Favore.plBaza wiedzy

"Metody" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 2)

Dodaj zlecenie
  • Podstawy marketingu

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:23   |   Dział: Artykuły
    Podstawy marketinguOd momentu gdy ludzie wpadli na pomysł wymiany dóbr i usług (na początku wymiana barterowa, później handel z wykorzystaniem waluty i tak dalej) powstała potrzeba uświadomienia potencjalnym klientom, że istnieje możliwość wymiany, zakupu, czy uzyskania danej usługi. Mówiąc krótko, od początku istnieje potrzeba reklamy.
  • Marketing w XXI wieku

    Autor: joasia20074   |   13 sty 2017, 10:26   |   Dział: Artykuły
    Marketing w XXI wieku Jak już ustaliliśmy, od momentu gdy ludzie rozpoczęli handlować, zaczęli także reklamować swoje usługi lub dobra. W dawnych czasach, gdy handel opierał się na wymianie barterowej (dobro za dobro) reklama przybierała przede wszystkim formę zwaną dzisiaj marketingiem bezpośrednim. Polegało to głównie na rozgłaszaniu i reklamowaniu swojego produktu, krzycząc i naganiając klientów do swojego stoiska na targu.
  • Zarządzanie wiedzą w firmie

    Autor: nowak-jakub   |   28 paź 2015, 14:33   |   Dział: Artykuły
    Zarządzanie wiedzą w firmieWiedza zawsze odgrywała olbrzymią rolę w organizacjach. Obecnie to nie jakość i ilość urządzeń czy maszyn decydują o powodzeniu firmy. Najistotniejszym czynnikiem jest wiedza, zwłaszcza w przedsiębiorstwach, które zajmują się przetwarzaniem i wytwarzaniem wiedzy. Rosnąca konkurencja wymusza na firmach poszukiwania nowych rozwiązań. Zasoby technologiczne, materialne i ludzkie mają pewne ograniczenia, dlatego co raz częściej zwraca się uwagę na wiedzę jako szczególną wartość w każdej firmie.
  • Jak stworzyć skuteczną reklamę online?

    Autor: arbeta   |   27 paź 2015, 11:37   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć skuteczną reklamę online?Zwiększa się liczba ludzi, dla których Internet zaczyna służyć jako miejsce gdzie można kupować. Równoznaczne jest to z tym, że zmieniają się nawyki polskich konsumentów. Wymusza to na agencjach tworzenie bardziej precyzyjnych przekazów.
  • Jak profesjonalnie prać dywany z wykorzystaniem maszyn czyszczących?

    Autor: haerson   |   23 paź 2015, 11:01   |   Dział: Artykuły
    Jak profesjonalnie prać dywany z wykorzystaniem maszyn czyszczących?Odkurzacze piorące niestety nie piorą, ale tylko wypłukują brud z dywanu. Roztwór piorący zazwyczaj jest podawany z zbyt niskim ciśnieniem przez to siła prania nie jest na tyle duża, aby oderwać przyklejonych włókien. Zachęcam do zapoznania się z pełnym artykułem, aby dowiedzieć się jak prać dywany, aby osiągnąć zamierzony efekt.
  • Rekrutacja wewnętrzna czy zewnętrzna?

    Autor: nowak-jakub   |   21 paź 2015, 15:34   |   Dział: Artykuły
    Rekrutacja wewnętrzna czy zewnętrzna?Rekrutacja pracowników to jeden z głównych elementów strategii zarządzania zasobami ludzkimi. Szukając nowego pracownika na stanowisko w Twojej firmie, możesz szukać kandydata spośród swoich obecnych współpracowników (rekrutacja wewnętrzna) bądź pozyskać z zewnątrz (rekrutacja zewnętrzna). Którą metodę wybrać? Przeanalizujmy obie z nich.
  • Jak umiejętnie motywować pracowników?

    Autor: arbeta   |   20 paź 2015, 17:28   |   Dział: Artykuły
    Jak umiejętnie motywować pracowników?Motywowanie pracowników jest jednym z najtrudniejszych zadań, przed którymi stoi osoba kierująca zespołem. A jak wiadomo zadowolenie pracownika to jeden z pierwszych elementów, który prowadzi do uzyskania satysfakcji klienta.
  • Internetowy kurs językowy - czy warto?

    Autor: kwitkacy   |   14 paź 2015, 13:28   |   Dział: Artykuły
    Internetowy kurs językowy - czy warto? Chcąc nauczyć się języka obcego mamy do dyspozycji wiele opcji: kurs w szkole językowej, samodzielna nauka z dowolnym podręcznikiem lub kurs e-learnignowy w Internecie. Dlaczego warto wybrać tą ostatnią opcje?
  • Jak poradzić sobie z nieuczciwym partnerem biznesowym

    Autor: EA   |   2 cze 2015, 11:27   |   Dział: Artykuły
    W biznesie ważne jest pamiętanie o zasadzie ograniczonego zaufania i w miarę możliwości sprawdzać wiarygodność swoich kontrahentów. Jak zatem pilnować swojego biznesu i uchronić się przed nieuczciwością naszych partnerów biznesowych?
  • Siła reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:19   |   Dział: Artykuły
    Siła reklamy             Każda firma, która chce liczyć się na rynku musi wiedzieć czym jest reklama i jaka jest jej wartość. Dobór odpowiednich i trafnych tekstów, lub wybór najlepszej formy przekazu, może zająć wiele czasu. Warto jednak poświęcić ten czas, gdyż wybór optymalnych sposobów reklamy, może istotnie obniżyć koszty przy jednoczesnym zwiększeniu skuteczności. Nie jest to jednak zadanie proste. Konieczny jest prowadzenie notatek dotyczący nasze poczynania odnoście reklamy. W późniejszym okresie, gdyby znacznie wzrosła sprzedaż, możemy dokładnie przeanalizować nasze działania, tak aby móc je dublować w przyszłości.