Favore.plBaza wiedzy

"Dobre" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 3)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Reklama internetowa: tak czy nie?

    Autor: Kasiamer   |   27 lut 2015, 14:10   |   Dział: Artykuły
    Sieć stała się jednym z głównych obszarów działania reklamy. Większość firm nie może sobie już dziś wyobrazić kampanii marketingowej bez internetu. A dla tych, którzy jeszcze nie zdecydowali się, czy zainwestować w reklamę internetową, mamy zestawienie wszystkich argumentów za i przeciw.
  • Promowanie sklepu stacjonarnego - jak to zrobić?

    Autor: Kasiamer   |   24 gru 2014, 8:05   |   Dział: Artykuły
    Promowanie sklepu stacjonarnego  - jak to zrobić?Każdy właściciel sklepu dąży do tego, aby pozyskać jak najwięcej klientów dla swojego asortymentu. Marketing i promocja jest zatem nieodłącznym elementem jego funkcjonowania. Warto jednak pamiętać o tym, że promowanie sklepu stacjonarnego nie jest zadaniem prostym i wymaga przygotowania odpowiedniej strategii marketingowej. Zobacz, jakie mamy na to pomysły.
  • Skuteczna reklama firmy w internecie

    Autor: Kasiamer   |   23 gru 2014, 13:16   |   Dział: Artykuły
    Aby liczyć na rozpoznawalność i coraz większy poczet klientów, firma musi pogodzić się z wizją skonstruowania dobrej kampanii reklamowej w sieci. Tylko jak zrobić to skutecznie?
  • Jak wybrać dobrą agencję reklamową w 5 krokach

    Autor: Kasiamer   |   3 gru 2014, 7:45   |   Dział: Artykuły
    Jak wybrać dobrą agencję reklamową w 5 krokachW internecie można znaleźć mnóstwo agencji reklamowych. Każda z nich zapewnia, że jest najlepsza w swojej branży. Jednak gdy przyjrzymy się bliżej ich ofercie, może się okazać, iż nie spełnia ona naszych oczekiwań. Jak zatem szybko (bo przecież zależy nam na czasie) znaleźć odpowiadającą nam agencję reklamową? Nie będzie to trudne, jeżeli zastosujemy się do poniższych wskazówek.
  • Reklama zrób to sam

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:55   |   Dział: Artykuły
    Reklama  zrób to sam Wiele małych firm niepokojąco rzadko podejmuje działania w celu sprawdzenia, czy ich wysiłki reklamowe przynoszą pożądany efekt. Zamiast tego po prostu uruchamiają kampanię i żywią nadzieję na najlepsze, opierając się na ogólnym zdrowym rozsądku, co do kondycji firmy przy określaniu, czy kontynuować, zakończyć lub wprowadzić zmiany do kampanii reklamowej. Właściciele małych firm wydają się nie rozpoznawać czynników wpływających na powodzenie biznesu i nie przywiązywać wagi do faktu, że takich czynników może być niezliczona ilość (regionalne ekonomiczne fluktuacje, pojawienie się nowej konkurencji, sezonowe wahania zakupu itp.). Właściciel małej firmy, której nie zależy, aby odpowiednio analizować jego lub jej działania reklamowe prowadzi do niebezpieczeństwa wyrzucania idealnie dobrej strategii reklamowej (lub zachowania wyjątkowo nieudanych), jeśli nie jest się w stanie określić czy wzrost sprzedaży lub spowolnienia spowodowane są reklamą, czy innym czynnikiem.
  • Zakup ubrań dla kosmetyczek w sklepach bhp

    Autor: janfrajnt   |   10 paź 2014, 14:31   |   Dział: Artykuły
    Zakup ubrań dla kosmetyczek w sklepach bhpSalon kosmetyczny to na pewno bardzo dobry pomysł na własną firmę. Dobra kosmetyczka nie powinna obawiać się braku klientek. Oczywiście rozpoczęcie tego typu działalności wymaga nie tylko załatwienia bardzo wielu formalności, ale także zakupu odpowiedniej odzieży dla zatrudnionych kosmetyczek, które będą wykonywać różne zabiegi.
  • Robocze obuwie zimowe w dobrych i tanich sklepach bhp - to ważne

    Autor: janfrajnt   |   1 paź 2014, 22:22   |   Dział: Artykuły
    Robocze obuwie zimowe w dobrych i tanich sklepach bhp - to ważneDbając o bezpieczeństwo na stanowisku pracy należy wziąć pod uwagę różne aspekty. Szkolenia bhp przeprowadzone w firmie są do tego niezbędne i mają na celu poinformowanie pracobiorców o zagrożeniach, prawach i obowiązkach, dotyczących obejmowanego stanowiska. Dzięki nim zarówno osoby obejmujące określone stanowiska pracy, jak ich przełożeni zyskują wiedzę dotyczącą bezpieczeństwa i higieny pracy. By uniknąć nieprzyjemności i większych konsekwencji związanych z ewentualnymi wypadkami w miejscu pracy, są one niezbędne.
  • Dziewięć kroków dobrego badania marketingowego.

    Autor: monbys   |   16 lip 2014, 15:50   |   Dział: Artykuły
    Dziewięć kroków dobrego badania marketingowego.Badania marketingowe mogą sprawić, że ludzie którzy czują się przytłoczeni lub przygnębieni łatwo i szybko zrozumieją dlaczego tak się dzieje i co może złagodzić istniejące napięcie. Istnieje bowiem pewna różnica między badaniem rynku, a badaniem marketingowym i warto je wyjaśnić.
  • Kupuję to, co widzę

    Autor: tur14   |   14 lip 2014, 12:53   |   Dział: Artykuły
    Kupuję to, co widzęPowiedzmy sobie szczerze: Sprzedawanie w Internecie towarów bez zdjęć byłoby nonsensem. Jako firma, musimy wczuć się w rolę klienta, który, chce widzieć, co kupuje. Fotografie są najważniejszą wizytówką produktu od tego jak atrakcyjnie zostanie przedstawiony, zależy czy klient zainteresuje się naszą ofertą czy nie.
  • Jak unowocześnić swój sklep internetowy?

    Autor: Pustebrzmienie   |   23 cze 2014, 16:48   |   Dział: Artykuły
    Prowadzisz swój mały biznes w Internecie. Bez względu na to, co sprzedajesz, możesz zwiększyć podaż. Jak? Odpowiednio modernizując sklep, tj. stronę internetową. O co zadbać, by była ona atrakcyjna i przejrzysta dla klienta? Najlepiej zrobić ankietę dołączoną do informacji zwrotnej zakupu. Trzeba jednak wziąć pod uwagę fakt, że nie każdy klient wypełni ankietę. Chętnych do tego typu aktywności jest zazwyczaj mało. Ważne więc, by była ona krótka i dobrze skonstruowana. Podobnie jak strona, po której poruszanie się nie powinno sprawiać klientowi kłopotu. Lawirowanie po jej zakładkach, powinno stać się przyjemnością, a nie być koniecznością. Poniżej kilka rad, jak tego dokonać i na co zwrócić uwagę.