Favore.plBaza wiedzy

"Metody" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 2)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • E - commerce a e - biznes

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 12:01   |   Dział: Artykuły
    E-commerce a e-biznesPrzez ostatnie lata, dynamiczny rozwój Internetu, całej technologii informacyjnej oraz wpływu na działania biznesowe, przyczynił się do zmian w sposobie prowadzenia działalności gospodarczej. Zmieniły się również formy i rodzaje zarządzania. Wykorzystywane są nowe metody komunikacji, zarówno w działalności zawodowej, ale także w życiu prywatnym. Styl życia, technologia oraz metody stosowane przez ludzi w korporacjach, zwykłych firmach czy właśnie na co dzień, musiały zostać przejęte przez ludzi biznesu. Konieczne jest stosowanie tych rozwiązań w działalności przedsiębiorstw. Dlatego powstał e-biznes, czyli biznes elektroniczny.
  • Podstawy marketingu

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:23   |   Dział: Artykuły
    Podstawy marketinguOd momentu gdy ludzie wpadli na pomysł wymiany dóbr i usług (na początku wymiana barterowa, później handel z wykorzystaniem waluty i tak dalej) powstała potrzeba uświadomienia potencjalnym klientom, że istnieje możliwość wymiany, zakupu, czy uzyskania danej usługi. Mówiąc krótko, od początku istnieje potrzeba reklamy.
  • Marketing w XXI wieku

    Autor: joasia20074   |   13 sty 2017, 10:26   |   Dział: Artykuły
    Marketing w XXI wieku Jak już ustaliliśmy, od momentu gdy ludzie rozpoczęli handlować, zaczęli także reklamować swoje usługi lub dobra. W dawnych czasach, gdy handel opierał się na wymianie barterowej (dobro za dobro) reklama przybierała przede wszystkim formę zwaną dzisiaj marketingiem bezpośrednim. Polegało to głównie na rozgłaszaniu i reklamowaniu swojego produktu, krzycząc i naganiając klientów do swojego stoiska na targu.
  • Zarządzanie wiedzą w firmie

    Autor: nowak-jakub   |   28 paź 2015, 14:33   |   Dział: Artykuły
    Zarządzanie wiedzą w firmieWiedza zawsze odgrywała olbrzymią rolę w organizacjach. Obecnie to nie jakość i ilość urządzeń czy maszyn decydują o powodzeniu firmy. Najistotniejszym czynnikiem jest wiedza, zwłaszcza w przedsiębiorstwach, które zajmują się przetwarzaniem i wytwarzaniem wiedzy. Rosnąca konkurencja wymusza na firmach poszukiwania nowych rozwiązań. Zasoby technologiczne, materialne i ludzkie mają pewne ograniczenia, dlatego co raz częściej zwraca się uwagę na wiedzę jako szczególną wartość w każdej firmie.
  • Jak stworzyć skuteczną reklamę online?

    Autor: arbeta   |   27 paź 2015, 11:37   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć skuteczną reklamę online?Zwiększa się liczba ludzi, dla których Internet zaczyna służyć jako miejsce gdzie można kupować. Równoznaczne jest to z tym, że zmieniają się nawyki polskich konsumentów. Wymusza to na agencjach tworzenie bardziej precyzyjnych przekazów.
  • Jak profesjonalnie prać dywany z wykorzystaniem maszyn czyszczących?

    Autor: haerson   |   23 paź 2015, 11:01   |   Dział: Artykuły
    Jak profesjonalnie prać dywany z wykorzystaniem maszyn czyszczących?Odkurzacze piorące niestety nie piorą, ale tylko wypłukują brud z dywanu. Roztwór piorący zazwyczaj jest podawany z zbyt niskim ciśnieniem przez to siła prania nie jest na tyle duża, aby oderwać przyklejonych włókien. Zachęcam do zapoznania się z pełnym artykułem, aby dowiedzieć się jak prać dywany, aby osiągnąć zamierzony efekt.
  • Rekrutacja wewnętrzna czy zewnętrzna?

    Autor: nowak-jakub   |   21 paź 2015, 15:34   |   Dział: Artykuły
    Rekrutacja wewnętrzna czy zewnętrzna?Rekrutacja pracowników to jeden z głównych elementów strategii zarządzania zasobami ludzkimi. Szukając nowego pracownika na stanowisko w Twojej firmie, możesz szukać kandydata spośród swoich obecnych współpracowników (rekrutacja wewnętrzna) bądź pozyskać z zewnątrz (rekrutacja zewnętrzna). Którą metodę wybrać? Przeanalizujmy obie z nich.
  • Jak umiejętnie motywować pracowników?

    Autor: arbeta   |   20 paź 2015, 17:28   |   Dział: Artykuły
    Jak umiejętnie motywować pracowników?Motywowanie pracowników jest jednym z najtrudniejszych zadań, przed którymi stoi osoba kierująca zespołem. A jak wiadomo zadowolenie pracownika to jeden z pierwszych elementów, który prowadzi do uzyskania satysfakcji klienta.
  • Internetowy kurs językowy - czy warto?

    Autor: kwitkacy   |   14 paź 2015, 13:28   |   Dział: Artykuły
    Internetowy kurs językowy - czy warto? Chcąc nauczyć się języka obcego mamy do dyspozycji wiele opcji: kurs w szkole językowej, samodzielna nauka z dowolnym podręcznikiem lub kurs e-learnignowy w Internecie. Dlaczego warto wybrać tą ostatnią opcje?
  • Jak poradzić sobie z nieuczciwym partnerem biznesowym

    Autor: EA   |   2 cze 2015, 11:27   |   Dział: Artykuły
    W biznesie ważne jest pamiętanie o zasadzie ograniczonego zaufania i w miarę możliwości sprawdzać wiarygodność swoich kontrahentów. Jak zatem pilnować swojego biznesu i uchronić się przed nieuczciwością naszych partnerów biznesowych?