Uczestnicy:
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami bezpośrednio lub przez telefon.
Cele szkolenia:
► Przygotowanie pracowników do telefonicznej obsługi Pacjentów
► Przećwiczenie umiejętności sprzyjających efektywnej komunikacji przez telefon
► Przekazanie wiedzy na temat technik i narzędzi wykorzystywanych podczas telefonicznej obsługi Pacjenta
Korzyści dla firmy:
► Poprawa wizerunku firmy
► Zmniejszenie ilości wpływających reklamacji
► Wzrost satysfakcji Pacjentów z poziomu obsługi
► Profesjonalna obsługa Pacjentów
► Poprawa jakości prowadzonych rozmów telefonicznych
► Skrócenie średniego czasu obsługi pacjenta
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.