Favore.plBaza wiedzy

"Bi" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 7)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Public Relations a postrzeganie marki

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:37   |   Dział: Artykuły
    Public Relations a postrzeganie markiPublic Relations (PR) czyli utrzymywanie jak najlepszych relacji z klientami. PR jest stosunkowo nowym zjawiskiem, generalnie trudno jest zrozumieć inwestorom jak przelewając pieniądze na konta fundacji mogą polepszyć sprzedaż swoich produktów.
  • Pozycjonowanie - bądź odwiedzany!

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:32   |   Dział: Artykuły
    Pozycjonowanie- bądź odwiedzany! Pozycjonowanie jest to działanie mające na celu umieszczenie odnośnik do naszego serwisu w jak najwyższej lokacie podczas wyszukiwania przez przeglądarki internetowe, fachowcy nazywają to SEO od Search Engine Optymization. Idealnym stanem jest gdy nasz serwis jest wyświetlana na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.
  • Strony wizytówki jako skuteczna forma promocji

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:28   |   Dział: Artykuły
    Będąc właścicielem przedsiębiorstwa, nie koniecznie musimy tworzyć cały funkcjonalny serwis, prowadzony i aktualizowany, do którego będziemy na bieżąco redagować teksty, ocierając się o ideę serwisu informacyjnego- no bo, o czym można pisać będąc właścicielem tartaku?
  • Podstawy marketingu

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:23   |   Dział: Artykuły
    Podstawy marketinguOd momentu gdy ludzie wpadli na pomysł wymiany dóbr i usług (na początku wymiana barterowa, później handel z wykorzystaniem waluty i tak dalej) powstała potrzeba uświadomienia potencjalnym klientom, że istnieje możliwość wymiany, zakupu, czy uzyskania danej usługi. Mówiąc krótko, od początku istnieje potrzeba reklamy.
  • Marketing w mediach społecznościowych

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 10:00   |   Dział: Artykuły
     Marketing w mediach społecznościowych Wraz z rozwojem technologii Web 2.0 zaczęły powstawać serwisy, w których ogromna rolę rozpoczęła pełnić interakcja, spychając statyczne treści na margines. Dzięki asynchronizacji działań (technologia AJAX itp.) i aktualizacji treści serwisu, która jednocześnie mogła być wprowadzana i modyfikowana przez użytkowników krańcowych, zaczęto korzystać z tego typu portali w celu komunikacji.
  • Marketing jako najskuteczniejsza forma promocji

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 9:49   |   Dział: Artykuły
     Marketing jako najskuteczniejsza forma promocjiZacznijmy może od dokładnego zdefiniowania pojęcia e-marketingu. Generalne rzecz ujmując jest to forma marketingu, wykorzystująca jako swoje medium internet.
  • Dlaczego warto zaistnieć w sieci?

    Autor: unabellasorpresa   |   13 sty 2017, 12:36   |   Dział: Artykuły
    Dlaczego warto zaistnieć w sieci?Często można spotkać się z twierdzeniem, że żyjemy w dobie powszechnego dostępu do informacji. Trudno się nie zgodzić z tym twierdzeniem, wystarczy rozejrzeć się dookoła. Można nawet spróbować pójść krok dalej i wysunąć bardziej radykalną teorię, iż żyjemy nie tyle w dobie powszechnego co przymusowego dostępu do informacji.
  • Tradycyjne formy promocji

    Autor: unabellasorpresa   |   13 sty 2017, 10:31   |   Dział: Artykuły
    Tradycyjne formy promocji Wyróżniamy trzy rodzaje tradycyjnych mediów- radio, telewizja i prasa. Ostatnio wlicza się w ten kanon także internet, jednak w tym artykule pominę go. Poza wymienionymi wyżej rodzajami mediów wyróżni się także outdoor, w wolnym tłumaczeniu na zewnątrz, oraz kontakt bezpośredni. Skuteczną i coraz popularniejszą formą promocji jest wpływanie na swój wizerunek w opinii publicznej.
  • Marketing w XXI wieku

    Autor: joasia20074   |   13 sty 2017, 10:26   |   Dział: Artykuły
    Marketing w XXI wieku Jak już ustaliliśmy, od momentu gdy ludzie rozpoczęli handlować, zaczęli także reklamować swoje usługi lub dobra. W dawnych czasach, gdy handel opierał się na wymianie barterowej (dobro za dobro) reklama przybierała przede wszystkim formę zwaną dzisiaj marketingiem bezpośrednim. Polegało to głównie na rozgłaszaniu i reklamowaniu swojego produktu, krzycząc i naganiając klientów do swojego stoiska na targu.
  • Prowadzenie księgowości uproszczonej

    Autor: konsultant_finansowy   |   5 gru 2016, 11:59   |   Dział: Artykuły
    prowadzenie księgowości uproszczonejKażdy przedsiębiorca zobowiązany jest do prowadzenia księgowości, ponieważ dostarcza ona najistotniejszych informacji na temat firmy. Nie wszyscy jednak właściciele firm zobligowani są do tej samej formy księgowości. Która księgowość jest najkorzystniejsza? Od czego zależy rodzaj prowadzonej księgowości?