Wyślij e-mail
Na początku po prostu ktoś komuś coś sprzedał. Gdy na towary było zbyt wielu chętnych, sprzedawcy ustalali zasady nie licząc się z nabywcą i szybko bogacili się. Nie zważali na kupujących, nie musieli o nich zabiegać ani dbać o nich po zakupie. Trudno uwierzyć, ale nie było marketingu. Stało się jednak tak, że sprzedających towary na rynku przybyło i panem sytuacji został KLIENT - o jego względy zaczęto konkurować, a w walce tej wygrywali ci, którzy stosowali marketing, nawet jeśli nie znali jeszcze tego słowa.
Współcześnie marketing jest kluczową działalnością firm, która wpływa na każdą osobę.
Korzyści dla uczestników
Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się w jaki sposób określić pozycje swojej firmy na rynku oraz wyznaczyć ścieżki jej rozwoju. Poznają zasady i sposoby zbierania informacji z rynku oraz dowiedzą się jak je wykorzystać. Poznają narzędzia komunikacji marketingowej, a przede wszystkim będą mogli opracować strategię marketingową dla wybranej firmy lub produktu, z możliwością omówienia jej w trakcie szkolenia.
Szkolenia polecamy dla
Działy marketingu, PR, sprzedaży. Dla tych, którzy zajmują się wizerunkiem i promocją firmy.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
Warsztatowy sposób prowadzenia szkolenia pozwala na przećwiczenie omawianych zagadnień i rozwój nowych umiejętności. Mini wykłady wprowadzają w dany blok tematyczny, który następnie realizowany jest w oparciu o ćwiczenia praktyczne, zadania indywidualne i grupowe, gry, symulacje, burze mózgów oraz analizy przypadków.
Program szkolenia
- Określenie pozycji rynkowej i planowanie
- Istota i znaczenie marketingu
- Orientacja marketingowa
- Analiza SWOT firmy (analiza sił i słabości, szans i zagrożeń firmy)
- Macierz BCG (cykl życia produktu)
- Analiza porównawcza, czyli benchmarking
- Plany jednorazowe Plany operacyjne Plany strategiczne
- Badania marketingowe i grupa docelowa
- Istota badań marketingowych
- Etapy procesu badań
- Projektowanie badań w firmie
- Raport i wnioskowanie
- Segmentacja rynku
- Wybór rynków docelowych
- Marketing w małej i średniej firmie
- Komunikacja marketingowa
- Produkt, marka
- Cena
- Dystrybucja
- Promocja - specyfika i przydatność działań
- Reklama
- Sprzedaż osobista
- Promocja dodatkowa
- Public Relations
- Wydarzenia w firmie
- Marketing a sprzedaż
- Merchandising czyli tworzenie wizerunku produktu
- Marketing internetowy
- Telemarketing
- Nowoczesny marketing
- Organizacja marketingu w firmie
- Badanie skuteczności podejmowanych działań
Harmonogram szkolenia (2 dni / 16 godzin):
I dzień: 10:00 - 18:00
II dzień: 09:00 - 17:00
Dbamy o zagospodarowanie Państwa wolnego czasu po dniu szkolenia:
Wszelkich, szczegółowych informacji udzieli Państwu nasz Opiekun szkolenia:
Aleksandra Pomykaj
Manager ds. Organizacji Szkoleń
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail
Katarzyna Jędrzejczyk
Doradca Klienta ds. Szkoleń
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail
Elżbieta Zwolak
Doradca Klienta ds. Szkoleń
// --> Wyślij e-mail
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail
Dbamy o wygodę naszych Klientów, dlatego hotele, w których organizujemy szkolenia otwarte mają bardzo dobrą lokalizację.
Wyślij e-mail
W ramach szkolenia gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Profesjonalizm trenera
- Ciekawe materiały szkoleniowe
- Dyplomy ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne Wyślij e-mail , stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.
Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeniami i wnioskami z innymi uczestnikami szkolenia:
Wyślij e-mail
Oraz:
- Dwie przerwy kawowe - w każdym dniu
- Smaczne obiady
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach. Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum Krakowa. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg (zapewniamy wtedy darmowy dowóz taksówką na szkolenie)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu w Krakowie - doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Szkolenie prowadzą:
Trener, marketingowiec, praktyk, wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi
Inne terminy tego szkolenia:
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.