Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Oc" w artykułach z kategorii Kursy, szkolenia

Dodaj zlecenie
1 2 z 2  
  • Mów do mnie tak, czyli jak efektywnie komunikować się z klientem?

    Autor: aveex   |   25 kwi 2017, 15:01   |   Dział: Artykuły
    Mów do mnie tak, czyli jak efektywnie komunikować się z klientem? Za powodzenie sprzedaży w dużej mierze odpowiada klient. To on w sposób bezpośredni decyduje o tym, czy prowadzone przez sprzedawców działania będą przynosić zyski i staną się opłacalne. Co w takim razie, albo raczej kto sprawia, że jedni konsumenci do nas wracają, a inni nie? Jak skutecznie rozmawiać z klientem, by nie tyko kupił oferowany przez nas produkt, ale też zapamiętał, kto mu go sprzedał? Kuczem do odpowiedzi na te pytania jest efektywna komunikacja.
  • Poruszać głębokie struny w sercu człowieka storytelling w sprzedaży

    Autor: aveex   |   24 kwi 2017, 9:33   |   Dział: Artykuły
    Poruszać głębokie struny w sercu człowieka  storytelling w sprzedażyHistoria o staruszku, który udowadnia, że nigdy nie jest za późno na naukę języków obcych. Przekaz o dzieciach z różnych kultur, które dzięki wsparciu swoich mam, mimo przeciwności losu, mogły rozwinąć skrzydła w sporcie i wystąpić na Olimpiadzie. Opowieść o emerytowanym maratończyku w domu opieki, pokonującym ograniczenia miejsca, w którym się znajduje. Dlaczego powyższe fabuły, wzruszają, chwytają za serce, wzbudzają emocje, wywołują uśmiech, skłaniają do działania? Odpowiedź jest prosta: zostały stworzone zgodnie z zasadami storytellingu. To uniwersalne narzędzie perswazji zarówno w życiu codziennym, jak i biznesie.
  • Czy warto inwestować w szkolenia pracowników?

    Autor: jessicag   |   10 lis 2016, 10:22   |   Dział: Artykuły
    Czy warto inwestować w szkolenia pracowników?W obecnych czasach coraz większe znaczenie na rynku przedsiębiorstw ma ich zasób intelektualny, którego posiadanie warunkuje zdobycie i utrzymanie przewagi konkurencyjnej. Istotnym czynnikiem wpływającym na niego mają oczywiście szkolenia pracowników, które przynoszą jak najbardziej wymierne efekty.
  • Savoir vivre spotkania służbowego

    Autor: magdalenaokowska   |   6 lis 2015, 11:35   |   Dział: Artykuły
    Savoir vivre spotkania służbowegoPodczas spotkań służbowych istnieją niepisane reguły postępowania. Jak zachować się, aby uniknąć gafy?
  • Jak dobrze przemawiać publicznie?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 13:29   |   Dział: Artykuły
    Jak dobrze przemawiać publicznie?Przemawianie publiczne sporej większości społeczeństwa kojarzy się z czym nieprzyjemnym i stresującym. Czasem jednak trzeba stawić temu czoło i poprowadzić prezentację, nierzadko prezentację biznesową. Jak jednak się do tego zabrać, żeby wszystko poszło gładko, prosto i przyjemnie?
  • Jak powinno wyglądać skuteczne spotkanie biznesowe?

    Autor: JustynDrei   |   30 paź 2015, 10:29   |   Dział: Artykuły
    Jak powinno wyglądać skuteczne spotkanie biznesowe?Spotkania biznesowe często postrzegane są jako szansa na rozwój firmy, możliwość poznania ciekawych ludzi i zarazem potencjalnych partnerów biznesowych oraz sposób na promowanie własnej firmy. Niestety, w praktyce nie zawsze wygląda to tak kolorowo i zdarza się, że spotkania biznesowe są nudne, ich uczestnicy nie mogą doczekać się końca imprezy, a organizator traci swoje ciężko zarobione pieniądze, bo ma do opłacenia koszty wynajęcia sali, załatwienia cateringu i wielu innych rzeczy. Czy można się tego ustrzec i zwiększyć szanse na to, że spotkanie biznesowe będzie naprawdęudane? Okazuje się, że tak - wystarczy stosować się do kilku podstawowych zasad.
  • Błędy psychologiczne w ocenianiu pracowników

    Autor: nowak-jakub   |   23 paź 2015, 13:11   |   Dział: Artykuły
    Błędy psychologiczne w ocenianiu pracownikówOcenianie pracowników to bardzo odpowiedzialne zadanie dla każdego przedsiębiorstwa. Nieumiejętne zarządzanie zasobami ludzkimi może doprowadzić do większych szkód niż potencjalne korzyści, które firma mogłaby osiągnąć. Osoba oceniająca musi być obiektywna i dobrze zorientowana w celach, jakości wykonywaj przed pracowników pracy. Często do czynienia mamy jednak z subiektywizmem i różnego typu błędami.
  • Jak umiejętnie motywować pracowników?

    Autor: arbeta   |   20 paź 2015, 17:28   |   Dział: Artykuły
    Jak umiejętnie motywować pracowników?Motywowanie pracowników jest jednym z najtrudniejszych zadań, przed którymi stoi osoba kierująca zespołem. A jak wiadomo zadowolenie pracownika to jeden z pierwszych elementów, który prowadzi do uzyskania satysfakcji klienta.
  • Jak zorganizować konferencję? Kilka wskazówek

    Autor: JustynDrei   |   30 wrz 2015, 10:45   |   Dział: Artykuły
    Jak zorganizować konferencję? Kilka wskazówekOrganizacja efektywnej konferencji to nie tylko wynajem sali, zaproszenie gości i przygotowanie slajdów potrzebnych do wygłoszenia prelekcji. Warto zadbać o najdrobniejsze szczegóły, by uczestnicy dobrze czuli się podczas konferencji, oraz uniknąć nieprzewidzianych przeszkód i niespodzianek.
  • Po co pozycjonuje się strony?

    Autor: MarlenaM   |   24 kwi 2013, 17:24   |   Dział: Artykuły
    Po co pozycjonuje się strony? To wręcz zadziwiające, jak wiele działających w internecie firm całkowicie ignoruje konieczność pozycjonowania swojej strony. Zrozumiałe jest to wtedy, kiedy faktycznie jest to zrozumiałe z ideą firmy, a strona jest dostępna tylko dla określonej grupy osób (a więc nie ma potrzeby informowania o niej wszystkim poprzez wyszukiwarkę Google).
1 2 z 2