Przy promocji sklepu (czy to stacjonarnego czy internetowego) ważne jest nie tylko to, żeby przyciągnąć klientów, ale i żeby utrzymać ich potem przy sobie. O takich podstawach jak dbałość o jakość produktu i obsługi nawet nie wspominam. Dobrze, żeby sama konstrukcja sklepu była przyjazna klientowi - dobry podział na kategorię, wyszukiwarka, prosty proces składania zamówienia. Ja przez jakiś czas korzystałam też z mailingu z promocjami/nowościami, ale w sumie nie widziałam większych efektów. Wszystkie tego typu informacje wędrują też na mojego fanpage'a (również dobry sposób promocji, tylko trzeba temu trochę czasu poświęcić i o to dbać), ale wiadomo, że to może zaginąć wśród fejsbukowych powiadomień. Prowadzę swój sklepik już prawie 3 lata i najskuteczniejszy w tym obszarze jak dla mnie okazał się marketing sms. Ja korzystam akurat z usług, mają bardzo prosty w obsłudze panel klienta i wychodzi bardzo tanio. Wystarczy wprowadzić swoją bazę kontaktów i można wysyłać wiadomości o dowolnej treści. Aktualnie mają też promocję na darmowy nr ShortCode, dzięki któremu klienci sami mogą się dopisać do naszej bazy - wystarczy go umieścić na stronie sklepu. Ja jestem zadowolona, klienci też
A, co do tej konstrukcji sklepu jeszcze. NAPRAWDĘ warto zainwestować w agencję, która dobrze się tym zajmie, bo jak widzę niektóre strony, to mi witki opadają
Klient na pewno nie poleci nas innym, jeśli nawet nie będzie mógł znaleźć interesującego produktu.