Favore.plBaza wiedzy

"Banery" w bazie wiedzy (strona 2)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Formy reklamy zewnętrznej, które wciąż działają

    Autor: Kasiamer   |   11 gru 2014, 10:15   |   Dział: Artykuły
     Formy reklamy zewnętrznej, które wciąż działająWydawać by się mogło, że w erze totalnej komputeryzacji reklama outdoor zacznie zanikać. Nic bardziej mylnego! W końcu każdego dnia większość z nas wychodzi z domu, przemieszcza się do pracy samochodem, środkami komunikacji miejskiej czy pieszo. A to sprawia, że na każdym kroku czyha na nas reklama. Dziś przyjrzymy się, jakie formy reklamy outdoor są nadal stosowane.
  • Jak wybrać dobrą agencję reklamową w 5 krokach

    Autor: Kasiamer   |   3 gru 2014, 7:45   |   Dział: Artykuły
    Jak wybrać dobrą agencję reklamową w 5 krokachW internecie można znaleźć mnóstwo agencji reklamowych. Każda z nich zapewnia, że jest najlepsza w swojej branży. Jednak gdy przyjrzymy się bliżej ich ofercie, może się okazać, iż nie spełnia ona naszych oczekiwań. Jak zatem szybko (bo przecież zależy nam na czasie) znaleźć odpowiadającą nam agencję reklamową? Nie będzie to trudne, jeżeli zastosujemy się do poniższych wskazówek.
  • Jaką formę reklamy wybrać dla swojej firmy?

    Autor: paniEm   |   30 paź 2014, 16:43   |   Dział: Artykuły
    Jaką formę reklamy wybrać dla swojej firmy?Aby firma oraz stworzony przez nią produkt odniosły sukces, potrzebna jest reklama. To tak naprawdę ona w dużej mierze decyduje o tym, czy nam się powiedzie, czy nie. W reklamę warto zainwestować, a wybór jej formy zależy od nas. Oto, w czym możemy wybierać.
  • Skuteczne formy reklamy graficznej

    Autor: Filippao   |   13 gru 2013, 18:19   |   Dział: Artykuły
    W dobie powszechnej komputeryzacji wydawać mogłoby się, że tradycyjne formy reklamy wizualnej, takie jak banery reklamowe, plakaty czy reklama wielkopowierzchniowa straciły rację bytu. Nic bardziej mylnego ogromna ilość treści, jaką musimy przyswajać każdego dnia powoduje, że do naszej percepcji najskuteczniej docierają komunikaty graficzne.
  • Skuteczna reklama graficzna

    Autor: Filippao   |   22 lis 2013, 16:57   |   Dział: Artykuły
    Skuteczna reklama graficznaWiększość biur reklamy ma w swojej ofercie wiele form reklamy graficznej. Na jej wysoką skuteczność składają się przede wszystkim efekty wizualne, które osiągają przewagę nad bardziej tradycyjnymi i mniej przyswajalnymi formami reklamy. Mnogość opcji wyboru sprawia, iż każdy z klientów znajdzie coś odpowiedniego dla siebie i swojej firmy.
  • Postaw na promocję!

    Autor: donau   |   4 lis 2013, 16:51   |   Dział: Artykuły
    Postaw na promocję!W czasach potężnej i stale rosnącej konkurencji sam fakt wygenerowania dobrego produktu lub świetnej usługi nie wystarczy, aby biznes nabierał rozpędu i przynosił wymierne korzyści. Produkt, o którym nikt nie słyszał, nie ma racji bytu. Dlatego w promocję firmy i produktu trzeba włożyć co najmniej tyle samo energii, pomysłowości i pieniędzy, ile w ich stworzenie.
  • Zarabianie przez internet - proste i skuteczne sposoby!

    Autor: winstona   |   21 lip 2012, 9:05   |   Dział: Artykuły
    Zarabianie przez internet - proste i skuteczne sposoby! Z każdym miesiącem rośnie liczba osób korzystających z internetu, będącym źródłem wiedzy i szybkiej informacji. Ponieważ czytasz ten artykuł, to wiem, że jesteś aktywnym jego użytkownikiem. Ale czy wiesz, że są tacy ludzie, dla których internet jest przede wszystkim źródłem dochodu?
  • Czy MLM można polubić?

    Autor: winstona   |   19 lip 2012, 8:21   |   Dział: Artykuły
    Czy MLM można polubić? Bez własnego zaangażowania i budowania grupy współpracowników, nie ma co rozpoczynać działalności w MLM-ie. Stwierdzenie to jest prawdziwe i można odnieść do dowolnej działalności, którą podejmujemy z własnej inicjatywy.
  • Sztuka reklamy w Internecie

    Autor: mateo   |   5 lip 2011, 15:16   |   Dział: Artykuły
    Sztuka reklamy w InterneciePrawie dwie trzecie użytkowników sieci przyznaje się do tego, że przekaz reklamowy nakłonił ich do kliknięcia, aby dowiedzieć się więcej o reklamowanym produkcie lub usłudze. Systemy emisji reklam pozwalają na bieżąco kontrolować skuteczność wszystkich elementów kampanii reklamowej.