favore.pl
Motywowanie i ocenianie pracowników

Motywowanie i ocenianie pracowników nr 66141

Lokalizacja: Kraków (woj. małopolskie)Więcej: Hotel *** w centrum Krakowa lub każde inne miejsce (przy szkoleniach zamkniętych)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 280 / osoba
Użytkownik
avenhansen ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Sendorek
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
30-053 Kraków

tel: 0515 212 4510515 212 451
tel: 12 399 41 9012 399 41 90
fax: 12 383 23 45
www.szkolenia.avenhansen.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
Zawsze do dyspozycji naszych Klientów
rozwiń
OPIS USŁUGI
Zapraszamy na naszą stronę internetową:
Wyślij e-mail
Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom skutecznych zasad motywowania pracowników, a także praktyczne przećwiczenie konkretnych elementów, związanych z motywowaniem. Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia związane z teoriami motywacyjnymi, praktycznym motywowaniem pracowników, prowadzeniem rozmów oceniająco-motywujących, a także systemami motywacyjnymi i praktycznymi rozwiązaniami stosowanymi w firmach.
 

Korzyści dla uczestników:

 
Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:
  • Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modele
  • Zastosować zasady motywowania pracowników
  • Przedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjne
  • Skutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywujące
  • Dopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmie
  • Ominąć przeszkody, które pojawiają sie podczas motywowania
  • Dopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnego
 

Szkolenia polecamy dla:

 
Szkolenie skierowane jest do kadry zarządzającej, przede wszystkim do kierowników i menedżerów, a także do wszystkich tych, którzy pragną poznać zasady i teorie motywacyjne.
 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

 
Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.
  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • odgrywanie scenek/ról
  • praca z kamerą video
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów
 

Program szkolenia:

 
  1. Podstawowe teorie motywacyjne
    • Teoria Maslowa
    • Teoria Herzberga
  2. Zasady motywowanie pracowników
    • Motywowanie przez nagradzanie i karanie
    • Pomysły na działania motywujące
  3. Komunikacja z pracownikiem

  4. Motywowanie pracownika w oparciu o model kierowania Blancharda

  5. Kultura organizacyjna w motywowaniu pracowników (wartości, normy, wytwory)

  6. Dostosowanie działań zarządczych do indywidualnych zachowań pracowników

  7. Prowadzenie rozmów motywująco-oceniających z pracownikiem
    • Efektywna rozmowa
    • Etapy prowadzenia rozmowy
  8. Systemy motywacyjne
    • Motywacyjny system wynagradzania za pracę
    • Planowanie ścieżek rozwoju i kariery
    • Zaangażowanie stopniowane
  9. Błędy w motywowaniu pracowników

  10. Reguły skutecznego motywowania

  11. System oceny pracowników, jako element motywowania





Opinia o szkoleniu

"Chciałam bardzo podziękować za szkolenie.
(...) szkoleniem jestem zachwycona.

Uczestniczyłam już w kilku szkoleniach menadżerskich. Jednakże szkolenie zorganizowane przez Państwa firmę było najlepsze.
Dotychczas uczestniczyłam w szkoleniach zorganizowanych na ok 12 - 15 osób już wiem że to się nie sprawdza.
Mała grupa, zorganizowana przez Państwa dała szansę wszystkim uczestniczyć w zajęciach praktycznych, których było bardzo dużo i z których osobiście wiele wyniosłam. Ponadto odgrywane przez uczestników scenki były idealnie dobrane do potrzeb tematu oraz zagadnień życiowych występujących w firmach.
Jestem pod ogromnym wrażeniem umiejętności Pani trener - Aleksandry Chrapko - przekazywała wiedzę teoretyczną ciekawie i zwięźle, popierała dużą ilością przykładów. Styl prowadzenia zajęć był bez zarzutu różnorodna forma zadań do wykonania przez grupę powodowała, że nie było nudy ani sztucznego przedłużania gdzie na ogół uczestnicy myślą tylko o jednym - aby się już skończyło. W zajęciach nie występowały "dłużyzny".
Poza tym niezmiernie miło było słuchać i patrzeć na osobę, która z ogromnym entuzjazmem i zaangażowaniem prowadzi zajęcia, bo chce uczestnikom coś przekazać, a nie tylko zrobić swoje.
Gratuluję Państwu takiego pracownika i tak dobrze przygotowanego programu szkolenia.
Jeszcze raz dziękuję za szkolenie."

Uczestniczka szkolenia otwartego: "Motywowanie i ocenianie pracowników"

 

Dodatkowe informacje:


Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań dla Waszego zadowolenia i najlepszych efektów Wyślij e-mail .

 

Harmonogram szkolenia:


I dzień: 10:00 - 18:00
II dzień: 09:00 - 17:00

W ramach szkolenia gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Profesjonalizm trenera
  • Ciekawe materiały szkoleniowe
  • Dyplomy ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne Wyślij e-mail , stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby. Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeniami i wnioskami z innymi uczestnikami szkolenia:

    Wyślij e-mail
Oraz:
  • Dwie przerwy kawowe - w każdym dniu
  • Smaczne obiady
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach. Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum Krakowa. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg (zapewniamy wtedy darmowy dowóz taksówką na szkolenie)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu w Krakowie - doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Wyślij e-mail

 

Dbamy o zagospodarowanie Państwa wolnego czasu po dniu szkolenia:


Wyślij e-mail

Wszelkich, szczegółowych informacji udzieli Państwu nasz Opiekun szkolenia:

Aleksandra Pomykaj

Manager ds. Organizacji Szkoleń
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail

Elżbieta Zwolak

Doradca Klienta ds. Szkoleń
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail

 

 

Dbamy o wygodę naszych Klientów, dlatego hotele, w których organizujemy szkolenia otwarte mają bardzo dobrą lokalizację:


Wyślij e-mail
 

 

Szkolenie prowadzi:

Aleksandra Chrapko
Wyślij e-mail



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 280 / osoba
Użytkownik
avenhansen ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Sendorek
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
30-053 Kraków

tel: 0515 212 4510515 212 451
tel: 12 399 41 9012 399 41 90
fax: 12 383 23 45
www.szkolenia.avenhansen.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
Zawsze do dyspozycji naszych Klientów
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU avenhansen
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Motywowanie i ocenianie pracowników - galeria
Motywowanie i ocenianie pracowników Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 11)
Poprzednia usługa: Drewno kominkowe i opałowe   Następna usługa: Wodzirej Toruń Dj Bydgoszcz kujawsko - pomorskie