favore.pl
Skuteczna windykacja przez negocjacje

Skuteczna windykacja przez negocjacje nr 66122

Lokalizacja: Kraków (woj. małopolskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 280 / osoba
Użytkownik
avenhansen ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Sendorek
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
30-053 Kraków

tel: 0515 212 4510515 212 451
tel: 12 399 41 9012 399 41 90
fax: 12 383 23 45
www.szkolenia.avenhansen.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
cz: 10:00-18:00
pt: 09:00-17:00
Zawsze do dyspozycji naszych Klientów
rozwiń
OPIS USŁUGI
Wyślij e-mail
Po ukończeniu zajęć uczestnicy będą potrafili przygotować się do negocjacji, określić obszary, cele, zmienne negocjacyjne, pozycje wyjściowe i ich zakresy, oraz nauczą się handlować ustępstwami dzięki nadaniu wag zmiennym.
 

Korzyści dla uczestników:

 
Kontrola wpływu emocji i procesu.
Dążenie do efektywnego zakończenia negocjacji.

Uczestnicy zorientują się kiedy, gdzie, jak i z kim prowadzić spotkania i rozmowy w sprawie płatności, jak unikać typowych błędów w negocjacjach windykacyjnych, oraz zdiagnozują osobisty styl negocjatora.
 

Szkolenia polecamy dla:

 
Handlowcy, przedstawiciele.
 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

 
Szkolenie będzie prowadzone metodami warsztatowymi w oparciu o aktywną pracę uczestników.
 

Program szkolenia:

 
  1. Wprowadzenie
    • Windykacja jako sytuacja konfliktowa
    • Dlaczego kontrahenci nie płacą
    • Dlaczego windykujemy należności, Konflikt interesów
    • Zachowanie stron w konflikcie
    • Sytuacje nienegocjacyjne i inne sposoby rozwiązania
    • Czym są negocjacje
  2. Dobry negocjator
    • Rola początkowych nastawień
    • Komunikacja w sytuacjach konfliktowych
    • Sposoby rozwiązywania konfliktów na tle płatności
    • Style efektywny negocjatora
    • Cechy zachowania i umiejętności dobrego negocjatora
    • Postawy, jakie przyjmujemy w procesie - analiza
    • Kto powinien prowadzić negocjacje , kiedy i jak je rozpocząć, z kim rozmawiać
    • Podstawowe cele racjonalnych negocjacji windykacyjnych
    • Procedury: (list, rozmowa telefoniczna, spotkanie.)
  3. Rozpoznawanie zachowań
    • Środki rozmowy i negocjacji
    • Mowa ciała oraz przestrzeń (manewry krzesłem, biurkiem oraz rekwizytami) - jako środek kształtowania wzajemnego nastawienia
    • Siła przekazu słownego
    • Aktywne słuchanie, jako podstawa dialogu
    • Reżyserowanie rozmowy POP
  4. Narzędzia
    • Arkusze przygotowania i analizy
    • Radzenie sobie z krytyka i agresja dłużnika, łagodzące komunikaty w rozmowie z dłużnikiem język perswazji
    • Studium przypadku
  5. Propozycje i ustępstwa
    • Co zrobić, żeby nie windykować należności stereotypy w relacjach
    • Negocjacje windykacyjne, Windykacja, Sąd, Egzekucja
    • Sytuacja prawna stron
    • Rola ustępstw w procesie negocjacji, czyli dlaczego czynimy ustępstwa
    • Jak i kiedy ustępować
  6. Podstępy
    • Rozpoznanie, Radzenie sobie z takim zachowaniem dłużnika
    • Jak stawiać i reagować na triki i manipulacje
    • Presja, kiedy ją stosować i jak jej unikać
    • Pułapki negocjacyjne stosowane przez klientów i sposoby radzenia sobie z nimi
    • Przygotowanie umowy
    • Co gdy się nie reaguje
 

Szkolenie prowadzi:

 

Dobrosław Wójcik
Wyślij e-mail

 


Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:
Wyślij e-mail
oraz do kontaktu z naszym Doradcą Klienta ds. Szkoleń - Panią Aleksandrą Pomykaj, pod adresem mail:

Wyślij e-mail

lub numerami telefonów:

Wyślij e-mail /91, Wyślij e-mail

 


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 280 / osoba
Użytkownik
avenhansen ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Sendorek
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
30-053 Kraków

tel: 0515 212 4510515 212 451
tel: 12 399 41 9012 399 41 90
fax: 12 383 23 45
www.szkolenia.avenhansen.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
cz: 10:00-18:00
pt: 09:00-17:00
Zawsze do dyspozycji naszych Klientów
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU avenhansen
brak opinii pozytywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Skuteczna windykacja przez negocjacje - galeria
Skuteczna windykacja przez negocjacje Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 4)
Poprzednia usługa: Usługi Budowlane - KOMPLEKSOWE WYKAŃCZANIE WNĘTRZ   Następna usługa: Tanie noclegi Kraków