Favore.plBaza wiedzy

"Blog" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 2)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Skuteczna komunikacja marketingowa - jak komunikować się z klientami?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 8:59   |   Dział: Artykuły
    Skuteczna komunikacja marketingowa - jak komunikować się z klientami?Komunikacja z klientem jest bardzo ważna. Przeprowadzona nieumiejętnie może przysporzyć wielu kłopotów. Szczególne znaczenie ma komunikacja marketingowa.
  • Jak publikować treści na LinkedIn?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 8:33   |   Dział: Artykuły
    Jak publikować treści na LinkedIn?Istnieje wiele platform oraz mediów, gdzie zwykły użytkownik może publikować swoje treści. Jeżeli piszemy teksty branżowe, warto zainteresować się publikowaniem w serwisie LinkedIn.
  • Zakupy w mediach społecznościowych

    Autor: homie   |   26 paź 2015, 15:14   |   Dział: Artykuły
    Zakupy w mediach społecznościowychMedia społecznościowe służą już nie tylko do nawiązywania relacji z ludźmi i dzieleniem się szczegółami z życia prywatnego ze znajomymi. Teraz są one głównie wykorzystywane w celach marketingowych, a nawet w celach sprzedażowych.
  • Jak stworzyć dobry content?

    Autor: homie   |   26 paź 2015, 12:57   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć dobry content?Aby odpowiedzieć sobie na pytanie jak stworzyć dobry content, należy przede wszystkim zdefiniować samo pojęcie content. Otóż jest to treść, którą umieszczamy w materiałach marketingowych, takich jak: ulotki, posty w social mediach, reklamy w Google czy też wpisy na blogach i stronach internetowych.
  • Jak wypromować bloga?

    Autor: homie   |   26 paź 2015, 11:04   |   Dział: Artykuły
    Jak wypromować bloga?Kiedyś ludzie pisali blogi hobbystycznie, zwykle wypełniając tym zajęciem swój wolny czas. Obecnie blogi można określić jako małe przedsięwzięcia i nierzadko prowadzi je sztab profesjonalistów w celu typowo zarobkowym.
  • Skuteczne wykorzystanie grup facebookowych w marketingu

    Autor: homie   |   21 paź 2015, 11:18   |   Dział: Artykuły
    Skuteczne wykorzystanie grup facebookowych w marketinguFacebook oferuje wiele możliwości promowania marki. Jedną z nich, niejednokrotnie pomijaną i niedocenianą są grupy użytkowników. Mogą one jednak przydać się w promocji produktów, usług, wydarzeń i wszelkich aktywności związanych z marką.
  • Jak promować sklep internetowy na Snapchacie?

    Autor: homie   |   21 paź 2015, 9:22   |   Dział: Artykuły
    Jak promować sklep internetowy na Snapchacie?Social media są jednym z najtańszych, najszybszych i najskuteczniejszych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów, dlatego warto by marka była w nich obecna i aktywna. Trendy w mediach społecznościowych zmieniają się dość szybko, ale dobrze jest śledzić rynek amerykański, gdzie one się kształtują i zazwyczaj z lekkim opóźnieniem są adaptowane na rynku polskim. Jednym z takich trendów jest Snapchat, założony w 2012 roku, w Polsce swój czas ma właśnie teraz.
  • Jak wypromować markę w internecie?

    Autor: homie   |   28 wrz 2015, 15:39   |   Dział: Artykuły
    Jak wypromować markę w internecie?Aby zwiększyć liczbę sprzedawanych produktów oraz oferowanych usług, należy zachęcić konsumenta do odwiedzania naszej strony internetowej. Skuteczne do tego okazują się narzędzia e-marketingu.
  • Jak zaistnieć w internecie?

    Autor: TopWGoogle   |   21 sie 2015, 12:42   |   Dział: Artykuły
    Jak zaistnieć w internecie?Statystyki mówią, że zdecydowana większość, bo ok. 80% użytkowników szukając w Internecie interesujących tematów, usług lub przedmiotów, przegląda tylko pierwszą stronę wyników wyszukiwania. Większość osób sądzi, że to na niej znajdują się najlepsze i najbardziej popularne firmy, z których wyboru będą zadowoleni. Rzeczywistość internetu jest jednak zupełnie inna, a za powodzeniem niemal każdej firmy w internecie stoi obecnie marketing internetowy.
  • Jak poradzić sobie z nieuczciwym partnerem biznesowym

    Autor: EA   |   2 cze 2015, 11:27   |   Dział: Artykuły
    W biznesie ważne jest pamiętanie o zasadzie ograniczonego zaufania i w miarę możliwości sprawdzać wiarygodność swoich kontrahentów. Jak zatem pilnować swojego biznesu i uchronić się przed nieuczciwością naszych partnerów biznesowych?