Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Serwis" w artykułach z kategorii Reklama, marketing

Dodaj zlecenie
1 2 3 z 3  
  • Jak prowadzić firmowego bloga?

    Autor: KarolinaRoksela   |   5 sie 2021, 10:45   |   Dział: Artykuły
    Jak prowadzić firmowego bloga? 22,2 miliarda wpisów tworzonych każdego dnia odwiedza 409 milionów czytelników te imponujące liczby pokazują ogromny potencjał drzemiący w content marketingu. Jeżeli chcesz z niego skorzystać, to musisz stworzyć firmowego bloga. Jest on bowiem szansą na pozyskiwanie nowych klientów i promocję biznesu w sieci. Sprawdź, jak tworzyć dobre treści i prowadzić własną bazę wiedzy.
  • 7 powodów, dla których warto prowadzić firmowego bloga

    Autor: KarolinaRoksela   |   29 kwi 2021, 14:40   |   Dział: Artykuły
    7 powodów, dla których warto prowadzić firmowego blogaStrona internetowa to klucz do sukcesu biznesu w sieci. Odpowiednia witryna nie realizuje jednak wszystkich celów marketingowych, które można osiągnąć, tworząc firmowego bloga. Choć efekty tej formy content marketingu nie są widoczne natychmiast, to mogą przerosnąć najśmielsze oczekiwania. Sprawdź, dlaczego warto tworzyć dobre treści. Poznaj zalety popularnego narzędzia każdego marketera.
  • Skuteczna reklama w Internecie

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 12:10   |   Dział: Artykuły
    Skuteczna reklama w InterneciePomimo tego, że internet ma wszelkie predyspozycje do osiągnięcia statusu medium idealnego, tak najlepsza nawet promocja produktu może zostać zniweczona przez źle zaplanowaną lub przeprowadzoną kampanię reklamową.
  • Pozycjonowanie - bądź odwiedzany!

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:32   |   Dział: Artykuły
    Pozycjonowanie- bądź odwiedzany! Pozycjonowanie jest to działanie mające na celu umieszczenie odnośnik do naszego serwisu w jak najwyższej lokacie podczas wyszukiwania przez przeglądarki internetowe, fachowcy nazywają to SEO od Search Engine Optymization. Idealnym stanem jest gdy nasz serwis jest wyświetlana na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.
  • Strony wizytówki jako skuteczna forma promocji

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:28   |   Dział: Artykuły
    Będąc właścicielem przedsiębiorstwa, nie koniecznie musimy tworzyć cały funkcjonalny serwis, prowadzony i aktualizowany, do którego będziemy na bieżąco redagować teksty, ocierając się o ideę serwisu informacyjnego- no bo, o czym można pisać będąc właścicielem tartaku?
  • Marketing w mediach społecznościowych

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 10:00   |   Dział: Artykuły
     Marketing w mediach społecznościowych Wraz z rozwojem technologii Web 2.0 zaczęły powstawać serwisy, w których ogromna rolę rozpoczęła pełnić interakcja, spychając statyczne treści na margines. Dzięki asynchronizacji działań (technologia AJAX itp.) i aktualizacji treści serwisu, która jednocześnie mogła być wprowadzana i modyfikowana przez użytkowników krańcowych, zaczęto korzystać z tego typu portali w celu komunikacji.
  • Start - up - świetny start dla przedsiębiorców !

    Autor: unabellasorpresa   |   13 sty 2017, 13:00   |   Dział: Artykuły
     Start-up- świetny start dla przedsiębiorców !Pojęcie Start-up pojawiło się w sieci stosunkowo nie dawno i odnosi się do małych przedsiębiorstw, które swoją działalność opierają na świadczeniu usług online- na przykład stworzyli i udostępniają narzędzia do zarządzania projektami IT.
  • Dlaczego warto zaistnieć w sieci?

    Autor: unabellasorpresa   |   13 sty 2017, 12:36   |   Dział: Artykuły
    Dlaczego warto zaistnieć w sieci?Często można spotkać się z twierdzeniem, że żyjemy w dobie powszechnego dostępu do informacji. Trudno się nie zgodzić z tym twierdzeniem, wystarczy rozejrzeć się dookoła. Można nawet spróbować pójść krok dalej i wysunąć bardziej radykalną teorię, iż żyjemy nie tyle w dobie powszechnego co przymusowego dostępu do informacji.
  • Jak promować sklep internetowy

    Autor: SafariS   |   15 gru 2015, 7:16   |   Dział: Artykuły
    Jak promować sklep internetowyObecnie sklepy internetowe przeżywają prawdziwy boom. Mamy bowiem coraz większe zaufanie do zakupów online, a większość z nas ma już swoje sprawdzone sklepy, w których często dokonuje zakupów i na których się nie zawiodła. Konkurencja jest więc duża i to właściwie w każdej branży.
  • Reklama w Internecie

    Autor: Melonet   |   13 lis 2015, 11:31   |   Dział: Artykuły
    Reklama w InternecieOczywistym faktem jest, że reklama jest dźwignią handlu - istotą jest jednak odpowiednia reklama, która przyniesie nam realne korzyści w postaci nowych klientów, zamówień ale również wzmocni wizerunek firmy. Internet to medium, które jest uniwersalne, a możliwości reklamowych jest cała masa.
1 2 3 z 3