Favore.plBaza wiedzy

"Pr" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 15)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Jak publikować treści na LinkedIn?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 8:33   |   Dział: Artykuły
    Jak publikować treści na LinkedIn?Istnieje wiele platform oraz mediów, gdzie zwykły użytkownik może publikować swoje treści. Jeżeli piszemy teksty branżowe, warto zainteresować się publikowaniem w serwisie LinkedIn.
  • Zarządzanie wiedzą w firmie

    Autor: nowak-jakub   |   28 paź 2015, 14:33   |   Dział: Artykuły
    Zarządzanie wiedzą w firmieWiedza zawsze odgrywała olbrzymią rolę w organizacjach. Obecnie to nie jakość i ilość urządzeń czy maszyn decydują o powodzeniu firmy. Najistotniejszym czynnikiem jest wiedza, zwłaszcza w przedsiębiorstwach, które zajmują się przetwarzaniem i wytwarzaniem wiedzy. Rosnąca konkurencja wymusza na firmach poszukiwania nowych rozwiązań. Zasoby technologiczne, materialne i ludzkie mają pewne ograniczenia, dlatego co raz częściej zwraca się uwagę na wiedzę jako szczególną wartość w każdej firmie.
  • Doradztwo Księgowe Kraków

    Autor: konsultant_finansowy   |   28 paź 2015, 12:27   |   Dział: Artykuły
     Doradztwo Księgowe KrakówZ dnia na dzień powstaje coraz to więcej firm na rynku, których celem jest generowanie zysku oraz osiągnięcie sukcesu. To powoduje coraz to większą konkurencję wśród przedsiębiorców, a co za tym idzie, muszą oni szukać lepszych rozwiązań ułatwiających im prowadzenie firmy.
  • Jak wybrać odpowiedni Kurs Excel ?

    Autor: Dawid4431   |   28 paź 2015, 10:37   |   Dział: Artykuły
    Jak wybrać odpowiedni Kurs Excel ?W dzisiejszych czasach niemal każde stanowisko pracy, związane z wykonywaniem czynności biurowych i administracyjnych wymaga pracy z komputerem i znajomości specjalistycznych programów biurowych. Dlatego odpowiednio przeprowadzony kurs Excel jest podstawowym krokiem ku skutecznemu zaistnieniu na rynku pracy.
  • Jak tworzyć skuteczne bannery?

    Autor: arbeta   |   27 paź 2015, 15:34   |   Dział: Artykuły
    Jak tworzyć skuteczne bannery?Banner jest podstawowym narzędziem w marketingu internetowym. Obecnie na większości stron można je znaleźć. Co zrobić, żeby wyróżnić się na tle konkurencji i zwiększyć zainteresowanie użytkowników sieci?
  • Reklama, która sprzedaje - kampanie AdWords

    Autor: Melonet   |   27 paź 2015, 13:43   |   Dział: Artykuły
    Reklama, która sprzedaje - kampanie AdWordsCzy wiesz, że istnieje taka forma reklamy, która pozwala na precyzyjne dotarcie jedynie do tych klientów, którzy faktycznie szukają Twoich usług i produktów? Reklama w wyszukiwarce Google dzięki systemowi AdWords to jest coś co napędzi Tobie sprzedaż!
  • Jak stworzyć skuteczną reklamę online?

    Autor: arbeta   |   27 paź 2015, 11:37   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć skuteczną reklamę online?Zwiększa się liczba ludzi, dla których Internet zaczyna służyć jako miejsce gdzie można kupować. Równoznaczne jest to z tym, że zmieniają się nawyki polskich konsumentów. Wymusza to na agencjach tworzenie bardziej precyzyjnych przekazów.
  • Zakupy w mediach społecznościowych

    Autor: homie   |   26 paź 2015, 15:14   |   Dział: Artykuły
    Zakupy w mediach społecznościowychMedia społecznościowe służą już nie tylko do nawiązywania relacji z ludźmi i dzieleniem się szczegółami z życia prywatnego ze znajomymi. Teraz są one głównie wykorzystywane w celach marketingowych, a nawet w celach sprzedażowych.
  • Jak stworzyć dobry content?

    Autor: homie   |   26 paź 2015, 12:57   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć dobry content?Aby odpowiedzieć sobie na pytanie jak stworzyć dobry content, należy przede wszystkim zdefiniować samo pojęcie content. Otóż jest to treść, którą umieszczamy w materiałach marketingowych, takich jak: ulotki, posty w social mediach, reklamy w Google czy też wpisy na blogach i stronach internetowych.
  • Jak wypromować bloga?

    Autor: homie   |   26 paź 2015, 11:04   |   Dział: Artykuły
    Jak wypromować bloga?Kiedyś ludzie pisali blogi hobbystycznie, zwykle wypełniając tym zajęciem swój wolny czas. Obecnie blogi można określić jako małe przedsięwzięcia i nierzadko prowadzi je sztab profesjonalistów w celu typowo zarobkowym.