Program Wyślij e-mail
Jak skutecznie zbudować i utrzymać rynek klientów używając telefonu?
Obecnie trudno sobie wyobrazić firmę bez telefonów - jednak hasło TELEMARKETING nieco się zdewaluowała a to za sprawą wielu źle prowadzonych kampanii telefonicznych przypominających nachalną akwizycję i nie mającą nic wspólnego z prawdziwą sztuką telefonicznej sprzedaży. Telemarketing PMA (Proces Marketingu Aktywnego) jest skuteczną metodą marketingu telefonicznego, którego celem może być sprzedaż, umawianie spotkań handlowych, badanie opinii i sondowanie rynku. PMA jako model powstał poprzez modelowanie kompetencji najskuteczniejszych w branży telemarketingu fachowców - mistrzów telefonu. Nie jest wiec jedną z metod - jest jedyną metodą aby prawidłowo i z sukcesem używać telefonu do zdobycia i utrzymania klientów przy firmie.
Wyślij e-mail Termin szkolenia: 2010.04.22 - 2010.04.23
Miejsce: Kraków, Hotel ***
Cena: 1280 zł
Rabat (First Minute): 100 zł
Korzyści dla uczestników
Uczestnicy porównają stosowany przez siebie system z systemem PMA co pozwoli wprowadzić korekty i zmiany we własnych procedurach lub startując w branży telemarketingu wprowadzą od razu funkcjonujący sprawnie model. W toku warsztatów będą mieli szansę wypracować słowa, zwroty i zdania kluczowe pasujące specyficznie do branży, w której działają. Otrzymają indywidualną informację zwrotną jak pracować nad dostrajaniem się do klientów i co w najbliższym czasie poprawić aby rozmowy telefoniczne były skuteczne.
Szkolenia polecamy dla
Osób używających telefonu do aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów niezależnie od branży. Celem może być zarówno sprzedaż, umawianie spotkań, badanie potrzeb lub weryfikacja danych i opinii albo zgoda n wysłanie oferty.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
Szkolenie prowadzone jest w małych grupach. Uczestnicy zdobywają niezbędną wiedzę porównując prezentację PMA z systemem jaki funkcjonuje w ich firmie. Materiały do notatek z wykłady są przygotowane w sposób ułatwiający zapamiętywanie. Na poziomie umiejętności ćwiczą praktyczne zwroty, barwę i ton głosu oraz tempo mówienia wypracowując metodą warsztatową właściwe zdania kluczowe. Rozmowy nagrane w formie audio dają możliwość analizy i informacji zwrotnej. Dodatkowo testy przyczyniają się do lepszego zrozumienia siebie, swoich mocnych i słabych stron i ułatwią dostrojenie się w rozmowie telefonicznej z większą ilością potencjalnych klientów – co w szybki sposób przekłada się na efekty pracy.
Program szkolenia
- Zrozumieć przekaz telefoniczny
- Przedstawienie się uczestników (ćwiczenie autoprezentacja)
- Jak mówić aby ludzie słuchali?
- Jak działają zmysły w rozmowie telefonicznej?
- Podstawowe narzędzia komunikacji telefonicznej (werbalnej)
- Stwierdzenia i truizmy
- Sztuka zadawania pytań (ćwiczenie w zadawaniu otwartych pytań)
- Parafraza i umiejętność słuchania rozmówcy
- Pauzy w rozmowie telefonicznej
- Specyfika rozmów telefonicznych
- Ograniczenia telefonu i ich wpływ na postawę rozmówców
- Telemarketing wychodzący - standard PMA
- Proces Marketingu Aktywnego (PMA)
- Omówienie kroków PMA
- Narzędzia wspomagające sprzedaż telefoniczną
- Sposoby zapisywania informacji o klientach
- Umiejętne korzystanie z terminarza i kolejne kontakty z klientami
- Kategoryzacja i techniki oddzwaniania po złożeniu oferty
- Techniki rozpoczynania rozmowy tzw. "zimne telefony"
- Sondowanie klienta i budowanie relacji długofalowych
- Techniki nawiązywania relacji i ocieplania kontaktu
- Wpływ temperamentu i osobowości na kontakt przez telefon
- Techniki wywierania wpływu w rozmowie telefonicznej
- Nowi klienci - ćwiczenia w oparciu o własne branże
- Jak zacząć rozmowę?
- Jaki pretekst jest ci potrzebny, by zacząć?
- Jak spowodować, aby klient chciał kupić od Ciebie?
- Jak ocieplić zimny kontakt i kiedy wykonać następny krok?
Harmonogram szkolenia (2 dni / 16 godzin):
I dzień: 10:00 - 18:00
II dzień: 09:00 - 17:00
Dbamy o zagospodarowanie Państwa wolnego czasu po dniu szkolenia:
Wszelkich, szczegółowych informacji udzieli Państwu nasz Opiekun szkolenia:
Aleksandra Pomykaj
Manager ds. Organizacji Szkoleń
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail
Katarzyna Jędrzejczyk
Doradca Klienta ds. Szkoleń
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail
Elżbieta Zwolak
Doradca Klienta ds. Szkoleń
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail
Dbamy o wygodę naszych Klientów, dlatego hotele, w których organizujemy szkolenia otwarte mają bardzo dobrą lokalizację.
Wyślij e-mail
W ramach szkolenia gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Profesjonalizm trenera
- Ciekawe materiały szkoleniowe
- Dyplomy ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne Wyślij e-mail , stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.
Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeniami i wnioskami z innymi uczestnikami szkolenia:
Wyślij e-mail
Oraz:
- Dwie przerwy kawowe - w każdym dniu
- Smaczne obiady
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach. Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum Krakowa. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg (zapewniamy wtedy darmowy dowóz taksówką na szkolenie)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu w Krakowie - doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Szkolenie prowadzą:
Doświadczony trener, konsultant i coach - posiadający wypracowany warsztat, poparty 16 letnią praktyką zawodową w pracy trenerskiej.
Inne terminy tego szkolenia:
Szkolenia o podobnej tematyce:
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.