-
Tworzenie i budowa składników wynagradzania, treść regulaminu wynagradzania i układu zbiorowego pracy.
-
Kiedy i jak przeliczać do pełnego miesiąca podstawę wymiaru wynagrodzenia za czas choroby i zasilku w razie choroby i macierzyństwa.
-
Potencjał oraz szereg umiejętności to cechy charakteryzujące dobrego sprzedawcę. Osiągnięcie bez nich większych efektów sprzedażowych jest praktycznie niemożliwe. A Negocjacje? Jak wiele od nich zależy wie każdy handlowiec.
-
Praca zespołowa przynosi lepsze wyniki. Co należy robić by zespół pracował zgodnie i efektywnie? Jakie cechy powinien posiadać dobry lider? Czy każdy jest urodzonym przywódcą?
-
Dobra strategia marketingowa jest dziś filarem działalności. Co trzeba o niej wiedzieć i kto ją właściwie tworzy?
-
Są takie zawody, w których ciągła edukacja to wymóg nie tylko rynku, ale i prawa. Pracownicy nieruchomości pośrednicy, zarządcy i rzeczoznawcy majątkowi - mają coroczny obowiązek doskonalenia zawodowego. Czy to zawsze wiążą się ze spędzaniem wielu godzin na sali szkoleniowej? Czy męczące dojazdy do miejsca kursu są nieuniknione? I najważniejsze: czy szkolenia to tylko sucha teoria?
-
Historia e-learningu, powszechnie uważanego za narzędzie nowoczesne i innowacyjne, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Polsce, sięga początków XVIII wieku, kiedy to pojawiły się pierwsze ogłoszenia proponujące naukę na odległość. Przykładowo Uniwersytet Krakowski pierwszy kurs korespondencyjny (dotyczący rzemieślnictwa) uruchomił już w 1776 roku. Przełomem w historii nauczania na odległość było jednak dopiero upowszechnienie się radia i telewizji, a przede wszystkim komputera i Internetu. Dziś e-learning rozumiany jest przede wszystkim jako nauczanie w 100% przez komputer i Internet, pozwalające na pełną niezależność geograficzną...
-
E-learning, jako alternatywna forma dla szkoleń tradycyjnych, bardzo szybko zyskuje na popularności. Coraz częściej wykorzystywany jest nie tylko w firmach prywatnych, ale również w urzędach, na uczelniach wyższych oraz w innych instytucjach.
-
Coraz więcej firm inwestuje w zdalne nauczanie pracowników, a e-learning, jako alternatywa dla tradycyjnych szkoleń, zyskuje na popularności. Niestety, wciąż nie brak problemów przy wdrażaniu tego systemu. Jednym z najważniejszych jest brak motywacji uczestników do pełnego zaangażowania się w prowadzone szkolenia. Jak zatem wybrać efektywny e-learning i mądrze zainwestować w pracowników?
-
Współczesne organizacje osiągają przewagę konkurencyjną głównie w oparciu o czynniki niematerialne: wiedzę, reputację, wartości czy etykę. Odpowiednie kompetencje - nie tylko w obszarze twardej wiedzy fachowej, ale przede wszystkim w obszarze postaw i umiejętności miękkich są podstawą rozwoju firmy. Oprócz tradycyjnych szkoleń, skuteczny w ich wzmacnianiu jest nowoczesny e-learning. Jak jednak sprawić, aby uczestnicy wykazali niezbędną motywację i efektywnie wykorzystali tę formę edukacji?