Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Kup" w artykułach z kategorii Reklama, marketing (strona 3)

Dodaj zlecenie
  • Budżet reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:42   |   Dział: Artykuły
    Budżet reklamy          Budżet reklamowy może być napisany przed lub po tym, jak właściciel firmy opracował strategię reklamową. Kiedy podjąć decyzję budżetowe zależy od znaczenia reklamy i dostępnych zasobów do prowadzenia działalności gospodarczej. Jeśli na przykład firma wie, że ma tylko pewną kwotę pieniędzy na reklamę, wtedy budżet będzie miał tendencję do dyktowania tego, jak reklama ma być rozwijana i co będzie ogólnym celem marketingowym. Z drugiej strony, jeśli firma ma nieco dostępnych środków, strategia reklamowa może być opracowana w celu spełnienia wcześniej określonych celów marketingowych. Dla małych firm, jest to zwykle najlepiej ułożyć budżet reklamowy na wczesnym etapie procesu reklamowego.
  • Grupa docelowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:26   |   Dział: Artykuły
    Grupa docelowa       Grupą docelową jest kompleksowa i złożona grupa osób. Obejmuje ona tych, którzy ostatecznie kupują produkt, jak również tych, którzy decydują że produkt będzie kupiony (ale nie fizycznie go kupią), i tych, którzy mają wpływ na zakupy produktów, jak: dzieci, współmałżonkowie i przyjaciele.
  • Strategia szczegółowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:22   |   Dział: Artykuły
    Strategia szczegółowaStrategia reklamowa jest to kampania opracowana w celu komunikowania pomysłów dotyczących produktów i usług do potencjalnych konsumentów w nadziei na przekonanie ich do zakupu tych produktów i usług. Strategia ta, kiedy zbudowana jest w sposób racjonalny i inteligentny, będzie odzwierciedlać też inne uwarunkowania biznesowe (całkowity budżet, wysiłki nakierowane na rozpoznawalność marki) i cele (ulepszenie wizerunku na rynku, wzrost akcji).
  • Strategie reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:13   |   Dział: Artykuły
    Strategie reklamyStrategie reklamowe stanowią metody, które reklamodawcy wykorzystują, by przekonać nabywców do zakupu swoich produktów. Często zdarza się, że reklamodawcy będą używać sprawdzonych strategii perswazji w swoich materiałach reklamowych. Na przykład, mogą przyjąć strategię mody i próbować pokazywać nabywców, tak jak gdyby to każdy kupował reklamowany produkt i, w rezultacie, widz powinien też.
  • Kampania reklamowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:02   |   Dział: Artykuły
    Kampania reklamowaJak dobrze twoje reklamy i promocje docierają do klientów pozwoli ostatecznie ustalić, jak skuteczna jest twoja strategia marketingowa. Staje się to Twoim obowiązkiem by podtrzymywać zdobyty rynek i kontynuować dalszą ekspansję, a także wprowadzać innowacyjne produkty do twojej oferty. Pamiętaj, że celem reklamy i strategii promocyjnej jest tworzenie świadomości produktu, aby wzbudzić potrzeby i oczekiwania klientów do konsumpcji oraz stworzenie lojalnego strumienia zadowolonych klientów, którzy nadal będą patronować firmie.
  • Zakupy stacjonarne czy online?

    Autor: Pustebrzmienie   |   1 sie 2014, 15:05   |   Dział: Artykuły
    Zakupy stacjonarne czy online?Posiadając internet coraz częściej rezygnujemy ze zwykłych zakupów. W szczególności grupa wiekowa od 20 do 35 roku życia jest bardzo zaangażowana jeśli chodzi o kupowanie za pośrednictwem internetu. Jednak czasami nie możemy się zPosiadając internet coraz częściej rezygnujemy ze zwykłych zakupów. W szczególności grupa wiekowa od 20 do 35 roku życia jest bardzo zaangażowana jeśli chodzi o kupowanie za pośrednictwem internetu. Jednak czasami nie możemy się zdecydować co jest dla nas lepsze w pewnych kategoriach produktów. decydować co jest dla nas lepsze w pewnych kategoriach produktów.
  • Kupuję to, co widzę

    Autor: tur14   |   14 lip 2014, 12:53   |   Dział: Artykuły
    Kupuję to, co widzęPowiedzmy sobie szczerze: Sprzedawanie w Internecie towarów bez zdjęć byłoby nonsensem. Jako firma, musimy wczuć się w rolę klienta, który, chce widzieć, co kupuje. Fotografie są najważniejszą wizytówką produktu od tego jak atrakcyjnie zostanie przedstawiony, zależy czy klient zainteresuje się naszą ofertą czy nie.
  • Jak unowocześnić swój sklep internetowy?

    Autor: Pustebrzmienie   |   23 cze 2014, 16:48   |   Dział: Artykuły
    Prowadzisz swój mały biznes w Internecie. Bez względu na to, co sprzedajesz, możesz zwiększyć podaż. Jak? Odpowiednio modernizując sklep, tj. stronę internetową. O co zadbać, by była ona atrakcyjna i przejrzysta dla klienta? Najlepiej zrobić ankietę dołączoną do informacji zwrotnej zakupu. Trzeba jednak wziąć pod uwagę fakt, że nie każdy klient wypełni ankietę. Chętnych do tego typu aktywności jest zazwyczaj mało. Ważne więc, by była ona krótka i dobrze skonstruowana. Podobnie jak strona, po której poruszanie się nie powinno sprawiać klientowi kłopotu. Lawirowanie po jej zakładkach, powinno stać się przyjemnością, a nie być koniecznością. Poniżej kilka rad, jak tego dokonać i na co zwrócić uwagę.
  • Kupuję człowieka, nie markę

    Autor: lovemarketing   |   8 lis 2013, 13:02   |   Dział: Artykuły
    Kupuję człowieka, nie markęJak mówi John Mc Kean autor przełomowego dzieła: Customers Are People The Human touch, które rzuciło całkowicie nowe spojrzenie na zagadnienia sprzedaży i marketingu, 70% naszych decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o to, jak jesteśmy traktowani jako ludzie, a tylko 30% bazuje na właściwościach produktu".
  • Jakość jako kluczowy element pozyskiwania klienta

    Autor: konto_usuniete_354774   |   3 cze 2013, 16:10   |   Dział: Artykuły
    Jakość jako kluczowy element pozyskiwania klientaObecnie rynek dóbr i usług zalewany jest z każdej strony przez różnego rodzaju firmy, przedsiębiorców, którzy w tym momencie są w stanie zaoferować potencjalnemu klientowi praktycznie wszystko. Napływ firm na rynek jest tak duży, że konsumenci nie wiedzą momentami co kupować, więcej czasu spędzają na dokonaniu wyboru niż na korzystaniu z tego co chcieli nabyć. Tym bardziej się zastanawiają jeżeli przychodzi zetknąć im się z tym samym produktem innego producenta. Mają oni bowiem wtedy pewien zarys tego czego mogą się spodziewać po danym produkcie lub usłudze.