Favore.plBaza wiedzy

"Media" w bazie wiedzy (strona 12)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Czy miasto to już marka?

    Autor: donau   |   30 sie 2013, 16:49   |   Dział: Artykuły
    Czy miasto to już marka?Do tej pory marka kojarzona była z produktami i usługami, które dzięki niej zwiększały swój potencjał sprzedażowy. Im większa i bardziej znana marka, tym większy sukces rynkowy. Z miastami jest nieco inaczej. Wrocław, Warszawa, Łódź, Kraków... te największe miasta w Polsce zna każdy. Po co więc się promują?
  • Zamówienia Publiczne - zmniejszenie wysokości kary umownej

    Autor: Graphcom   |   27 sie 2013, 9:26   |   Dział: Artykuły
    Zamawiający chętnie korzystają ze środka dyscyplinującego wykonawców zamówień publicznych i wprowadzają do umów zapisy dotyczące kar umownych. Zamieszczenie takowych zapisów w umowie powoduje, iż Zamawiający musi w sytuacji niewykonania lub nienależytego wykonania umowy naliczyć kary umowne, nie chcąc narazić się na zarzut naruszenia dyscypliny finansów publicznych. Zazwyczaj Zamawiający w bardzo łatwy sposób dokonuje potrąca należności wynikających z naliczonych kar, z należnym wykonawcy wynagrodzeniem.
  • Płaca minimalna wzrośnie.

    Autor: Ritania   |   18 sie 2013, 23:22   |   Dział: Artykuły
    A o prace bedzie trudniej
  • Jak zaistnieć w sieci

    Autor: inclick   |   1 maj 2013, 18:23   |   Dział: Artykuły
    Wydawać by się mogło, że istnienie przedsiębiorstwa w Internecie zaczyna się i kończy na umieszczeniu banerów reklamowych tu i ówdzie i nerwowym sprawdzaniu statystyk odwiedzin wyróżnionych ofert. Nic bardziej mylnego. Kreowanie swojej marki w sieci to nie tylko postawienie strony firmowej na jednym z dostępnych serwerów. To także, a może przede wszystkim, kierowanie sił i środków, aby pojawiały się na niej treści wysokiej jakości, które zainteresują potencjalnych klientów do zapoznania się z naszą ofertą.
  • Wędzarnia w ogrodzie

    Autor: mista   |   19 kwi 2013, 18:16   |   Dział: Artykuły
    Kiedy media donoszą o kolejnych aferach żywnościowych o sfałszowanym mięsie, o przeterminowanych wyrobach, o wyrobach z surowców niewiadomego pochodzenia warto postawić na własne wyroby.
  • NLP - czym jest?

    Autor: mipel   |   30 sty 2013, 11:40   |   Dział: Artykuły
    Skrót NLP to neurolingwistyczne programowanie. Brzmi dosyć zagadkowo, ale jeśli ktoś jest bacznym obserwatorem życia publicznego, na pewno słyszał o tym wiele razy. NLP stało się bardzo popularnym narzędziem wśród m.in. polityków, co przełożyło się również na liczne informacje w mediach dotyczących tych technik.
  • Partnerstwo miarą sukcesu 25 listopada 2011 r.

    Autor: PartnerXXI   |   21 paź 2011, 15:00   |   Dział: Artykuły
    Partnerstwo miarą sukcesu 25 listopada 2011 r. 25 listopada 2011 r. w Warszawie, w Fabryce Trzciny, odbędzie się po raz pierwszy wydarzenie Partnerstwo miarą sukcesu. Zdarzenie to jest skierowane do branży papierniczo-biurowej, branż pokrewnych oraz klientów tych branż. Organizatorem wydarzenia jest Partner XXI Sp. z o.o., kwartalnik MaCOOLatura oraz Partnerzy. Wydarzeniem specjalnym tego spotkania jest jubileusz 15-lecia Partner XXI Sp. z o.o.
  • Płyty cementowo - wiórowe firmy Amroc

    Autor: PHIC   |   18 paź 2011, 22:15   |   Dział: Artykuły
    płyty cementowo-wiórowe firmy Amrocpłyty cementowo-wiórowe firmy Amroc