzo wygodne rozwiązanie, szczególnie dla zapracowanych osób, które nie mają czasu na chodzenie po sklepach. Jednak kupienie rzeczy w internecie zawsze wiąże się z problemem dostarczenia jej do domu klienta. Zazwyczaj przesyłka wysyłana jest za pomocą kuriera lub poczty. Jest to dobre rozwiązanie w przypadku, gdy paczka idzie z drugiego końca Polski, ale w momencie gdy jest produkt jest zamawiany w tym samym mieście może to się stać problematyczne i po prostu nieefektywne.
  • Jak tanio zrobić zakupy?

    Autor: ak488586   |   13 sty 2017, 11:21   |   Dział: Artykuły
    Jak tanio zrobić zakupy?Zakupy są nieodłączną częścią ludzkiego życia. Niemal każdy zastanawia się, jak tanim kosztem zakupić artykuły pierwszej potrzeby. Pozwala to sporo zaoszczędzić, a przecież w dzisiejszych czasach każdy grosz jest na wagę złota. Internet odgrywa w tym procesie bardzo dużą rolę. Istnieje wiele sposobów na zrobienie tanich zakupów przez internet.
  • Zakupy przez Internet

    Autor: ak488586   |   13 sty 2017, 11:12   |   Dział: Artykuły
    Zakupy przez InternetSiedząc w domu, przed ekranem monitora, można przeglądać oferty kupna/sprzedaży z całego świata. Nie jest przesadą stwierdzenie, że w internecie można kupić wszystko.
  • Tradycyjne formy promocji

    Autor: unabellasorpresa   |   13 sty 2017, 10:31   |   Dział: Artykuły
    Tradycyjne formy promocji Wyróżniamy trzy rodzaje tradycyjnych mediów- radio, telewizja i prasa. Ostatnio wlicza się w ten kanon także internet, jednak w tym artykule pominę go. Poza wymienionymi wyżej rodzajami mediów wyróżni się także outdoor, w wolnym tłumaczeniu na zewnątrz, oraz kontakt bezpośredni. Skuteczną i coraz popularniejszą formą promocji jest wpływanie na swój wizerunek w opinii publicznej.
  • Marketing w XXI wieku

    Autor: joasia20074   |   13 sty 2017, 10:26   |   Dział: Artykuły
    Marketing w XXI wieku Jak już ustaliliśmy, od momentu gdy ludzie rozpoczęli handlować, zaczęli także reklamować swoje usługi lub dobra. W dawnych czasach, gdy handel opierał się na wymianie barterowej (dobro za dobro) reklama przybierała przede wszystkim formę zwaną dzisiaj marketingiem bezpośrednim. Polegało to głównie na rozgłaszaniu i reklamowaniu swojego produktu, krzycząc i naganiając klientów do swojego stoiska na targu.