Favore.plBaza wiedzyEdukacja, nauka

"Sprzeda?" w artykułach z kategorii Kursy, szkolenia, konferencje

Dodaj zlecenie
  • Daj się zauważyć

    Autor: Kasiamer   |   6 sie 2015, 12:33   |   Dział: Artykuły
    Pozytywny wizerunek firmy jest jednym z głównych elementów, decydujących o sukcesie przedsiębiorstwa. Świadome budowanie relacji z otoczeniem oraz tworzenie spójnego obrazu firmy przekłada się na większe zaufanie konsumentów, skuteczniejszą sprzedaż i trwalsze kontakty z kontrahentami.
  • Na czym polega zarządzanie łańcuchem dostaw?

    Autor: LenaMikorosk   |   29 lip 2015, 10:31   |   Dział: Artykuły
    Zarządzanie łańcuchem dostaw (ang. Supply Chain Management (SCM)) zarządzanie przepływami między ogniwami łańcuchem dostaw. Co umożliwia? Planowanie, projektowanie, realizację, kontrolę oraz monitoring łańcucha dostaw, zajmuje się również przepływem usług, informacji i produktów. Wewnętrzne SCM obejmuje zagadnienia związane z zaopatrzeniem, produkcją i dystrybucją. Zewnętrzne SCM integruje przedsiębiorstwo z jego dostawcami i klientami.
  • Zwiększenie rezultatów sprzedaży

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 9:24   |   Dział: Artykuły
    Zwiększenie rezultatów sprzedażyKażdy sprzedawca robi wszystko, żeby osiągać jak najlepsze wyniki. Weryfikuje wiele różnych metod, sprawdza każde nowe pomysły. Robi to bo wie, że od tego zależą losy jego przedsiębiorstwa. Z kolei każdy dobry biznesmen dobrze wie, że w to, w co zawsze trzeba inwestować i na czym nie należy szukać oszczędności to szkolenia. Techniki sprzedaży to tutaj jedna z najważniejszych domen, w których firmy prowadzące treningi dla pracowników specjalizują się.
  • Zwiększenie efektów sprzedaży

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:56   |   Dział: Artykuły
    Zwiększenie efektów sprzedażyDobry sprzedawca dwoi się i troi, żeby osiągać jak najkorzystniejsze rezultaty. Próbuje różnych technik, analizuje każde obiecujące pomysły. Stara się bo jest pewien, że od tego zależą przyszłe lata jego firmy. Z drugiej strony dobry pracodawca dobrze wie, że w to, w co często należy inwestować i na czym nie można oszczędzać to szkolenia. Techniki sprzedaży to w tym miejscu jedna z najważniejszych dziedzin, w których organizacje prowadzące szkolenia dla pracowników specjalizują się.
  • Zbiór metod na zwiększenie rezultatów sprzedaży

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:49   |   Dział: Artykuły
    Zbiór metod na zwiększenie rezultatów sprzedażyKażdy sprzedawca dwoi się i troi, żeby osiągać jak najlepsze rezultaty. Próbuje różnych metod, analizuje każde obiecujące pomysły. Robi to gdyż wie, że od tego zależą przyszłe lata jego firmy. Z kolei każdy rozsądny biznesmen dobrze wie, że w to, w co zawsze trzeba wkładać i na czym nie należy szukać oszczędności to szkolenia. Techniki sprzedaży to tutaj jedna z najistotniejszych dziedzin, gdzie organizacje przeprowadzające treningi dla pracowników operują.
  • Skandaliczne braki w ebookach i kursach uczących copywritingu!

    Autor: konto_usuniete_17649   |   25 lut 2013, 12:43   |   Dział: Artykuły
    Skandaliczne braki w ebookach i kursach uczących copywritingu!Jeśli dokładnie wczytasz się w różne książki, ebooki oraz przyjrzysz się z bliska niektórym kursom, które obiecują, że nauczą Cię tego, w jaki sposób stworzyć skuteczniejszą ofertę sprzedaży, to szybko poczujesz, że brakuje w nich kilku kluczowych elementów koniecznych do osiągnięcia spójnej całości i do tego, by w ogóle mówić, że to zadanie może zakończyć się pełnym sukcesem.
  • Rozwiń skrzydła

    Autor: Hellach   |   20 mar 2012, 16:35   |   Dział: Artykuły
    Rozwiń skrzydłaCo dają nam szkolenia z zakresu umiejętności miękkich? Tworzą w nas to, jak się czujemy, jak możemy się dzięki temu zachowywać, jak reprezentujemy się na zewnątrz, jak tworzymy swój spójny wizerunek, wreszcie jak czujemy się w grupie, w której działamy. Żaden człowiek, mimo, że czasem bardzo by chciał nie działa w pojedynkę, ale uzależniony jest od różnych ludzi i sytuacji. Kompetencje miękkie stają się obecnie najważniejszymi kompetencjami zawodowymi.
  • Czego nie wiedzą słabi Telemarketerzy

    Autor: KasiK2_Ks   |   25 lis 2011, 10:25   |   Dział: Artykuły
    Czego nie wiedzą słabi TelemarketerzyNajskuteczniejsze techniki sprzedażowe to często takie, które sprawdzają się w życiu codziennym i których stosowanie odbywa się jakby poza naszą świadomością. Ich wielka siła wynika z tego, że działają w każdej sferze życia. Ta siła wynika z naturalnych odruchów i reakcji człowieka na bodźce. Jak opisywał Pawłow akcja, czyli bodziec i reakcja. Dzisiaj chciałabym omówić kilka narzędzi i strategii pomocnych w kontaktach z klientem, które skłonią go do skorzystania z Twojej oferty?