Favore.plBaza wiedzy

"Koszt" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 7)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Jak wypromować firmę niewielkim kosztem?

    Autor: Kasiamer   |   27 mar 2015, 8:39   |   Dział: Artykuły
    Założenie firmy to w dzisiejszych czasach relatywnie proste zadanie. Wystarczy jedna wizyta w odpowiednim urzędzie, ale to jeszcze nie wszystko. O sukcesie firmy decyduje to, czy jest ona widoczna i czy o niej słychać.
  • Reklama internetowa: tak czy nie?

    Autor: Kasiamer   |   27 lut 2015, 14:10   |   Dział: Artykuły
    Sieć stała się jednym z głównych obszarów działania reklamy. Większość firm nie może sobie już dziś wyobrazić kampanii marketingowej bez internetu. A dla tych, którzy jeszcze nie zdecydowali się, czy zainwestować w reklamę internetową, mamy zestawienie wszystkich argumentów za i przeciw.
  • Rozwód w pigułce

    Autor: EA   |   24 lut 2015, 18:21   |   Dział: Artykuły
    Rozwód bywa traumatycznym przeżyciem dla małżonków oraz ich rodzin, a w szczególności wspólnych dzieci. Jednak w wielu sytuacjach jest po prostu nieunikniony, a decyzja o nim ma często pozytywne skutki. Sprawdźmy zatem, co należy wiedzieć o rozwodzie oraz jakie są jego poszczególne etapy.
  • Reklama niejedno ma imię

    Autor: Kasiamer   |   10 lut 2015, 8:30   |   Dział: Artykuły
    Reklama niejedno ma imięMała firma często nie dysponuje możliwościami pozwalającymi uruchomić kampanię reklamową w mediach, zresztą takie przedsięwzięcie nie ma większego sensu.
  • Założyłeś firmę? Zacznij ją promować

    Autor: Kasiamer   |   24 lis 2014, 9:12   |   Dział: Artykuły
    W końcu udało Ci się dopiąć na ostatni guzik wszelkie formalności i twoja firma może wystartować. Jednak co zrobić, aby zdobyć pierwszych klientów? Jak zwrócić ich uwagę, jeśli na rynku jest tylu konkurentów?
  • Start - up - świetny start dla przedsiębiorców

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 9:47   |   Dział: Artykuły
    Start-up- świetny start dla przedsiębiorcówPojęcie Start-up pojawiło się w sieci stosunkowo nie dawno i odnosi się do małych przedsiębiorstw, które swoją działalność opierają na świadczeniu usług online- na przykład stworzyli i udostępniają narzędzia do zarządzania projektami IT.
  • Siła reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:19   |   Dział: Artykuły
    Siła reklamy             Każda firma, która chce liczyć się na rynku musi wiedzieć czym jest reklama i jaka jest jej wartość. Dobór odpowiednich i trafnych tekstów, lub wybór najlepszej formy przekazu, może zająć wiele czasu. Warto jednak poświęcić ten czas, gdyż wybór optymalnych sposobów reklamy, może istotnie obniżyć koszty przy jednoczesnym zwiększeniu skuteczności. Nie jest to jednak zadanie proste. Konieczny jest prowadzenie notatek dotyczący nasze poczynania odnoście reklamy. W późniejszym okresie, gdyby znacznie wzrosła sprzedaż, możemy dokładnie przeanalizować nasze działania, tak aby móc je dublować w przyszłości.
  • Podstawy Public Relations

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:17   |   Dział: Artykuły
    Podstawy Public RelationsPublic relations (PR) jest sposobem dla firm, organizacji lub osób na polepszenie ich reputacji. Zadanie to zazwyczaj jest wykonywane przez specjalistów public relations lub firmy PR na zlecenie swoich klientów. PR zazwyczaj polega komunikowaniu się z mediami by poprzez media przedstawić klientów w najkorzystniejszy z możliwych sposobów. To również często wymaga wspólnych działań z innymi ludźmi i organizacjami, aby stworzyć dobrą wolę we wspólnocie i zmocnić wizerunek klienta.
  • Marketing na żądanie

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:04   |   Dział: Artykuły
    Marketing na żądanieCokolwiek robimy, wszystko zaczyna się od strategii i analizy. Oznacza to, że musimy dowiedzieć się, jaki rodzaj konsumentów lub przedsiębiorców jest na rynku, co dokładnie masz do zaoferowania, co już wiedzą, konsumenci, o co dbają w związku z tym, jakie media docierają do nich, co robią lepiej (lub gorzej) twoi konkurenci itp. itd.
  • Reklama zrób to sam

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:55   |   Dział: Artykuły
    Reklama  zrób to sam Wiele małych firm niepokojąco rzadko podejmuje działania w celu sprawdzenia, czy ich wysiłki reklamowe przynoszą pożądany efekt. Zamiast tego po prostu uruchamiają kampanię i żywią nadzieję na najlepsze, opierając się na ogólnym zdrowym rozsądku, co do kondycji firmy przy określaniu, czy kontynuować, zakończyć lub wprowadzić zmiany do kampanii reklamowej. Właściciele małych firm wydają się nie rozpoznawać czynników wpływających na powodzenie biznesu i nie przywiązywać wagi do faktu, że takich czynników może być niezliczona ilość (regionalne ekonomiczne fluktuacje, pojawienie się nowej konkurencji, sezonowe wahania zakupu itp.). Właściciel małej firmy, której nie zależy, aby odpowiednio analizować jego lub jej działania reklamowe prowadzi do niebezpieczeństwa wyrzucania idealnie dobrej strategii reklamowej (lub zachowania wyjątkowo nieudanych), jeśli nie jest się w stanie określić czy wzrost sprzedaży lub spowolnienia spowodowane są reklamą, czy innym czynnikiem.