Favore.plBaza wiedzy

"Usta" w bazie wiedzy (strona 41)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Aukcje dzieł sztuki

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:33   |   Dział: Artykuły
    Aukcje dzieł sztukiKiedy wybierzemy już sposób zakupu obrazów i nasz wybór padnie na aukcje dzieł sztuki, warto zapoznać się z ich rodzajami i zasadami ich prowadzenia. Wyróżniamy trzy podstawowe typy aukcji: angielską, holenderską i system Vickreya. W systemie angielskim licytacja rozpoczyna się od ustalonej wcześniej ceny minimalnej i nabywcą zostaje ten, kto zaoferuje najwyższą kwotę. W licytacji holenderskiej cena obiektu jest natomiast stopniowo obniżana, a aukcję wygrywa ten, kto pierwszy zaakceptuje proponowaną kwotę. Istnieje jeszcze system Vickreya, w którym nabywcą zostaje osoba, która w zamkniętej kopercie zadeklarowała najwyższą cenę, przy czym płaci ona równowartość drugiej co do wielkości kwoty.
  • Siła reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:19   |   Dział: Artykuły
    Siła reklamy             Każda firma, która chce liczyć się na rynku musi wiedzieć czym jest reklama i jaka jest jej wartość. Dobór odpowiednich i trafnych tekstów, lub wybór najlepszej formy przekazu, może zająć wiele czasu. Warto jednak poświęcić ten czas, gdyż wybór optymalnych sposobów reklamy, może istotnie obniżyć koszty przy jednoczesnym zwiększeniu skuteczności. Nie jest to jednak zadanie proste. Konieczny jest prowadzenie notatek dotyczący nasze poczynania odnoście reklamy. W późniejszym okresie, gdyby znacznie wzrosła sprzedaż, możemy dokładnie przeanalizować nasze działania, tak aby móc je dublować w przyszłości.
  • Budżet reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:42   |   Dział: Artykuły
    Budżet reklamy          Budżet reklamowy może być napisany przed lub po tym, jak właściciel firmy opracował strategię reklamową. Kiedy podjąć decyzję budżetowe zależy od znaczenia reklamy i dostępnych zasobów do prowadzenia działalności gospodarczej. Jeśli na przykład firma wie, że ma tylko pewną kwotę pieniędzy na reklamę, wtedy budżet będzie miał tendencję do dyktowania tego, jak reklama ma być rozwijana i co będzie ogólnym celem marketingowym. Z drugiej strony, jeśli firma ma nieco dostępnych środków, strategia reklamowa może być opracowana w celu spełnienia wcześniej określonych celów marketingowych. Dla małych firm, jest to zwykle najlepiej ułożyć budżet reklamowy na wczesnym etapie procesu reklamowego.
  • Przekaz reklamowy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:33   |   Dział: Artykuły
    Przekaz reklamowy Przekaz reklamowy kieruje się platformą reklamową, która jest kombinacją celów marketingowych i światów przeżyć. To połączenie jest najlepiej realizowane po analizie grupy docelowej, gdy koncepcja produktu została ustalona, a media i kanały dystrybucji zostały wybrane. W tym momencie przekaz reklamowy można kierować na bardzo konkretnych odbiorców w celu osiągnięcia bardzo konkretnych celów.
  • Grupa docelowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:26   |   Dział: Artykuły
    Grupa docelowa       Grupą docelową jest kompleksowa i złożona grupa osób. Obejmuje ona tych, którzy ostatecznie kupują produkt, jak również tych, którzy decydują że produkt będzie kupiony (ale nie fizycznie go kupią), i tych, którzy mają wpływ na zakupy produktów, jak: dzieci, współmałżonkowie i przyjaciele.
  • Strategia szczegółowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:22   |   Dział: Artykuły
    Strategia szczegółowaStrategia reklamowa jest to kampania opracowana w celu komunikowania pomysłów dotyczących produktów i usług do potencjalnych konsumentów w nadziei na przekonanie ich do zakupu tych produktów i usług. Strategia ta, kiedy zbudowana jest w sposób racjonalny i inteligentny, będzie odzwierciedlać też inne uwarunkowania biznesowe (całkowity budżet, wysiłki nakierowane na rozpoznawalność marki) i cele (ulepszenie wizerunku na rynku, wzrost akcji).
  • Kampania reklamowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:02   |   Dział: Artykuły
    Kampania reklamowaJak dobrze twoje reklamy i promocje docierają do klientów pozwoli ostatecznie ustalić, jak skuteczna jest twoja strategia marketingowa. Staje się to Twoim obowiązkiem by podtrzymywać zdobyty rynek i kontynuować dalszą ekspansję, a także wprowadzać innowacyjne produkty do twojej oferty. Pamiętaj, że celem reklamy i strategii promocyjnej jest tworzenie świadomości produktu, aby wzbudzić potrzeby i oczekiwania klientów do konsumpcji oraz stworzenie lojalnego strumienia zadowolonych klientów, którzy nadal będą patronować firmie.
  • Koniec ery nietrafionych ślubnych prezentów

    Autor: Platom88   |   27 paź 2014, 12:58   |   Dział: Artykuły
    Koniec ery nietrafionych ślubnych prezentów Nieodłącznym elementem każdej większej imprezy w tym i ślubu są prezenty. Przecież każde młode, świeżo upieczone małżeństwo potrzebuje wielu przydatnych rzeczy, które ułatwią i umilą wejście w nowy etap życia. I tutaj pojawia się kilka istotnych problemów...
  • Szczepienia przeciw grypie? Tak!

    Autor: JoannaMarchocka   |   12 paź 2014, 22:12   |   Dział: Artykuły
    Szczepienia przeciw grypie? Tak!Ostatnie dwa lata charakteryzowały się największym zachorowaniem na grypę od 18 lat, skutkując tym samym 5 milionami chorych Polaków. Aktualny sezon może jednak przynieść jeszcze gorsze statystyki, gdyż już zebrał największe żniwo w porównaniu do przestrzeni ostatnich 10 lat.
  • Jak z Modelem GROW szybko rozwiążesz problem?

    Autor: PrzemekMosakowski   |   14 wrz 2014, 18:13   |   Dział: Artykuły
    Jak z Modelem GROW szybko rozwiążesz problem?Szukasz zmiany w swoim zachowaniu? Z Modelem GROW w 4 krokach przejdziesz proces zmian, rozwiążesz problem i ustalisz plan działania.