Favore.plBaza wiedzyInformatyka i telekomunikacja

"Sprzeda?" w artykułach z kategorii Internet (strona 4)

Dodaj zlecenie
  • Agregatory, czyli wszystko w jednym miejscu

    Autor: joasia20074   |   16 sty 2017, 12:38   |   Dział: Artykuły
    Najlepszymi przedstawicielami nurtu Web 2.0 w serwisach typu e-commerce są serwisy aukcyjne czy pozwalające zamieszczać ogłoszenia. Serwisy te są jednocześnie przedstawicielami całkiem nowego zjawiska w sieci jakimi są agregatory internetowe.
  • E - commerce zarabiaj w sieci

    Autor: jon-kwa   |   13 sty 2017, 15:24   |   Dział: Artykuły
    E-commerce  zarabiaj w sieciSerwisy e-commerce są to portale umożliwiające sprzedaż dóbr i usług, poprzez przyjmowanie zamówień, umożliwiając przy tym płatność bezgotówkową. Są to więc portale, które pozwalają przeprowadzić transakcje sprzedaży-kupna przy użyciu internetu.
  • Jak stworzyć sklep internetowy?

    Autor: ak488586   |   13 sty 2017, 14:55   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć sklep internetowy?Szukając pomysłu na biznes trafiłeś na sklep internetowy lub chcesz przenieść swoją działalność do sieci? Dobrzy przygotowany projekt to połowa sukcesu, trzeba jeszcze dowiedzieć się, jakie są kolejne etapy zakładania sklepu, czego nie można przeoczyć, aby pomysł wypalił i móc cieszyć się z przyszłych dochodów.
  • Otwarcie sklepu internetowego

    Autor: pbugaj006   |   13 sty 2017, 12:46   |   Dział: Artykuły
    Otwarcie sklepu internetowego Sklepy internetowe stają się z dnia na dzień coraz bardziej popularne. Coraz więcej ludzi korzysta z tej formy robienia zakupów. Nie ma w tym nic dziwnego, są łatwe, szybkie, bardziej komfortowe, a przede wszystkim tańsze od tradycyjnych zakupów.
  • Zakupy przez Internet

    Autor: ak488586   |   13 sty 2017, 11:12   |   Dział: Artykuły
    Zakupy przez InternetSiedząc w domu, przed ekranem monitora, można przeglądać oferty kupna/sprzedaży z całego świata. Nie jest przesadą stwierdzenie, że w internecie można kupić wszystko.
  • Siła internetowej sprzedaży

    Autor: spmedia   |   1 mar 2016, 12:34   |   Dział: Artykuły
    Siła internetowej sprzedażyMyślisz o sklepie internetowym dla swojej firmy? Twój sklep nie działa tak, jakbyś tego oczekiwał? Przeczytaj kilka zdań o sile internetowej sprzedaży.
  • Idealna strona internetowa

    Autor: Melonet   |   1 gru 2015, 10:34   |   Dział: Artykuły
    Idealna strona internetowaJak jest idealna strona internetowa taka która sprzedaje! Idealna nie znaczy wcale ładna strona internetowa ma być prosta i intuicyjna tak by każdy nowo odwiedzający wiedział w którym miejscu znajdzie informacje przydatne dla siebie. Sprawdźmy zatem co ma na to wpływ.
  • Bezpieczne zakupy w internecie, czyli jak zaszaleć bez ryzyka

    Autor: Kasiamer   |   3 gru 2014, 12:19   |   Dział: Artykuły
    Bezpieczne zakupy w internecie, czyli jak zaszaleć bez ryzykaZakupy internetowe cieszą się coraz większą popularnością. Nic dziwnego, skoro są łatwe (wystarczy jedno kliknięcie), szybkie (z tego samego powodu) i przyjemne (nie musimy ruszać się z domu). Jednak nie możemy zapominać, że sieć nie jest miejscem całkowicie bezpiecznym. I tak jak w supermarkecie może przyczaić się na nas złodziej, tak w sklepie internetowym może nas oszukać nieuczciwy sprzedawca. Jak się od tego uchronić, i przede wszystkim, nie zostać z pustym portfelem?
  • E - commerce zarabiaj w sieci

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 10:18   |   Dział: Artykuły
    E-commerce  zarabiaj w sieci Serwisy e-commerce są to portale umożliwiające sprzedaż dóbr i usług, poprzez przyjmowanie zamówień, umożliwiając przy tym płatność bezgotówkową. Są to więc portale, które pozwalają przeprowadzić transakcje sprzedaży-kupna przy użyciu internetu.
  • Strona internetowa elementem promocji

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 9:19   |   Dział: Artykuły
    Strona internetowa elementem promocji Najważniejszym elementem promocji w dzisiejszych czasach jest strona internetowa. Bez niej żadne przedsiębiorstwo nie ma szans utrzymać się na rynku i być konkurencyjnym wobec innych przedsiębiorstw. Strona internetowa jest niejako wizytówką firmy. Najczęściej potencjalny klient zanim osobiście zjawi się w siedzibie przedsiębiorstwa najpierw odwiedzi jego stronę www. Jest to jego pierwszy kontakt z firmą, jeśli strona przykuje jego uwagę oraz wzbudzi zainteresowanie, a przy tym nie stworzy kłopotów z odnalezieniem potrzebnych informacji, dużo większa jest szansa na nawiązanie współpracy tego klienta z firmą.