Anna Sendorek AVENHANSEN Sp. z o.o. Wyślij e-mail ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9 30-053Kraków tel: 0515 212 4510515 212 451 tel: 12 399 41 9012 399 41 90 fax: 12 383 23 45 www.szkolenia.avenhansen.pl Pokaż na mapie Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt:10:00-18:00
sb:10:00-14:00
Zawsze do dyspozycji naszych Klientów
rozwiń
OPIS USŁUGI
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z filozofią i podstawowymi zasadami zarządzania opartego na japońskich technikach. Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia dotyczące technik 5S oraz Kół Jakości, które mają ogromny wpływ na podnoszenie jakości w organizacji.
Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:
Określić zasady i filozofię techniki 5S i Kół Jakości
Przygotować siebie i pracowników do wprowadzenia systemów
Zbudować procedury pracy w systemie 5S
Przygotować zespól do pracy zgodnie z zasadami Kół Jakości
Generować pomysły i rozwiązania problemu w oparciu o kreatywne myślenie i technikę diagramu „rybiej ości”
Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie skierowane jest do kadry zarządzającej i pracowników, którzy chcą zdobyć podstawowe informacje związane z japońskimi technikami 5S i Kołami Jakości.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:
dyskusje
studium przypadku
ćwiczenia indywidualne i grupowe
kwestionariusze i testy zachowań
odgrywanie scenek/ról
gry symulacyjne
burze mózgów
Program szkolenia:
Wprowadzenie do japońskich technik 5S
Filozofia japońskich technik 5S
Składniki 5S
System żółtej i czerwonej kartki
Techniki organizacji pracy
Koła jakości – współpraca interdyscyplinarna
Filozofia i potrzeba tworzenia Kół jakości
Zasady tworzenia Kół jakości
Współpraca w Kole jakości
Generowanie pomysłów i rozwiązań problemów w Kołach Jakości
Diagram Ishikawy – technika wspomagająca dochodzenie do przyczyn problemów
Kreatywne myślenie podczas spotkań Kół Jakości
Czym jest kratywne myślenie
Teoria dwóch półkul mózgowych
Techniki pobudzające kreatywne myślenie
Sztuka rozwiązywania problemów
Zasady pracy grupowej przy rozwiązywaniu problemów
Pozytywne myslenie i wiara we własne możliwości
Przekraczanie barier przyzwyczajenia
Technika „Sześciu kapeluszy” E. De Bono
Dodatkowe informacje:
Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze.
Harmonogram szkolenia:
I dzień: 10:00 - 18:00
II dzień: 09:00 - 17:00
W ramach szkolenia gwarantujemy Państwu:
Miłą i fachową obsługę
Profesjonalizm trenera
Ciekawe materiały szkoleniowe
Pomoc i doradztwo po szkoleniu
Oraz:
Dwie przerwy kawowe - w każdym dniu
Smaczne obiady
Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach. Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum Krakowa. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg (zapewniamy wtedy darmowy dowóz taksówką na szkolenie)
Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu w Krakowie - doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
Dbamy o zagospodarowanie Państwa wolnego czasu po dniu szkolenia:
Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową: Wyślij e-mail
oraz do kontaktu z naszym Doradcą Klienta ds. Szkoleń - Panią Aleksandrą Pomykaj, pod adresem mail:
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.