Favore.plBaza wiedzy

"Czas" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 5)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • E - commerce a e - biznes

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 12:01   |   Dział: Artykuły
    E-commerce a e-biznesPrzez ostatnie lata, dynamiczny rozwój Internetu, całej technologii informacyjnej oraz wpływu na działania biznesowe, przyczynił się do zmian w sposobie prowadzenia działalności gospodarczej. Zmieniły się również formy i rodzaje zarządzania. Wykorzystywane są nowe metody komunikacji, zarówno w działalności zawodowej, ale także w życiu prywatnym. Styl życia, technologia oraz metody stosowane przez ludzi w korporacjach, zwykłych firmach czy właśnie na co dzień, musiały zostać przejęte przez ludzi biznesu. Konieczne jest stosowanie tych rozwiązań w działalności przedsiębiorstw. Dlatego powstał e-biznes, czyli biznes elektroniczny.
  • Sklep w internecie, czyli e - marketing

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:50   |   Dział: Artykuły
    Sklep w internecie, czyli e-marketingW dobie popularności internetu coraz większą popularność zyskują sklepy internetowe. Ludzie coraz częściej przeszukują sklepy, przeglądają ofertę, zamawiają produkty właśnie przez Internet, nie wychodząc z domu. Wydawać by się mogło, że dość łatwo jest stworzyć stronę internetową z usługami, czy produktami na sprzedaż. Nic bardziej mylnego. W sieci istnieje już tak duża konkurencja, że ciężko znaleźć wyróżnik. Ceny produktów są zbliżone i warto dodać, że zazwyczaj niższe niż w sklepach w rzeczywistym świecie. Oferta jest zbliżona, cena również. Czym zatem się wyróżnić?
  • Marketing w mediach społecznościowych

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 10:00   |   Dział: Artykuły
     Marketing w mediach społecznościowych Wraz z rozwojem technologii Web 2.0 zaczęły powstawać serwisy, w których ogromna rolę rozpoczęła pełnić interakcja, spychając statyczne treści na margines. Dzięki asynchronizacji działań (technologia AJAX itp.) i aktualizacji treści serwisu, która jednocześnie mogła być wprowadzana i modyfikowana przez użytkowników krańcowych, zaczęto korzystać z tego typu portali w celu komunikacji.
  • Dlaczego warto zaistnieć w sieci?

    Autor: unabellasorpresa   |   13 sty 2017, 12:36   |   Dział: Artykuły
    Dlaczego warto zaistnieć w sieci?Często można spotkać się z twierdzeniem, że żyjemy w dobie powszechnego dostępu do informacji. Trudno się nie zgodzić z tym twierdzeniem, wystarczy rozejrzeć się dookoła. Można nawet spróbować pójść krok dalej i wysunąć bardziej radykalną teorię, iż żyjemy nie tyle w dobie powszechnego co przymusowego dostępu do informacji.
  • Tradycyjne formy promocji

    Autor: unabellasorpresa   |   13 sty 2017, 10:31   |   Dział: Artykuły
    Tradycyjne formy promocji Wyróżniamy trzy rodzaje tradycyjnych mediów- radio, telewizja i prasa. Ostatnio wlicza się w ten kanon także internet, jednak w tym artykule pominę go. Poza wymienionymi wyżej rodzajami mediów wyróżni się także outdoor, w wolnym tłumaczeniu na zewnątrz, oraz kontakt bezpośredni. Skuteczną i coraz popularniejszą formą promocji jest wpływanie na swój wizerunek w opinii publicznej.
  • Marketing w XXI wieku

    Autor: joasia20074   |   13 sty 2017, 10:26   |   Dział: Artykuły
    Marketing w XXI wieku Jak już ustaliliśmy, od momentu gdy ludzie rozpoczęli handlować, zaczęli także reklamować swoje usługi lub dobra. W dawnych czasach, gdy handel opierał się na wymianie barterowej (dobro za dobro) reklama przybierała przede wszystkim formę zwaną dzisiaj marketingiem bezpośrednim. Polegało to głównie na rozgłaszaniu i reklamowaniu swojego produktu, krzycząc i naganiając klientów do swojego stoiska na targu.
  • Czy warto inwestować w szkolenia pracowników?

    Autor: jessicag   |   10 lis 2016, 10:22   |   Dział: Artykuły
    Czy warto inwestować w szkolenia pracowników?W obecnych czasach coraz większe znaczenie na rynku przedsiębiorstw ma ich zasób intelektualny, którego posiadanie warunkuje zdobycie i utrzymanie przewagi konkurencyjnej. Istotnym czynnikiem wpływającym na niego mają oczywiście szkolenia pracowników, które przynoszą jak najbardziej wymierne efekty.
  • Prowadzenie pełnej księgowości

    Autor: konsultant_finansowy   |   24 paź 2016, 13:21   |   Dział: Artykuły
    Prowadzenie pełnej księgowościPojęcie pełnej księgowości wielu przedsiębiorcom kojarzy się negatywnie, ponieważ wymaga od nich rzetelności oraz skrupulatności. Związana jest ona również z większymi kosztami, ponieważ najczęściej wymaga zatrudnienia księgowej lub wynajęcia biura rachunkowego. To zaawansowana forma opodatkowania, która dostarcza najważniejszych oraz szczegółowych informacji na temat danego przedsiębiorstwa.
  • Księgowość online

    Autor: konsultant_finansowy   |   5 wrz 2016, 14:21   |   Dział: Artykuły
    Księgowość onlineWielu przedsiębiorców zarówno prowadzących swoje firmy od lat, jak i początkujących, zastanawia się jaki rodzaj prowadzenia księgowości przyniesie im najwięcej korzyści. Mają do wyboru samodzielną księgowość, skorzystanie z usług biura rachunkowego świadczącego usługi stacjonarne lub coraz bardziej popularną księgowość online. W tym artykule postaram się omówić wszystkie te opcje, aby każdy przedsiębiorca mógł wybrać najkorzystniejszą dla siebie opcję.
  • Prowadzenie księgowości w spółce z o. o.

    Autor: konsultant_finansowy   |   11 kwi 2016, 14:09   |   Dział: Artykuły
    Prowadzenie księgowości w spółce z o.o.  Przedsiębiorcy chętnie zakładają firmy, ponieważ jest to jeden ze sposobów na ustabilizowanie sytuacji finansowej. W dzisiejszych czasach każdy z nas ma świadomość, że praca nie jest pewna. Z tego powodu coraz więcej osób bierze sprawy w swoje ręce i otwiera firmy, aby móc czuć się bezpiecznie. Trzeba jednak pamiętać o tym, że prowadzenie własnej działalności nie daje gwarancji bezpieczeństwa na tle finansowym. Wszystko zależy od przedsiębiorcy do którego należą decyzje o sprawach firmy.