Favore.plBaza wiedzy

"Produkt" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 12)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Podstawowe zasady dobrej reklamy

    Autor: magbudleszno   |   3 cze 2013, 16:25   |   Dział: Artykuły
    Podstawowe zasady dobrej reklamyCodziennie spotykamy się z reklamą, jadąc na uczelnie czy do pracy. Dlatego warto zapoznać się z jej podstawowymi zasadami.
  • Kampania z gwiazdami kluczem do sukcesu

    Autor: test1234567   |   3 cze 2013, 16:16   |   Dział: Artykuły
    Kampania z gwiazdami kluczem do sukcesuNie od dziś wiadomo jak ważnym elementem udanych kampanii reklamowych jest współpraca marek ze znanymi postaciami świata muzyki, mody, sportu czy kina. Obecnie cena, reklama, tradycja nie wystarczają do tego aby sprzedać produkt. Aby wyróżnić markę spośród rosnącej konkurencji konieczne jest ubranie ją w pewną "otoczkę" uczuć, nadać jej tożsamość. Najlepiej jeżeli wizerunek gwiazd, które biorą udział w kampaniach reklamowych jest spójny z przekazem i wizerunkiem danej marki. Wówczas najlepiej mogą dotrzeć one do swojej grupy docelowej.
  • Jakość jako kluczowy element pozyskiwania klienta

    Autor: konto_usuniete_354774   |   3 cze 2013, 16:10   |   Dział: Artykuły
    Jakość jako kluczowy element pozyskiwania klientaObecnie rynek dóbr i usług zalewany jest z każdej strony przez różnego rodzaju firmy, przedsiębiorców, którzy w tym momencie są w stanie zaoferować potencjalnemu klientowi praktycznie wszystko. Napływ firm na rynek jest tak duży, że konsumenci nie wiedzą momentami co kupować, więcej czasu spędzają na dokonaniu wyboru niż na korzystaniu z tego co chcieli nabyć. Tym bardziej się zastanawiają jeżeli przychodzi zetknąć im się z tym samym produktem innego producenta. Mają oni bowiem wtedy pewien zarys tego czego mogą się spodziewać po danym produkcie lub usłudze.
  • Zakładamy sklep spożywczy!

    Autor: Karramba   |   24 maj 2013, 16:57   |   Dział: Artykuły
    Zakładamy sklep spożywczy!Wydawałoby się, że w czasach hipermarketów założenie zwykłego spożywczaka może być pomysłem co najmniej ryzykownym, żeby nie powiedzieć niedorzecznym. Nic bardziej mylnego. W wielkich centrach handlowych traci się zwykle mnóstwo czasu, nikomu nie opłaca się jechać do marketu po piwko i chipsy czy inne produkty, których nagle nam się zachce. Często zmęczeni po całym dniu nie mamy też zwyczajnie ochoty pchać się do wielkiego, hałaśliwego sklepu wolimy po drodze wstąpić do osiedlowego spożywczaka po najpilniejsze zakupy.
  • Jak zaistnieć w sieci

    Autor: inclick   |   1 maj 2013, 18:23   |   Dział: Artykuły
    Wydawać by się mogło, że istnienie przedsiębiorstwa w Internecie zaczyna się i kończy na umieszczeniu banerów reklamowych tu i ówdzie i nerwowym sprawdzaniu statystyk odwiedzin wyróżnionych ofert. Nic bardziej mylnego. Kreowanie swojej marki w sieci to nie tylko postawienie strony firmowej na jednym z dostępnych serwerów. To także, a może przede wszystkim, kierowanie sił i środków, aby pojawiały się na niej treści wysokiej jakości, które zainteresują potencjalnych klientów do zapoznania się z naszą ofertą.
  • Promocja nieodłączny element reklamy

    Autor: RedaktorNaczelny   |   28 lut 2013, 14:04   |   Dział: Artykuły
    Promocja  nieodłączny element reklamyCzy kiedykolwiek podczas zakupów zastanawialiśmy się nad tym, dlaczego produkty na półkach ułożone są w taki, a nie inny sposób, albo nad kolejnością, w jakiej uporządkowane zostały poszczególne działy? Być może niektórzy z nas zwrócili uwagę na to, jak przemyślnie sąsiadują ze sobą produkty spożywcze czy kosmetyczne.
  • Co napisać w ofercie sprzedaży, żeby skuteczniej przekonać klientów do zakupu?

    Autor: konto_usuniete_17649   |   11 lut 2013, 11:57   |   Dział: Artykuły
    Co napisać w ofercie sprzedaży, żeby skuteczniej przekonać klientów do zakupu?Jak myślisz, co koniecznie musi zawierać twoja oferta handlowa, by zaczęła więcej sprzedawać, mocniej przyciągać uwagę twoich klientów, intrygować ich treścią oraz przekonywać, że to właśnie twoje produkty albo usługi są godne zaufania i działają tak, jak to obiecujesz?
  • Jak zwiększyć sprzedaż poprzez działania na Facebooku.

    Autor: konto_usuniete_334776   |   4 lut 2013, 15:50   |   Dział: Artykuły
    Jak zwiększyć sprzedaż poprzez działania na Facebooku.Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż poprzez działania w serwisie społecznościowym Facebook? Kilka sposobów na pozyskanie nowych klientów, skuteczną komunikację oraz umocnienie wizerunku marki.
  • Produkcja reklamówek, torby reklamowe, torby foliowe z nadrukiem

    Autor: papfol   |   2 paź 2012, 19:14   |   Dział: Artykuły
    Produkcja reklamówek,torby reklamowe,torby foliowe z nadrukiemProces produkcji reklamówek hdpe z nadrukiem firmowym oraz koszt produkcji toreb foliowych
  • Gdy nastanie zima, LODOŁAMACZ ułatwi usuwanie śniegu i gołoledzi,

    Autor: jamano   |   27 wrz 2012, 12:37   |   Dział: Artykuły
    Gdy nastanie zima,   LODOŁAMACZ  ułatwi usuwanie śniegu i gołoledzi, Zaczęła się jesień, już za kilka miesięcy nastanie zima, dlatego przypominam proekologiczny preparat do usuwania śniegu i gołoledzi, o handlowej nazwie lodołamacz . Lodołamacz ułatwi Wam odśnieżanie placów manewrowych, parkingów, schodów, chodników oraz dachów, nie wyrządzając szkód, jakie są następstwem stosowania powszechnie używanych do tego celu chlorków metali alkalicznych, tj, NaCl i CaCl2. Budowlańcy przy pomocy lodołamacza usuwają śnieg z szalunków przed betonowaniem. Lodołamacz kosztuje więcej, niż tzw. "sól drogowa", ale warto wydać nieco więcej pieniędzy jesienią i zimą na zakup tego preparatu, zamiast wiosną i latem następnego roku wydawać majątek na usuwanie szkód, jakie wyrządza każdej zimy tania "sól drogowa". Lodołamacz nie niszczy roślin, kostki brukowej, gresu, nie powoduje korozji stali ani metali nieżelaznych, nie drażni psich łap.