-

Rekrutacja pracowników to jeden z głównych elementów strategii zarządzania zasobami ludzkimi. Szukając nowego pracownika na stanowisko w Twojej firmie, możesz szukać kandydata spośród swoich obecnych współpracowników (rekrutacja wewnętrzna) bądź pozyskać z zewnątrz (rekrutacja zewnętrzna). Którą metodę wybrać? Przeanalizujmy obie z nich.
-

Gdy konieczne są cięcia budżetowe to często w przedsiębiorstwie zastanawiają gdzie szukać oszczędności. Najczęściej odbija się to na rozwoju pracowników. W artykule zostaną przedstawione 10 zasad, które pomogą maksymalnie wykorzystać przeznaczony budżet na szkolenia.
-

Warunki pracy w pewnych zawodach sprawiają, że ubiór pracownika ma istotne znaczenie. Tak jest w branży medycznej i kosmetycznej. Związane jest to z koniecznością zachowania najwyższych standardów higieny.
-
Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, iż oprócz instytucji dziedziczenia istnieje również coś takiego jak wydziedziczenie. W jaki sposób można kogoś wydziedziczyć?
-

2015 rok wydaje się rokiem, w którym swój szczyt osiągają wszelkie innowacje i efektywne działania content marketingu. Jak firmy tworzą swoją markę? Jaki rodzaj marketingu jest popularny w tym roku? Wjaki sposób wykorzystywać social media reklamując swoją ofertę?
-
Skorzystanie z pomocy aniołów biznesu jest dla niektórych początkujących przedsiębiorców doskonałym sposobem na rozwój własnego biznesu, nawet jeżeli nie posiadają ku temu wystarczających środków.
-
Jeśli zakładasz firmę, chcesz, aby przynosiła zyski. Dla zysków potrzebny jest klient, a dla przyciągnięcia klienta - skuteczna reklama. Warto więc wiedzieć, jak skonstruować kampanię, żeby przyniosła oczekiwane efekty.
-
Billboardy, reklamy w internecie, telewizyjne spoty - firmy korzystają z wszelkich rozwiązań, aby z jak największym rozmachem dotrzeć do klienta. W ferworze przeznaczania funduszy na wielkoformatową reklamę często zapomina się o mniej popularnych, ale skutecznych sposobach na kampanię. Mowa na przykład o gadżetach reklamowych.
-
Tajemnicą sukcesu reklamy drukowanej są dobrze dobrane proporcje pomiędzy grafiką i tekstem. Dzięki temu zwiększamy szansę na to, że potencjalny klient dostrzeże naszą reklamę i zinterpretuje ją tak, jak chcemy. Jak osiągnąć taki efekt?
-
Piszesz bloga lub prowadzisz stronę, ale nie wiesz, co zrobić, by zanotować większą liczbę odwiedzających? Załóż fanpage na Facebooku, powiadamiaj o nowych postach, załączaj odnośniki. Dzięki temu zachęcisz swoich znajomych do wejścia na twojego bloga / stronę.