favore.pl
Asertywność  -  cenna umiejętność w komunikacji

Asertywność - cenna umiejętność w komunikacji nr 78042

Lokalizacja: Kraków (woj. małopolskie)Więcej: Hotel *** w centrum Krakowa lub każde inne miejsce (przy szkoleniach zamkniętych)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 280 / osoba
Użytkownik
avenhansen ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Sendorek
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
30-053 Kraków

tel: 0515 212 4510515 212 451
tel: 12 399 41 9012 399 41 90
fax: 12 383 23 45
www.szkolenia.avenhansen.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
Zawsze do dyspozycji naszych Klientów
rozwiń
OPIS USŁUGI
Zapraszamy na naszą stronę internetową:
Wyślij e-mail

Asertywność nie jest cechą osobowości, a to oznacza, że każdy może ją posiąść. Jest umiejętnością, która bez naruszania praw innych osób przejawia się w bezpośrednim sposobie wyrażania własnych uczuć, potrzeb i myśli oraz dbałości o własne prawa.

 

Wyślij e-mail

Termin szkolenia:

2010-03-04 / 2010-03-05

Miejsce:

Kraków: Hotel ***

Cena:

1280 PLN

Rabat (First minute):

100 PLN

 

Korzyści dla uczestników:

 
Celem szkolenia jest wypracowanie przez uczestników umiejętności asertywnego, a więc efektywnego funkcjonowania w trudnych często wręcz kryzysowych sytuacjach. Opanowanie sztuki obrony własnych praw i umiejętność budowania długotrwałych satysfakcjonujących relacji interpersonalnych, pozwolą uczestnikom żyć w zgodzie z sobą oraz innymi niezależnie od sytuacji.
 

Szkolenie polecamy dla:

 
Każdego, kto pragnie podnieść swoje niezbędne umiejętności komunikacyjne w relacjach biznesowych jak i w życiu prywatnym.
 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

 
  • Interaktywne warsztaty poprzez dyskusje i inne techniki aktywizujące do nauki
  • Inspirujące przykłady i historie przedsiębiorców - ludzi sukcesu
  • Praca indywidualna i zespołowa oraz burza mózgów
  • Wykorzystanie prezentacji multimedialnych oraz innych dostępnych narzędzi
 

Program szkolenia:

 
  1. Cel i program szkolenia
     
  2. Co to jest asertywność?
    • korzyści z wdrożenia jej w życie
    • postawa asertywna
    • monolog wewnętrzny pomiędzy wolnością i odpowiedzialnością - chcę czy muszę?
  3. Dlaczego warto być asertywnym?
     
  4. Asertywność jako zdolność egzekwowania własnych praw i szanowania praw innych
     
  5. Zabawy integracyjne umożliwiające samoocenę asertywności
     
  6. Psychotest- mapa asertywności
     
  7. Asertywny język ciała i umysłu
    • sztuka mówienia „nie” bez poczucia winy
  8. Komunikat JA - klucz długofalowego porozumienia
     
  9. Sztuka skutecznego odmawiania
    • ćwiczenie postawy i głosu
    • reakcja na werbalna agresję
  10. Przekonujący język ciała - ćwiczenie postawy, głosu, gestów i mimiki
     
  11. Praktyczne stosowanie technik asertywnych
    • zdarta płyta
    • odroczenie asertywne
    • asertywne pytanie
  12. Granice asertywności - czteroetapowa procedura wyrażania uczuć negatywnych
     
  13. Prawa asertywności - budowanie zdrowych granic
     
  14. Kiedy uległość przeradza się w agresje? - radzenie sobie z poczuciem winy i krzywdy
     
  15. Trening wyrażania złości i uczuć negatywnych
     
  16. Konstruktywna krytyka
    • sztuka dawania komplementów oraz wyrażania osobistych przekonań i opinii
    • asertywna postawa wobec odmiennych poglądów
  17. Zasady formułowania skutecznych komunikatów zwrotnych
     
  18. Trening wyrażania uczuć pozytywnych
     
  19. Trening konstruktywnego krytykowania
     
  20. Asertywne przyjmowanie ocen
    • trudności emocjonalne związane z przyjmowaniem pochwał oraz zarzutów
  21. Cztery rodzaje sytuacji związanych z oceną
    • słuszna i niesłuszna krytyka
    • oraz
    • pochwała z którą się zgadzam, bądź nie zgadzam
  22. Asertywna postawa wobec samego siebie
    • jak realizować to czego pragniemy?
  23. Asertywność wobec
    • autorytetów
    • osób starszych i dzieci
    • osób stojących wyżej lub niżej w hierarchii
    • klientów
  24. Ćwiczenia asertywnego reagowania na pochwały i krytyki
     
  25. Praktyczne stosowanie technik asertywnych
    • demaskowanie aluzji
    • zasłona dymna
    • zgoda asertywna
  26. Podsumowanie warsztatu
 

Dodatkowe informacje:

 
Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań dla Waszego zadowolenia i najlepszych efektów
Wyślij e-mail
.
 

 

Harmonogram szkolenia:

 
I dzień: 10:00 - 18:00
 
II dzień: 09:00 - 17:00
 

W ramach szkolenia gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Profesjonalizm trenera
  • Ciekawe materiały szkoleniowe
  • Dyplomy ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne Wyślij e-mail , stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby. Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeniami i wnioskami z innymi uczestnikami szkolenia:

    Wyślij e-mail
Oraz:
  • Dwie przerwy kawowe - w każdym dniu
  • Smaczne obiady
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach. Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum Krakowa. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg (zapewniamy wtedy darmowy dowóz taksówką na szkolenie)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu w Krakowie - doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Wyślij e-mail

 

Dbamy o zagospodarowanie Państwa wolnego czasu po dniu szkolenia:


Wyślij e-mail
Wszelkich, szczegółowych informacji udzieli Państwu nasz
Opiekun szkolenia
:
 

Aleksandra Pomykaj

Manager ds. Organizacji Szkoleń
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail

Elżbieta Zwolak

Doradca Klienta ds. Szkoleń
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail

Katarzyna Jędrzejczyk

Doradca Klienta ds. Szkoleń
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail



Wyślij e-mail

 

Dbamy o wygodę naszych Klientów, dlatego hotele, w których organizujemy szkolenia otwarte mają bardzo dobrą lokalizację:


Wyślij e-mail

 

Szkolenie prowadzi:

Bartosz Królikowski
Wyślij e-mail


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 280 / osoba
Użytkownik
avenhansen ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Sendorek
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
30-053 Kraków

tel: 0515 212 4510515 212 451
tel: 12 399 41 9012 399 41 90
fax: 12 383 23 45
www.szkolenia.avenhansen.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
Zawsze do dyspozycji naszych Klientów
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU avenhansen
brak opinii pozytywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Asertywność - cenna umiejętność w komunikacji - galeria
Asertywność - cenna umiejętność w komunikacji Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 10)
Poprzednia usługa: Art Okna Bramy Drzwi Rolety   Następna usługa: Warkoczyki i dredy