Favore.plBaza wiedzy

"Sta?" w bazie wiedzy (strona 175)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Jak inwestować w sztukę?

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:29   |   Dział: Artykuły
    Jak inwestować w sztukę?Ogólnie rzecz biorąc inwestowanie w sztukę wymaga umiejętności kupowania dzieł sztuki w atrakcyjnych cenach, wyszukiwania młodych talentów i przewidywania trendów. Inwestowanie w sztukę dawną zdecydowanie rożni się od inwestowania w sztukę współczesną. Głównie dlatego, że decydując się na gromadzenie dzieł sztuki dawnej zwykle są to one autorstwa nieżyjącego już artysty, którego twórczość często została już przeanalizowana przez specjalistów. Mamy więc pełen obraz jego dorobku, znamy etapy jego twórczości i możemy ocenić wartość jego talentu.
  • Jaki obraz kupić?

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:28   |   Dział: Artykuły
    Jaki obraz kupić?Kiedy zdecydowaliśmy już, że wystrój naszego domu wzbogacimy o obrazy i dzieła sztuki głównym problemem staje się się wybór odpowiedniego stylu. Jeśli wcześniej interesowało nas malarstwo to decyzja powinna być prosta, bo mamy już wyrobiony gust i potrafimy jednoznacznie określić czy bardziej podobają się nam obrazy Matejki czy Picasaa. Problem pojawia się wtedy, kiedy sztuka znalazła się w kręgu naszych zainteresowań stosunkowo niedawno, lub jeśli zakup obrazy jest bardziej podyktowany względami ekonomicznymi. W każdym jednak przypadku należy przede wszystkim dopasować obraz do wnętrza, którego ma być ozdobą.
  • Malarstwo i dzieła sztuki w domu

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:27   |   Dział: Artykuły
    Malarstwo i dzieła sztuki w domuProjektowanie wnętrz nowego mieszkania to nie lada wyzwanie. Poza wyborem koloru ścian, mebli i standardowego wyposażenia mieszkania warto zastanowić się nad zainwestowaniem w malarstwo i dzieła sztuki, które nie dość, że nadadzą wnętrzu niepowtarzalnego charakteru, to jeszcze mogą okazać się opłacalną inwestycją. Nie trzeba od razu mieć ambicji aby w naszym domu powstała galeria sztuki, ale obrazy i dzieła sztuki umiejętnie rozmieszczone w mieszkaniu zwiększą jego wartość nie tylko estetyczną ale też ekonomiczną.
  • Podstawy Public Relations

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:17   |   Dział: Artykuły
    Podstawy Public RelationsPublic relations (PR) jest sposobem dla firm, organizacji lub osób na polepszenie ich reputacji. Zadanie to zazwyczaj jest wykonywane przez specjalistów public relations lub firmy PR na zlecenie swoich klientów. PR zazwyczaj polega komunikowaniu się z mediami by poprzez media przedstawić klientów w najkorzystniejszy z możliwych sposobów. To również często wymaga wspólnych działań z innymi ludźmi i organizacjami, aby stworzyć dobrą wolę we wspólnocie i zmocnić wizerunek klienta.
  • Reklama zrób to sam

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:55   |   Dział: Artykuły
    Reklama  zrób to sam Wiele małych firm niepokojąco rzadko podejmuje działania w celu sprawdzenia, czy ich wysiłki reklamowe przynoszą pożądany efekt. Zamiast tego po prostu uruchamiają kampanię i żywią nadzieję na najlepsze, opierając się na ogólnym zdrowym rozsądku, co do kondycji firmy przy określaniu, czy kontynuować, zakończyć lub wprowadzić zmiany do kampanii reklamowej. Właściciele małych firm wydają się nie rozpoznawać czynników wpływających na powodzenie biznesu i nie przywiązywać wagi do faktu, że takich czynników może być niezliczona ilość (regionalne ekonomiczne fluktuacje, pojawienie się nowej konkurencji, sezonowe wahania zakupu itp.). Właściciel małej firmy, której nie zależy, aby odpowiednio analizować jego lub jej działania reklamowe prowadzi do niebezpieczeństwa wyrzucania idealnie dobrej strategii reklamowej (lub zachowania wyjątkowo nieudanych), jeśli nie jest się w stanie określić czy wzrost sprzedaży lub spowolnienia spowodowane są reklamą, czy innym czynnikiem.
  • Budżet reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:42   |   Dział: Artykuły
    Budżet reklamy          Budżet reklamowy może być napisany przed lub po tym, jak właściciel firmy opracował strategię reklamową. Kiedy podjąć decyzję budżetowe zależy od znaczenia reklamy i dostępnych zasobów do prowadzenia działalności gospodarczej. Jeśli na przykład firma wie, że ma tylko pewną kwotę pieniędzy na reklamę, wtedy budżet będzie miał tendencję do dyktowania tego, jak reklama ma być rozwijana i co będzie ogólnym celem marketingowym. Z drugiej strony, jeśli firma ma nieco dostępnych środków, strategia reklamowa może być opracowana w celu spełnienia wcześniej określonych celów marketingowych. Dla małych firm, jest to zwykle najlepiej ułożyć budżet reklamowy na wczesnym etapie procesu reklamowego.
  • Przekaz reklamowy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:33   |   Dział: Artykuły
    Przekaz reklamowy Przekaz reklamowy kieruje się platformą reklamową, która jest kombinacją celów marketingowych i światów przeżyć. To połączenie jest najlepiej realizowane po analizie grupy docelowej, gdy koncepcja produktu została ustalona, a media i kanały dystrybucji zostały wybrane. W tym momencie przekaz reklamowy można kierować na bardzo konkretnych odbiorców w celu osiągnięcia bardzo konkretnych celów.
  • Grupa docelowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:26   |   Dział: Artykuły
    Grupa docelowa       Grupą docelową jest kompleksowa i złożona grupa osób. Obejmuje ona tych, którzy ostatecznie kupują produkt, jak również tych, którzy decydują że produkt będzie kupiony (ale nie fizycznie go kupią), i tych, którzy mają wpływ na zakupy produktów, jak: dzieci, współmałżonkowie i przyjaciele.
  • Strategia szczegółowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:22   |   Dział: Artykuły
    Strategia szczegółowaStrategia reklamowa jest to kampania opracowana w celu komunikowania pomysłów dotyczących produktów i usług do potencjalnych konsumentów w nadziei na przekonanie ich do zakupu tych produktów i usług. Strategia ta, kiedy zbudowana jest w sposób racjonalny i inteligentny, będzie odzwierciedlać też inne uwarunkowania biznesowe (całkowity budżet, wysiłki nakierowane na rozpoznawalność marki) i cele (ulepszenie wizerunku na rynku, wzrost akcji).
  • Strategie reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:13   |   Dział: Artykuły
    Strategie reklamyStrategie reklamowe stanowią metody, które reklamodawcy wykorzystują, by przekonać nabywców do zakupu swoich produktów. Często zdarza się, że reklamodawcy będą używać sprawdzonych strategii perswazji w swoich materiałach reklamowych. Na przykład, mogą przyjąć strategię mody i próbować pokazywać nabywców, tak jak gdyby to każdy kupował reklamowany produkt i, w rezultacie, widz powinien też.