Favore.plBaza wiedzy

"Bi" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 3)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Jak zadbać o czystość w pomieszczeniach biurowych?

    Autor: Edelweys   |   20 gru 2021, 14:54   |   Dział: Artykuły
    Jak zadbać o czystość w pomieszczeniach biurowych?Czystość w miejscu pracy ma istotny wpływ na efektywność załogi. Każdy przedsiębiorca powinien o tym pamiętać. Na porządek w biurze zwracają również uwagę klienci, kurierzy i wszystkie inne osoby, które odwiedzają budynek. Warto zadbać o to, by ich wrażenie z wizyty w naszej firmie było jak najlepsze. Pomoże w tym doświadczona ekipa sprzątająca. Jakie zadania można jej zlecić?
  • Jak sobie radzić z trudnym klientem?

    Autor: MariaKuziela   |   10 gru 2021, 8:39   |   Dział: Artykuły
    Jak sobie radzić z trudnym klientem? Trudny klient zdarza się wszędzie. Dlatego trzeba się liczyć z tym, że prędzej czy później się na niego natknie. I przygotować się. Źle przeprowadzona rozmowa może spowodować, że klient zrezygnuje z usług twojej firmy i wystawi jej złą opinię. Jak więc umiejętnie obsłużyć trudnego klienta, by na końcu poczuł się lepiej? Wskazówki w artykule!
  • Jak prowadzić firmowego bloga?

    Autor: KarolinaRoksela   |   5 sie 2021, 10:45   |   Dział: Artykuły
    Jak prowadzić firmowego bloga? 22,2 miliarda wpisów tworzonych każdego dnia odwiedza 409 milionów czytelników te imponujące liczby pokazują ogromny potencjał drzemiący w content marketingu. Jeżeli chcesz z niego skorzystać, to musisz stworzyć firmowego bloga. Jest on bowiem szansą na pozyskiwanie nowych klientów i promocję biznesu w sieci. Sprawdź, jak tworzyć dobre treści i prowadzić własną bazę wiedzy.
  • Kultura pracy, czyli zasady savoir vivre w biurze

    Autor: KarolinaRoksela   |   7 maj 2021, 12:13   |   Dział: Artykuły
    Kultura pracy, czyli zasady savoir vivre w biurzeOdpowiednie kompetencje, wymagane kwalifikacje i doświadczenie na stanowisku to nie wszystko. Aby właściwie zachowywać się w określonych sytuacjach, należy posiadać zestaw umiejętności miękkich. Części obowiązujących zasad można się jednak nauczyć. Poznaj kilka biurowych reguł savoir vivre. Sprawdź, co oznacza etykieta w biznesie i odkryj, czego nie wypada robić w miejscu pracy.
  • 7 powodów, dla których warto prowadzić firmowego bloga

    Autor: KarolinaRoksela   |   29 kwi 2021, 14:40   |   Dział: Artykuły
    7 powodów, dla których warto prowadzić firmowego blogaStrona internetowa to klucz do sukcesu biznesu w sieci. Odpowiednia witryna nie realizuje jednak wszystkich celów marketingowych, które można osiągnąć, tworząc firmowego bloga. Choć efekty tej formy content marketingu nie są widoczne natychmiast, to mogą przerosnąć najśmielsze oczekiwania. Sprawdź, dlaczego warto tworzyć dobre treści. Poznaj zalety popularnego narzędzia każdego marketera.
  • Wszystko, co musisz wiedzieć o szkoleniach BHP

    Autor: KarolinaRoksela   |   19 kwi 2021, 13:30   |   Dział: Artykuły
    Wszystko, co musisz wiedzieć o szkoleniach BHPZapewnienie bezpieczeństwa i higieny warunków pracy należy do podstawowych zobowiązań każdego pracodawcy. Między innymi dlatego też każdy pracownik jeszcze przed rozpoczęciem wykonywania obowiązków służbowych powinien przejść szkolenie BHP. Poznaj najważniejsze rodzaje kursów i dowiedz się, co ile należy powtarzać instruktaż oraz kiedy powinien zostać przeprowadzony.
  • 5 wskazówek, jak zbudować widoczność firmy w sieci

    Autor: KarolinaRoksela   |   18 mar 2021, 14:52   |   Dział: Artykuły
    5 wskazówek, jak zbudować widoczność firmy w sieciStacjonarne prowadzenie biznesu jest już współcześnie niewystarczające. Chcąc odnieść sukces na rynku oraz podjąć rywalizację z konkurencją należy budować widoczność swojej firmy przede wszystkim w Internecie. To właśnie sieć stanowi obecnie najważniejszą formę kreacji i autopromocji. Nie jest to jednak zadanie łatwe i rzadko przynosi od razu wymierne efekty. W poniższym artykule uchylamy rąbka tajemnicy i podpowiadamy, jakie działania należy podjąć, aby zyskać nowych i nie tylko wirtualnych klientów.
  • Jak przygotować dobry biznesplan?

    Autor: KarolinaRoksela   |   16 mar 2021, 13:00   |   Dział: Artykuły
    Jak przygotować dobry biznesplan?Marzysz o prowadzeniu własnej działalności i masz dosyć pracy na etacie? Założenie własnego biznesu jest obecnie bardzo proste. Jednak brak planu to prosta droga do biznesowej porażki. Jak więc przygotować się do zarządzania własną firmą? Jeśli masz już pomysł, to przełóż go na biznesplan. W poniższym artykule podpowiadamy, jak stworzyć skuteczny plan marketingowy.
  • M jak motywować czy idealny pakiet benefitów istnieje?

    Autor: buenavistamediagroup   |   12 mar 2021, 12:47   |   Dział: Artykuły
    M jak motywować   czy idealny pakiet benefitów istnieje?Pakiet benefitów na stałe wpisał się w oferty pracy wielu firm. Prywatna opieka medyczna, karnet na siłownię i do klubu fitness, darmowe śniadania, a nawet możliwość przychodzenia do biura z pupilami opcji jest wiele, a wyścig zbrojeń w tym zakresie ciągle trwa w końcu stawką są pracownicy. Czy wszystkie benefity motywują jednakowo? Czy warto wdrażać nietypowe świadczenia pozapłacowe? I czy istnieją dodatki idealne? Rozmawiamy o tym z Katarzyną Trzosek, Specjalistą ds. HR w firmie Cedo.
  • BHP nie tylko na papierze o bezpieczeństwie w zakładzie produkcyjnym

    Autor: buenavistamediagroup   |   20 lis 2020, 11:25   |   Dział: Artykuły
    BHP nie tylko na papierze   o bezpieczeństwie w zakładzie produkcyjnymJak podaje GUS w 2019 roku w Polsce w wyniku wypadków przy pracy ucierpiało 83.205 osób. To kolejno o 1,3% i 5,8% mniej w porównaniu z poprzednim okresem i danymi z 2017 roku. Choć tendencja spadkowa cieszy, to w kwestii bezpieczeństwa i higieny pracy jest jeszcze wiele do zrobienia. Przed tym wyzwaniem stoją szczególnie duże przedsiębiorstwa, na których spoczywa odpowiedzialność za zdrowie, a nawet życie setek pracowników. O tym, jak wygląda to w praktyce opowiada Anna Połchowska specjalista ds. BHP w zatrudniającej kilkaset osób firmie Cedo.