-
Założenie firmy to w dzisiejszych czasach relatywnie proste zadanie. Wystarczy jedna wizyta w odpowiednim urzędzie, ale to jeszcze nie wszystko. O sukcesie firmy decyduje to, czy jest ona widoczna i czy o niej słychać.
-
Wreszcie nadszedł ten dzień. Po długotrwałym odpowiadaniu na oferty pracy, po wielu wysłanych aplikacjach i odbytych rozmowach kwalifikacyjnych firma twoich marzeń zaproponowała ci stanowisko. Pozostała jeszcze jedna kwestia, czyli ustalenie wynagrodzenia.
-
Założenie nowej firmy to wielkie wyzwanie dla każdego przedsiębiorcy. Musi on wiedzieć, jakie podjąć kroki, aby firma odniosła sukces, na którym mu zależy. Aby firma mogła odnieść sukces, musi być przede wszystkim oryginalna.
-
Tajemnicą sukcesu reklamy drukowanej są dobrze dobrane proporcje pomiędzy grafiką i tekstem. Dzięki temu zwiększamy szansę na to, że potencjalny klient dostrzeże naszą reklamę i zinterpretuje ją tak, jak chcemy. Jak osiągnąć taki efekt?
-
Długie godziny pracy wcale nie gwarantują wspaniałych efektów. Jeśli chcemy osiągać sukcesy, lepszym (i mniej męczącym) sposobem będzie inteligentne planowanie działań. Brak nadgodzin, świetne rezultaty oraz zadowolenie z pracy - to możliwe!
-
Najpopularniejszy portal aukcyjny w Polsce jest dla wielu sprzedawców głównym narzędziem działalności firmy. Sprawdź jakich błędów nie popełniać w tego rodzaju handlu oraz jak zwiększyć sprzedaż.
-
Od zawsze narzeka się na swojego szefa. Bardzo rzadko w towarzystwie ktoś wychwala swojego przełożonego. Jakie cechy powinien mieć dobry kierownik?
-
List motywacyjny. Czasem zupełnie pomijany, często traktowany po macoszemu, jako dodatek do CV. Jednak pracodawcy przywiązują do niego dużą wagę. Powód jest prosty - z treści listu motywacyjnego mogą się sporo dowiedzieć o kandydacie.
-
Kruka instrukcja na temat heblowania. Artykuł dla pełnych zapału początkujących stolarzy i nie tylko.
-
Tworząc CV, najwięcej uwagi poświęcamy opisowi wykształcenia czy umiejętności. To ważne elementy w odpowiadaniu na ogłoszenia o pracę, ale trudno za ich pomocą przedstawić nas jako kreatywnych przyszłych pracowników. Oprócz podanych rubryk warto skupić się również na tej o nazwie cele zawodowe.