-
Założenie nowej firmy to wielkie wyzwanie dla każdego przedsiębiorcy. Musi on wiedzieć, jakie podjąć kroki, aby firma odniosła sukces, na którym mu zależy. Aby firma mogła odnieść sukces, musi być przede wszystkim oryginalna.
-
Tajemnicą sukcesu reklamy drukowanej są dobrze dobrane proporcje pomiędzy grafiką i tekstem. Dzięki temu zwiększamy szansę na to, że potencjalny klient dostrzeże naszą reklamę i zinterpretuje ją tak, jak chcemy. Jak osiągnąć taki efekt?
-
Piszesz bloga lub prowadzisz stronę, ale nie wiesz, co zrobić, by zanotować większą liczbę odwiedzających? Załóż fanpage na Facebooku, powiadamiaj o nowych postach, załączaj odnośniki. Dzięki temu zachęcisz swoich znajomych do wejścia na twojego bloga / stronę.
-
Uruchamianie strony firmy w Internecie oznacza czasem popełnianie wielu błędów, które mogą zakłócać prawidłowe funkcjonowanie serwisu oraz przyczynić się do obniżenia jego jakości w oczach odbiorców. W rezultacie obniżają się korzyści, jakich oczekuje właściciel witryny i firmy.
-
Sieć stała się jednym z głównych obszarów działania reklamy. Większość firm nie może sobie już dziś wyobrazić kampanii marketingowej bez internetu. A dla tych, którzy jeszcze nie zdecydowali się, czy zainwestować w reklamę internetową, mamy zestawienie wszystkich argumentów za i przeciw.
-

Mała firma często nie dysponuje możliwościami pozwalającymi uruchomić kampanię reklamową w mediach, zresztą takie przedsięwzięcie nie ma większego sensu.
-
Obcowanie z ludźmi to rzecz niezwykle interesująca, a interakcje z klientami należą do najciekawszych tematów. Poznawanie osobowości konsumenta jest nie tylko intrygującym, ale także koniecznym procesem, aby móc dokładnie spełnić jego oczekiwania.
-
Większość z nas uważa, że nie jest podatna na reklamę i widząc ją w telewizji czy na ulicy. Jednak prawda jest taka, że nawet nie zdajemy sobie sprawy z siły reklamowego przekazu oraz jego wpływu na podejmowane przez nas decyzje. Jakie reklamy do nas najbardziej trafiają?
-

Banery o nośnik reklamowy stosowany od dawna. Jednak nie jest to po prostu zwykły kawałek papieru z nadrukiem. Jak zatem zaprojektować baner, który przyciągnie uwagę, zaciekawi i tym samym zrealizuje swój cel reklamowy?
-

Każdy właściciel sklepu dąży do tego, aby pozyskać jak najwięcej klientów dla swojego asortymentu. Marketing i promocja jest zatem nieodłącznym elementem jego funkcjonowania. Warto jednak pamiętać o tym, że promowanie sklepu stacjonarnego nie jest zadaniem prostym i wymaga przygotowania odpowiedniej strategii marketingowej. Zobacz, jakie mamy na to pomysły.