Favore.plBaza wiedzyPozostałe

"Dzie?" w artykułach z kategorii Praca (strona 3)

Dodaj zlecenie
  • Jak poradzić sobie z niemiłym rekruterem

    Autor: Kasiamer   |   13 kwi 2015, 8:41   |   Dział: Artykuły
    Dostałeś zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną w twojej wymarzonej firmie. Zrobiłeś wszystko, co w twojej mocy, żeby się do niej przygotować i pełen nadziei przychodzisz na spotkanie, a na miejscu okazuje się, że rekruter jest niechętny, a nawet niemiły. Co możesz zrobić w takiej sytuacji, aby wzbudzić w nim zainteresowanie i uratować swoją szansę na pracę?
  • Jestem nieśmiały. Jak negocjować pensję?

    Autor: GosiaT   |   20 mar 2015, 8:37   |   Dział: Artykuły
    Wreszcie nadszedł ten dzień. Po długotrwałym odpowiadaniu na oferty pracy, po wielu wysłanych aplikacjach i odbytych rozmowach kwalifikacyjnych firma twoich marzeń zaproponowała ci stanowisko. Pozostała jeszcze jedna kwestia, czyli ustalenie wynagrodzenia.
  • Efektywne planowanie pracy

    Autor: GosiaT   |   12 mar 2015, 9:26   |   Dział: Artykuły
    Długie godziny pracy wcale nie gwarantują wspaniałych efektów. Jeśli chcemy osiągać sukcesy, lepszym (i mniej męczącym) sposobem będzie inteligentne planowanie działań. Brak nadgodzin, świetne rezultaty oraz zadowolenie z pracy - to możliwe!
  • Stawiać na wykształcenie czy doświadczenie

    Autor: jbrozek   |   21 lut 2015, 21:52   |   Dział: Artykuły
    Stawiać na wykształcenie czy doświadczenieW obecnych czasach bardzo wielu młodych ludzi decyduje się na to, aby wcześniej pójść do pracy. Rezygnują ze studiów lub przechodzą na studia zaoczne. Uważają, że lepiej jest mieć doświadczenie i wykształcenie, bo to jest ważniejsze dla potencjalnych pracodawców.
  • Podstawy dobrej organizacji dnia w pracy

    Autor: karolinau   |   20 lut 2015, 15:52   |   Dział: Artykuły
    Podstawy dobrej organizacji dnia w pracy Działania podjęte w celu efektywnego zarządzania czasem poprawiają twoją wydajność. Planując obowiązki jesteś w stanie wykonać ich więcej. Korzyści dostrzeżesz bardzo szybko. Przy organizacji czasu najważniejsza jest systematyczność i konsekwencja. Źle zorganizowana osoba podwaja wysiłek, a efekty jej pracy nie są zadowalające.
  • Cechy dobrego kierownika

    Autor: karolinau   |   20 lut 2015, 15:44   |   Dział: Artykuły
    Cechy dobrego kierownikaOd zawsze narzeka się na swojego szefa. Bardzo rzadko w towarzystwie ktoś wychwala swojego przełożonego. Jakie cechy powinien mieć dobry kierownik?
  • Oznaki, że czas na urlop

    Autor: karolinau   |   20 lut 2015, 15:38   |   Dział: Artykuły
    Oznaki, że czas na urlop Poświęcasz zbyt dużo czasu na pracę? Jeśli masz poniższe objawy to grozi ci wypalenie zawodowe, a nawet depresja. Wtedy czym prędzej wybierz się na urlop.
  • Plusy i minusy pracy w korporacji

    Autor: karolinau   |   19 lut 2015, 16:41   |   Dział: Artykuły
    Plusy i minusy pracy w korporacjiPraca w korporacji to pewien prestiż i duże zarobki. Daje możliwość rozwoju i awansu. Wydaje się być wymarzonym miejscem pracy, ale dlaczego tak wiele osób odchodzi z korporacji? Czy rzeczywiście korporacja wykańcza człowieka psychicznie?
  • Jak napisać dobre cv?

    Autor: konto_usuniete_437008   |   19 lut 2015, 13:01   |   Dział: Artykuły
    Jak napisać dobre cv?Skończyłeś właśnie studia teraz czas na znalezienie dobrej pracy. Od czego zacząć? Oczywiście od napisania CV. Nie chcesz jednak zwykłego dokumentu opisującego, w jakich szkołach się uczyłeś, chcesz świetnie uformowanej reklamy samego siebie, która przekona potencjalnego pracodawcę o tym, że naprawdę warto cię zatrudnić. Jak napisać takie CV?
  • Student szuka pierwszej pracy

    Autor: GosiaT   |   4 lut 2015, 8:54   |   Dział: Artykuły
    Dyplom (prawie) w ręku i usilne poszukiwanie pracy - z taką sytuacją zmaga się coraz więcej młodych ludzi. Niektórym udaje się już za pierwszym podejściem, innym za dziesiątym, a jeszcze inni bardzo długo czekają na swoją szansę, wysyłając ogromne ilości CV. Należysz do ostatniej grupy? Zastanawiasz się, w jaki sposób mógłbyś przyspieszyć znalezienie pracy?