Favore.plBaza wiedzy

"Usta" w bazie wiedzy (strona 40)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Walc angielski

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 15:55   |   Dział: Artykuły
    Walc angielski                 Początków walca angielskiego należy doszukiwać się 1910r. w Anglii, w Londynie, gdzie został po raz pierwszy zatańczony. W niektórych krajach nazywany walcem powolnym, narodził się ze względu na niechęć Anglików do szybkich tańców. S
  • Foxtrot, Fokstrot

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 15:53   |   Dział: Artykuły
    Foxtrot, FokstrotFokstrot to amerykański taniec towarzyski. Wywodzi się z USA.
  • Cha - cha, Cha - cha - cha

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 15:47   |   Dział: Artykuły
    Cha-cha, Cha-cha-chaCha-cha jest najmłodszym tańcem kubańskim i wywodzi się z rumby i mambo. Opiera się na kroku chassis czyli krokach odstaw-dostaw-odstaw.
  • Szkoła językowa - czy to dobry wybór?

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 15:01   |   Dział: Artykuły
    Szkoła językowa-czy to dobry wybór?W dzisiejszych czasach coraz więcej osób rozpoczyna naukę języków obcych. Nauki podejmują się nie tylko dzieci i osoby młode, ale również ludzie w średnim wieku i starsi. Nie można się temu dziwić, ponieważ obecnie umiejętność porozumiewania się w języku obcym jest bardzo ważna. Przy nauce języków ważne jest aby doprać odpowiednią formę zajęć i metodę nauczania. Obecnie dzięki demokracji mamy możliwość dokonania wyboru form i metod oraz samego języka, którego chcemy się uczyć. Jesteśmy otoczeni przez bilbordy i zasypywani przez ulotki reklamujące szkoły językowe.
  • Konserwacja antyków i dzieł sztuki

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:37   |   Dział: Artykuły
    Konserwacja antyków i dzieł sztukiKupiłeś już wymarzony obraz czy mebel? Niestety nie jest on w najlepszym stanie? Nic straconego na rynku jest wiele firm i pracowni profesjonalnie zajmujących się konserwacją dzieł sztuki i antyków, którym można bez obaw powierzyć swój skarb.
  • Jak sprawdzić autentyczność dzieła sztuki?

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:35   |   Dział: Artykuły
    Jak sprawdzić autentyczność dzieła sztuki?Kupując dzieło sztuki warto zyskać pewność, że nie jest to falsyfikat. W Polsce przyjął się zwyczaj, że ekspertyzę sporządza sprzedający. Wynika do z oszczędności potencjalnych klientów, którzy kupując obraz za kilkadziesiąt tysięcy złotych nie chcą dopłacać jeszcze dodatkowo za opinię rzeczoznawcy. Niestety w ostatecznym rozrachunku często wychodzą na tym jak Zabłocki na mydle, bo w interesie sprzedającego jest potwierdzenie za wszelką cenę autentyczności dzieła, które chce sprzedać.
  • Aukcje dzieł sztuki

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:33   |   Dział: Artykuły
    Aukcje dzieł sztukiKiedy wybierzemy już sposób zakupu obrazów i nasz wybór padnie na aukcje dzieł sztuki, warto zapoznać się z ich rodzajami i zasadami ich prowadzenia. Wyróżniamy trzy podstawowe typy aukcji: angielską, holenderską i system Vickreya. W systemie angielskim licytacja rozpoczyna się od ustalonej wcześniej ceny minimalnej i nabywcą zostaje ten, kto zaoferuje najwyższą kwotę. W licytacji holenderskiej cena obiektu jest natomiast stopniowo obniżana, a aukcję wygrywa ten, kto pierwszy zaakceptuje proponowaną kwotę. Istnieje jeszcze system Vickreya, w którym nabywcą zostaje osoba, która w zamkniętej kopercie zadeklarowała najwyższą cenę, przy czym płaci ona równowartość drugiej co do wielkości kwoty.
  • Siła reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:19   |   Dział: Artykuły
    Siła reklamy             Każda firma, która chce liczyć się na rynku musi wiedzieć czym jest reklama i jaka jest jej wartość. Dobór odpowiednich i trafnych tekstów, lub wybór najlepszej formy przekazu, może zająć wiele czasu. Warto jednak poświęcić ten czas, gdyż wybór optymalnych sposobów reklamy, może istotnie obniżyć koszty przy jednoczesnym zwiększeniu skuteczności. Nie jest to jednak zadanie proste. Konieczny jest prowadzenie notatek dotyczący nasze poczynania odnoście reklamy. W późniejszym okresie, gdyby znacznie wzrosła sprzedaż, możemy dokładnie przeanalizować nasze działania, tak aby móc je dublować w przyszłości.
  • Budżet reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:42   |   Dział: Artykuły
    Budżet reklamy          Budżet reklamowy może być napisany przed lub po tym, jak właściciel firmy opracował strategię reklamową. Kiedy podjąć decyzję budżetowe zależy od znaczenia reklamy i dostępnych zasobów do prowadzenia działalności gospodarczej. Jeśli na przykład firma wie, że ma tylko pewną kwotę pieniędzy na reklamę, wtedy budżet będzie miał tendencję do dyktowania tego, jak reklama ma być rozwijana i co będzie ogólnym celem marketingowym. Z drugiej strony, jeśli firma ma nieco dostępnych środków, strategia reklamowa może być opracowana w celu spełnienia wcześniej określonych celów marketingowych. Dla małych firm, jest to zwykle najlepiej ułożyć budżet reklamowy na wczesnym etapie procesu reklamowego.
  • Przekaz reklamowy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:33   |   Dział: Artykuły
    Przekaz reklamowy Przekaz reklamowy kieruje się platformą reklamową, która jest kombinacją celów marketingowych i światów przeżyć. To połączenie jest najlepiej realizowane po analizie grupy docelowej, gdy koncepcja produktu została ustalona, a media i kanały dystrybucji zostały wybrane. W tym momencie przekaz reklamowy można kierować na bardzo konkretnych odbiorców w celu osiągnięcia bardzo konkretnych celów.